Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-03-11, 14:24   #1
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden?

Som trofast seer av Slankekrigen på tv, og blir kjempe in\mponert og motivert av dem og dems vektnedgang, blir jeg stadig mer forundret og irritert over HVOR BLIR DET AV ALL HUDEN?? De går jo ned 40-50-60kg, halve seg selv osv og er helt faste i fisken. De har vel ikke lov til å operere bort noe før finalen for det er jo juks.

Er det virkelig mulig å stramme seg opp så bra som dem har gjort?? Om jeg går ned de 25-30kiloene jeg vil, vil jeg også bli så fast? Eller masse henge hud?? OG hvordan kan man stramme opp huden best mulig?

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:31   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Det stemmer nok ikke det du antar her.. Vi har nok bare ikke sett dem uten skjorter osv. Har sett et par av dem på "Legene" hvor de har blitt operert for løshud. Tror det er umulig å gå ned type 50 kilo på åtte uker, uten å få litt av det.

Dette med løshud er nok mye genetisk. Jeg gikk ned veldig fort en gang i tiden, uten å få noe som helst løshud. Det man kan gjøre er vel å ikke skynte deg altfor mye med slankingen... Spise grønnsakene sine ta det med ro

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:45   #3
lillemeg88
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: oslo
Innlegg: 392
lillemeg88 er ny på veien

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

nå inngår jo veeeldig mye styrketrening inn som en del av slankingen til de som er med i programmet, så mye strammes vel opp av det også tenker jeg!

og, jo, vi ser de jo uten skjorter, hver gang de skal veies?!

lillemeg88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:57   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

nå inngår jo veeeldig mye styrketrening inn som en del av slankingen til de som er med i programmet, så mye strammes vel opp av det også tenker jeg!

og, jo, vi ser de jo uten skjorter, hver gang de skal veies?!

Vi ser dem ikke uten skjorter på finaleveiingen, bare i singletten Hvis du f.eks ser på TVNorge akkurat nå. Han som vinner. Det ser ikke ut der som at han har så veldig mye løshud. Men så han seinest for et par uker siden, på "Legene" og da hadde han tatt en løshudoperasjon.

Men ja, de fleste bygger jo veldig mye muskler i armene og beina, så der ser vi kanskje ikke så mye løshud, men magen er liksom litt verre. Går ikke akkurat ann å bygge svære muskler der.

De tilbringer jo rundt tre måneder på ranchen også tre måneder hjemme, så den siste tiden ser vi dem ikke i det hele tatt, før finalen, hvor de da dekker magen med singlett

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 14:57   #5
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

nå inngår jo veeeldig mye styrketrening inn som en del av slankingen til de som er med i programmet, så mye strammes vel opp av det også tenker jeg!

og, jo, vi ser de jo uten skjorter, hver gang de skal veies?!

Ja jeg skjønenr jo at styrke trening er bra, men kan stykre virkelig stramme opp så mye hud?? Jeg ahr selv en del strekkmerker på magen etter svangerskap og klarer ikke se for meg at all den husen kan bli helt slett igjen.

Og ja vi ser dem jo i bar overkropp hver gang de veies, eller så har de på traaange trøyer. Er jo ikke mulig å skjule noe da. Er de surra inn i gladpack da eller?? For å bli så flate under trøya? For har de fått noe type "hold-in" som er SÅÅ effektiv så gi meg 2!!

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:01   #6
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Ja jeg skjønenr jo at styrke trening er bra, men kan stykre virkelig stramme opp så mye hud?? Jeg ahr selv en del strekkmerker på magen etter svangerskap og klarer ikke se for meg at all den husen kan bli helt slett igjen.

Og ja vi ser dem jo i bar overkropp hver gang de veies, eller så har de på traaange trøyer. Er jo ikke mulig å skjule noe da. Er de surra inn i gladpack da eller?? For å bli så flate under trøya? For har de fått noe type "hold-in" som er SÅÅ effektiv så gi meg 2!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:01   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Nei, styrketrening kan ikke stramme opp hud, men musklene kan bli litt større sånn at de fyller ut litt

Man ser da flat ut, selvom man har løshud. Løshuden henger jo.
Hvis dere ser litt nøye på dem, når de f.eks løfter på armene i løpet av finalen, så finner dere nok til og med litt heng der.

*har sett mye på Biggest loser*

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:18   #8
Tutta87
Medlem
 
Tutta87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 75
Tutta87 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei, styrketrening kan ikke stramme opp hud, men musklene kan bli litt større sånn at de fyller ut litt

Man ser da flat ut, selvom man har løshud. Løshuden henger jo.
Hvis dere ser litt nøye på dem, når de f.eks løfter på armene i løpet av finalen, så finner dere nok til og med litt heng der.

