Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Diabetes type 1

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-02-12, 23:26   #1
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Diabetes type 1

Kan noen som er på LCHF fortelle om hvordan dette er fir dere? går dere ned i vekt? Hvor mye skal du evt ned? hva sier dia sykepleier eller lege om LCHF? Hvordan er det på bls?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:07   #2
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Diabetes type 1

Hei Jeg har dia 1 og har hatt det i 34 år. Begynte på LCHF for snart 1 år siden. Har gått ned 19 kilo og er veldig fornøyd med det. Har normal bmi nå, så vekta står nok stille fremover. Min lege er veldig positiv til at jeg har lagt om til dette kostholdet. Måtte sette mindre insulin, men med masse målinger så gikk det helt greit for min del. Lykke til visst du vil starte opp. Mitt bls har vært veldig stabilt og fint hele tiden

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 00:49   #3
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Jeg har dia 1 + jeg sliter med at insulinen ikke virker som den skal.
Har ikke ønske om å gå ned siden jeg har en BMI på 18,5-19.
Vekten holder seg på plass når jeg spiser ca 2300 kalorier pr dag og max 5 karbo pr måltid.
I følge endkrinologen min kan jeg takke LCHF for at både blodsukker og HBA1c (5,8) er fint, selv om jeg må klare meg uten hurtigvirkende insulin, og vente mange timer før den sentvirkende slår inn. Hun er positiv til LCHF.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 11:58   #4
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Diabetes type 1

Som Bente sier, Hb1c på 5,8 (som også jeg har) er ikke mulig uten lavkarbo. Jeg la om kostholdet da jeg begytne å få symptomer på dia 1 og har klart meg med bare langtidsvirkende insulin store deler av tida. Dvs når jeg spiser som jeg skal, spiser jeg noe jeg ikke burde må jeg komensere med hurtigvirkende.

Jeg er normalvektig, men går sakte medn sikker litt ned, noe som er helt greit.

Diasykepleier og -lege er så i sjokk over de fine verdiene mine (som per definisjon tilsier at jeg er frisk) at de ikke har spurt spesifikt om hva jeg spiser, men jeg fortalte på første konsultasjon at jeg kuttet ut brød, pasta, ris og potet til fordel for grønnsaker og belgfrukter. Dette var de positive til.

Nederst på siden finner du flere tråder om diabetes 1

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 01:48   #5
doLL
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 66
doLL er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Hei!
Så fint å se at dere med dia type 1 har klart å gå ned i vekt!
Har selv type 1 og er ny med lavkarbo,men all min logikk tilsier at dette må jo virke.
Har slitt med uregulert diabetes i mange år og ønsker nå å få Hba1c på plass og gå ned i vekt.Er ca 10 kg overvektig og er ivrig etter å få dette vekk!Problemet mitt er bare at jeg blir så fryktelig sulten utover dagen og særlig på kvelden/natten.Da spiser jeg,sukkerfritt men ikke heelt karbofritt alltid,og gjerne mengder.Da ender jeg opp med å ta mer insulin enn hva jeg vil,men som jeg selvsagt må. Siden diabetesen min har vært så ute av kontroll i mange år og jeg først nå er under oppfølging føler jeg at mye er "nytt" igjen. Bruker 40 novorapid (hurtigvirkende) tilsammen i løpet av et døgn nå + 25 langtidsvirkende,Levemir om natten.Vet dette er mye,og vil så gjerne redusere mengden.Vet ikke hva som er normale doser engang!

*prøver hardt*

doLL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetes 1 på egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 04:53   #6
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Jeg bruker kun sentvirkende (Lantus) og tar 8 enheter om morgenen og 4 om kvelden.
Humalog tas ca en gang i måneden (1-4 enheter)hvis jeg skeier ut med ris eller poteter; det er de desidert verste tingene for mitt blodsukker......
Anbefaler deg og prate med lege når du går over til lavkarbo.
Det er fort gjort og kutte karbene fortere enn insulinen, og målet er og slippe for mange følinger. Så følg med på målingene underveis!
Jeg valgte og kutte poteter, ris, hvitt mel (og alt som er laget av det) + sukker.
Målte blodsukkeret jevnlig, og reduserte insulinen fortløpende.

Lykke til!

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 01:48   #7
doLL
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 66
doLL er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Wow,det er jo nesten ingenting!Så bra jobba!
Har snakket med ham og fortalte at jeg hadde gode opplevelser med blodsukkeret etter at jeg la om til lavkarbo.Det er fremdeles litt for høyt,men dette er ikke gjort over natten
Har også kuttet ut det samme som deg,og savner ikke noe utenom brød en gang i blandt,og da har jeg bakt lavkarbo-brød Er nok mengden mat jeg må prøve meg frem til da jeg har en tendens til å spise for mye...

