Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Spørsmål om ketostix

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-07, 21:40   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Spørsmål om ketostix

Tok en stix nå, og jammen er jeg ikke i ketose igjen. Var ikke mange timene ute av ketose altså. Det er jo kanskje mulig at stixen ikke funket tidligere i dag??? (vet at man skal måle på kvelden, men jeg var nysjerrig siden jeg spiste det omtalte måltidet i går).
Kan det gå så fort?
Hade jeg bare målt på kvelden så hadde jeg ikke merket at jeg var ute av ketose i det hele tatt. Både i går kveld og må i kveld var det altså utslag, men ikke i formiddag.

Hva tror dere?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:45   #2
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Hmm. Jeg MÅ bare driste meg til å spørre...

Mulig du har vært i ketose hele tiden!!!

Har opplevd likende selv og den ene gangen det tok mer en enn dag kom den berømlige hodepinen! :-(

Har selv hatt en planlagt sprekk i forbindelse med en fest, og tror jeg er ute av ketose nå! Og blir automatisk veldig redd for fett, Tør liksom ikke tillate meg fett før jeg er helt sikker på at jeg er i ketose igjen( er dessuten ten stix akkurat nå også)! Har du noen formening am dette?

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:46   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hmm. Jeg MÅ bare driste meg til å spørre...

Du er nok i ketose ja. Ikke sikkrt du har vært ute av ketose engang, selv om stixen ikke viste utslag. Den forteller jo bare hva som skjer i urinen din, ikke vha som skjer i kroppen.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:49   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hmm. Jeg MÅ bare driste meg til å spørre...

Opprinnelig lagt inn av hegekat, her.

Tør liksom ikke tillate meg fett før jeg er helt sikker på at jeg er i ketose igjen( er dessuten ten stix akkurat nå også)! Har du noen formening am dette?

Det er - med respekt å melde - bare tull. Kan skjønne du kan spise fett fordi om stixen ikke viser utslag. Fett skal fett fordrive ! Hiv innpå ! .

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 21:59   #5
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Hmm. Jeg MÅ bare driste meg til å spørre...

Når jeg begynte på ketolyse var jeg i ketose allerede første kvelden, så det er nok fullt mulig.

Jeg levde rimelig høykarbo så jeg vil tippe det var litt av et lager kroppen min måtte kvitte seg med, men heldigvis gikk det raskt.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 22:07   #6
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Hmm. Jeg MÅ bare driste meg til å spørre...

Så flott! Da bekymrer jeg meg ikke mer for det.
Jeg tenkte automatisk på dette med fettet jeg også. Ville ikke spørre videre på det tråden som tok litt av, så jeg spiste mindre fett i dag enn jeg ellers bruker å gjøre. Det føles jo skullet å spise masse fett når kroppen brenner karbohydrater. Nå vet jeg det til neste gang. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 08:44   #7
hegekat
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Innlegg: 97
hegekat er på en erverdig vei

Sv: Hmm. Jeg MÅ bare driste meg til å spørre...

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er - med respekt å melde - bare tull. Kan skjønne du kan spise fett fordi om stixen ikke viser utslag. Fett skal fett fordrive ! Hiv innpå ! .

Takk for svar!

__________________

Jeg gleder meg til å bli en finere utgave av meg selv.
Start: 28.06.07
hegekat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Velkommen til spørsmål & svar HP Spørsmål og svar 955 27-01-17 23:29
Ketostix og Fløte Skorpia Atkins kosthold 23 10-07-11 12:11
Spørsmål til Torkil Aadi Lavkarbo generelt 6 01-03-06 23:11
Spørsmål om ketose og ketostix Tiril77 Lavkarbo generelt 6 18-01-05 19:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no