*har sett mye på Biggest loser*

Ja huden henger, rett ned. Hurra for tyngdekraften lissom
Men enn kan jo ikke gå med all huden inne i buksene i.eks. Det vil jo henge utenfor, og det ser vi jo ikke.
Jeg så nå den episoden av Legene hvor han opererte bort huden. Og ja han hadde greit med hud å ta av, MEN så veide jo han over 200kg 6mnd tidligere da. Jeg veier jo ikke over 100kg en gang. Likevel henger mage-huden utenfor buksene forran og på sidene. Og skal jeg bort og tar på meg hold-in truse, så sager den seg jo vei laaangt inn i flesket. Gud så pain!

Bare undrer meg over så "lite" løshud de har, jentene som veide 120-140kg har når de nå veier 60-80kg. Hvordan vil min hud bli når jeg nådd mitt mål.

__________________





Tutta87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Glutenfri LCHF :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:22   #9
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Trening kan hjelpe litt på sirkulasjonen da, så det kan hjelpe litt sånn sett også.
Desverre så er det rett og slett sånn at noen har veldig elastisk hud og noen har ikke det. Det eneste du kan gjøre er å gi det tid og se hva som skjer. Og ta det med ro med slankinga.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:43   #10
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Er det virkelig mulig å stramme seg opp så bra som dem har gjort?? Om jeg går ned de 25-30kiloene jeg vil, vil jeg også bli så fast? Eller masse henge hud?? OG hvordan kan man stramme opp huden best mulig?

Ikke ta sorgene på forskudd om du ikke vet at du vil ha trøbbel med hengehud. Jeg har ikke snev av hengehud, og har gått ned 26 kilo uten å trene noe annet enn en spasertur nå og da. Som Nellie sier, det er temmelig individuelt - men et vekttap på under 30 kilo er også "lite", i sånn hengehud-sammenheng.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 15:55   #11
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden???

Opprinnelig lagt inn av Tutta87, her.

Ja jeg skjønenr jo at styrke trening er bra, men kan stykre virkelig stramme opp så mye hud?? Jeg ahr selv en del strekkmerker på magen etter svangerskap og klarer ikke se for meg at all den husen kan bli helt slett igjen.

Og ja vi ser dem jo i bar overkropp hver gang de veies, eller så har de på traaange trøyer. Er jo ikke mulig å skjule noe da. Er de surra inn i gladpack da eller?? For å bli så flate under trøya? For har de fått noe type "hold-in" som er SÅÅ effektiv så gi meg 2!!

Jeg så at i hvert fall et par av dem hadde på seg en form for hold-in under trøyene

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 19:40   #12
Siri1978
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
Siri1978 er på en erverdig vei

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden?

hei:-)

Jeg er ny her inne og har gått på ketolyse i snart 4 uker. Tidligere har jeg tatt av ca 25 kg med lavkarbo kosthold og trening. Jeg fjernet etter det 33 cm hud på magen
:-o Angrer ikke et sekund på at jeg la meg under kniven ;-)
Er nå igang med siste innspurt, skal ned ti kilo og har til nå gått ned 2,7 kg. Håper å ikke få mye løshud etter at de siste kiloene er borte, men bruker korsett for å hjelpe huden å trekke seg sammen.

Siri1978 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:03   #13
mama67
Seniormedlem
 
mama67 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Haugesund
Innlegg: 813
mama67 har en fantastisk aura rundt segmama67 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden?

Jeg har gått ned 30 kilo på ketolyse, og fikk ikke noe hengehud. Nå hadde jeg såkalt fettforkle fra før da, men det ble ikke noe verre etter vektnedgangen. Drømmer om bukplastikk!

__________________


mama67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr Lindberg Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:12   #14
Snorkfroken76
Medlem
 
Snorkfroken76 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 308
Snorkfroken76 er på en erverdig vei

Sv: The biggest loser folka - Hvor blir det av all huden?

Hei! The biggest loser selger på nettet hold-in-truser av ulik art, så deltagerne har nok det ypperste av dette på seg for å vise seg fram. Men syns det er moro uansett jeg! De går jo også ned helt sinnsyke tall, men for meg er det mest spennende å se reisen deres nedover, og se endringen

__________________
Snorkfroken76
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpQb1pE/]

Mål til 17.mai!:
Snorkfroken76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Biggest loser US season 10 Queen of Wands Generell diskusjon 1 10-10-10 21:35
The biggest looser-utfordring Sivi Lavkarbo generelt 1 09-08-10 23:38
Hvor blir energien av? alizza Ketolysekuren 9 12-06-10 17:40
Hvor blir det av? Elinee Spørsmål og svar 19 11-03-10 05:19
Slankekrigen/The biggest looser Lotusia Generell diskusjon 30 05-06-07 13:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no