Tusen takk for god tilbakemelding

doLL er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetes 1 på egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 08:02   #8
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Jeg har Diabetes 1 og har gått ned over 20 kilo på et år. Jeg er storfornøyd. Legen min også.

Jeg gikk nokså drastisk til verks og kuttet sukker og stivelse. Ketogent kosthold med 5 - 15 kh per dag. Og endelig kunne jeg spise alt det gode fettet jeg liker så godt. Og så lagde jeg marsipan til påske. Med tagatosesøtningsmiddel og fikk nesten ikke stigning i det hele tatt, - i motsetning til denne maltotolen.

Jeg har mer enn halvert insulinmengden og er i finfin form.

Lykke til ! Du vil kjenne deg så mye bedre, - det er jeg overbevist om !

__________________


Kristin_B er best

Sist redigert av Antoinette6 : 29-05-12 kl 15:54.
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 13:00   #9
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Jeg har faktisk fått anbefalt lavkarbo av lege,MEN ikke ketogen diett. Det er fordi at når man spiser så lite karer har ikke leveren noe sukker lagring å skille ut når man får føling. Det kan være ganske farlig, spesielt når man fårnføling om natta og ikke våkner. Det har skjedd meg mange ganger, da reddes jeg av kroppen selv som pøser ut lagrene man har.
Hva er erfaringene?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 13:06   #10
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Diabetes type 1

Jeg våkner og merker alltid følingene mine, spiser litt det jeg føler for, noen dager/ i perioder ketogent uten problemer.

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 15:57   #11
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Jeg har også føling om natta noen ganger. Våkner og tar en slusrk fløte og en tomat, - og en salamiskive med litt majones. Funker kjempefint for meg.

Disse legene må forholde seg til teorien sin. Vi som HAR diabetes 1 vet av erfaringer. Jeg stoler på det, jeg.

Min elskede, som har diabetes 2 er nå kvitt den, sier fastlegen hans. Bare såvidt glykoseintolerant. Han spiser også ketogent . . .

Lykke til

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:33   #12
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Jeg lever ketogent, og må gjøre det siden jeg må klare meg uten hurtigvirkende insulin. Ser på diabetes.com at jeg er langt fra den eneste med diabetes type 1 som lever ketogent, og i beste velgående.
Leveren vår produserer, selv om vi lever ketogent. Det er en myte at hjerne og lever MÅ ha mye karber for og virke slik den skal.
Ketogent betyr ikke og leve helt uten karbohydrater. Jeg spiser max 5 karber pr måltid, og havner mellom 20 og 30 karber pr dag, alt etter hvor mange måltid jeg har.

Fordelen med og leve slik jeg gjør, er at jeg får mye færre følinger nå. Om jeg får en føling om natten, så våkner jeg vanligvis. Noen ganger sover jeg gjennom det, og ser da at jeg har høyere fastende blodsukker enn normalt, nettopp fordi leveren har dumpa sukker i blodet mitt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:52   #13
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Opprinnelig lagt inn av TigerTove, her.

Jeg våkner og merker alltid følingene mine, spiser litt det jeg føler for, noen dager/ i perioder ketogent uten problemer.

Det trodde jeg også jeg gjorde..helt til jeg fikk en blodsukkermåler som måler hvert femte minutt gjennom hele døgnet. Da oppdaget jeg nattfølingene..

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 17:55   #14
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg har også føling om natta noen ganger. Våkner og tar en slusrk fløte og en tomat, - og en salamiskive med litt majones. Funker kjempefint for meg.

Disse legene må forholde seg til teorien sin. Vi som HAR diabetes 1 vet av erfaringer. Jeg stoler på det, jeg.

Min elskede, som har diabetes 2 er nå kvitt den, sier fastlegen hans. Bare såvidt glykoseintolerant. Han spiser også ketogent . . .

Lykke til

Det er det rareste jeg har hørt, men utrolig bra at det funker! Følingmaten din jeg mener:-) Skal prøve det neste gang.

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 18:01   #15
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Opprinnelig lagt inn av milja, her.

Det trodde jeg også jeg gjorde..helt til jeg fikk en blodsukkermåler som måler hvert femte minutt gjennom hele døgnet. Da oppdaget jeg nattfølingene..

Hvor lave er følingene du registrerer om natten?

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 18:40   #16
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Hvor lave er følingene du registrerer om natten?

Rundt 3

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 18:42   #17
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Jeg lurer på litt flere ting. Dere type 1 nere som skal ned i vekt også. Kan dere spise mye fett? Fløte saus, mye rømme og smør. Oster osv? Og allikevel gå ned?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 19:46   #18
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Såvidt jeg vet, så spiser dia1-lavkarbere akkurat like mye fett som andre lavkarbere, og går likevel ned i vekt, men for alle på lavkarbo kan enkelte ting virke som en partystopper og forhindre vektnedgang slik man ønsker.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 29-05-12, 23:23   #19
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Jeg har Diabetes 1 og har gått ned over 20 kilo på et år. Jeg er storfornøyd. Legen min også.

Jeg gikk nokså drastisk til verks og kuttet sukker og stivelse. Ketogent kosthold med 5 - 15 kh per dag. Og endelig kunne jeg spise alt det gode fettet jeg liker så godt. Og så lagde jeg marsipan til påske. Med tagatosesøtningsmiddel og fikk nesten ikke stigning i det hele tatt, - i motsetning til denne maltotolen.

Jeg har mer enn halvert insulinmengden og er i finfin form.

Lykke til ! Du vil kjenne deg så mye bedre, - det er jeg overbevist om !

Kan jeg spørre hvordan dagen din så ut? Hva spiste du?

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 08:43   #20
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Pøser på med fett, jeg. Og drikker vann.

Frokost (klokka halv sju) : Grønn te med en god teskje Coosa
Lønsj (klokka halv tolv) : Grønn salat av et eller annet slag + proteiner (reker, kylling, skinke etc) og fett (olje - eller majonesdressing)
Middag: (klokka halv seks) Grønn salat (da mener jeg også at jeg har mer oppi denne salaten min, da. En halv tomat, for eksempel. Og agurk, paprika, som regel.

Og så ikke mer. Vanligvis. Kanskje et frøknekkebrød med salami og majones til kvelds hvis jeg blir sulten.

Før drakk jeg mye fløte i kaffen min. Til frokost. (Èn kopp per dag) Det gikk finfint i ett år, men så stagnerte vekta og jeg har nettopp kuttet ut meieriprodukter for å se om jeg kunne få en boost. Det kan se ut som om det er i ferd med å skje.

Jeg har mer enn halvert insulindosene mine, - både langtids og kortids. Og er det ikke fantastisk at BenteR ikke trenger kortidsinsulin ?

Fremdeles lykke til.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 11:27   #21
milja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 68
milja er på en erverdig vei

Sv: Diabetes type 1

Jeg skjønner jo hvorfor du går ned, ,med så lite mat he he.. Seriøst en kopp te kl halv syv også ikke mat før halv tolv?? Jeg skjønner at coosa metter men allikevel?
Har du ikke noe kjøtt/ fisk eller lignende til middag? Bare grønn salat?

Det er fantastisk at man reduserer insulindosenen:-) Jeg bruker pumpe og tar ikke noe ekstra insulin til måltidene:-D

milja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helsemeny1. Lav karbo, lav kalori, mye protein Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 12:10   #22
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Diabetes type 1

Jeg klarer med også bare med langtidsvirkende insulin (når jeg spiser ordentlig og slik jeg skal), bruker faktisk hurtigvirkende så sjelden at jeg hadde problemer med å huske hvilken type jeg brukte da sykepleier spurte

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 30-05-12, 12:49   #23
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Diabetes type 1

Hjelp ! Jeg glemte helt å si at jeg selvfølgelig spiser kjøtt eller fisk til middag. Eller av og til en omelett av to eller tre egg. Med ost og bacon. Eller salami. Eller Valdrespølse.

I dag skal jeg spise laksefiléter (2 stk) med spinatstuing og eggesmør, tenker jeg.

Jeg har aldri i mitt liv vært sulten om morgenen, så jeg har aldri vært vant til å spise før lønsj. Det holder finfint for meg. Men du kan jo ta en frøknekkebrød med et eller annet på ? Hsuk godt smør !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Diabetes type 1 og lavkarbo flaskeee Lavkarbo generelt 42 11-07-13 02:06
Diabetes type 2 Marianne Fysisk og mental helse 19 22-03-12 20:59
Lavkarbo og diabetes type 1 Småbolle Stoffskifte / hormonproblemer 2 29-01-12 17:35
Diabetes type 1 hege42 Spørsmål og svar 1 10-08-11 15:42
Diabetes type 1 jannesnuppa Stoffskifte / hormonproblemer 1 31-05-11 18:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no