Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Plutselig magnesiummangel?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-05-11, 13:08   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Plutselig magnesiummangel?

De siste ukene har jeg fått leggkramper hver eneste natt. Det er slitsomme greier og jeg lurer på hvorfor det plutselig kommer en sånn periode?

Vanligvis så kommer det kun når jeg spiser "for lite" karbohydrater aka ketogent, men det har jeg jo ikke gjort på lenge nå. Har ikke forandret så ille mye med kostholdet i det hele tatt egentlig.

Er det kun magensiummangel dette kan komme av? Tar litt tilskudd a 300 gram og spiser noe kornprodukter som knekkebrød og store havregryn pluss en hel masse grønnsaker, men bør kanskje prøve litt mer tilskudd?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 13:58   #2
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Da ville jeg gått opp til 600mg pr.dag magnesium så se da

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:04   #3
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Jeg lurer på det samme! Har de siste par ukene for første gang hatt trøbbel med leggkramper, typ våkner av dem om natta - ingenting er endret i verken kosthold eller tilskuddsregimet mitt, jeg tar mine vanlige 300g magnesium, men plutselig kramper, altså...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:17   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

I det samme momentet har jeg begynt å crave skinkebiff til de store gullmedaljen Sammenheng tro? Er det magnesium i kjøtt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:21   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Hva med tilskudd av kalium og kalsium da? Tar dere det?

(Utdrag fra Etter slankekuren, Torkil Andersen)

Sitat:
Kalium:
Kalium er et viktig mineral som er av stor betydning for kjemiske reaksjoner inne i cellene. Det har betydning for muskelvekst, hjerte og nervesystem.
Balansen mellom kalium, kalsium og magnesium bestemmer musklenes spenning/tonus. Ubalanse kan gi slapphet, eller det motsatte-nemlig kramper.”Sitat slutt


Sitat:
Kalsium:
Kalsium er viktig for normal funksjon av muskler og nerver. Kalsiummangel medfører muskelkramper, spesielt viss det samtidig er magnesiummangel. Mineralet er viktig for nerveledningen, og ved mangel kan man få prikkende fornemmelser i hender og føtter.”Sitat slutt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:24   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Leste jeg ikke et sted at om man har brukt magnesium-tilskudd over tid så kommer det til et punkt der tilskuddet ikke fungerer så godt lengre? Hmm... må lete litt etter hvor jeg leste det

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:32   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Tror jeg skal ta en tur til legen og få målt ditt og datt.. mangler sikkert jern og B12 og alt som er etter graviditet og fødsel.. på tide etter to år vel.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:33   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tror jeg skal ta en tur til legen og få målt ditt og datt.. mangler sikkert jern og B12 og alt som er etter graviditet og fødsel.. på tide etter to år vel.

Kan være lurt ja

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 14:43   #9
solsikke123
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 74
solsikke123 er på en erverdig vei

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Hei. Bør man sjekke blodet før man starter med kalium og kalsium? Eller skal det litt til for å få i seg for mye av det?

__________________


solsikke123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 16:27   #10
Anyone
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 77
Anyone er på en erverdig vei

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I det samme momentet har jeg begynt å crave skinkebiff til de store gullmedaljen Sammenheng tro? Er det magnesium i kjøtt?

Gravid????

__________________


Anyone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: mindre kh Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 16:33   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av Anyone, her.

Gravid????

I wish

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 16:35   #12
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

I wish

Krysser fingrene!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 16:38   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Hehe, jeg prøver ikke, for å si det mildt. Har ikke tid til sånt nå, så tar pillene mine på sekundet. Er nok noe vitaminer og mineraler som mangler.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 16:40   #14
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hehe, jeg prøver ikke, for å si det mildt. Har ikke tid til sånt nå, så tar pillene mine på sekundet. Er nok noe vitaminer og mineraler som mangler.

"Plutselig krysser ikke fingrene mine hverandre...."

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 17:01   #15
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.

Hei. Bør man sjekke blodet før man starter med kalium og kalsium? Eller skal det litt til for å få i seg for mye av det?

Kaliumtilskudd skal du ikke ta uten å først få sjekket at du trenger det. Det kan gi rimelig alvorlige konsekvenser å få for mye av det også.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 17:09   #16
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av solsikke123, her.

Hei. Bør man sjekke blodet før man starter med kalium og kalsium? Eller skal det litt til for å få i seg for mye av det?

For mye kaliumtilskudd kan være dirkte farlig! Så ja, ta en blodprøve

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 18:50   #17
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Jeg merker veldig godt at jeg trenger mere magnesium hvis
jeg drikker mye, også hvis jeg springer mye på do
Men dette er jo ting som følger hverandre som regel

Men jeg har perioder der jeg samler mye vann i kroppen pga hormoner,
og når det endelig slipper, så merker jeg fort at jeg trenger mer magnesium

Jeg leste også det for en stund siden,
at hvis man hadde veldig lyst på sjokolade, så kunne det faktisk være et tegn på magnesiummangel, så da fikk jeg et lite lyst øyeblikk

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 19:37   #18
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Magnesium skal ikke tas alene, fordi det er antagonist med kalsium. Det vil si at ensidig magnesiuminntak hemmer opptak av kalsium (og motsatt) og dermed kan en få mangel på kalsium. Både kalsium og magnesium er viktig for god muskelfunksjon, og mangel på det ene eller andre kan gi kramper, blant annet. I tillegg er som Gerd sier, kalium også viktig, men her skal man ikke ta det uten å få det påvist. Selv om det er svært vanlig å ukritisk anbefale ensidig magnesiumtilskudd, er dette ikke bra, særlig ikke over tid. Søk litt rundt, og les også gjerne om D3-, K2- og C-vitamin også. B-vitaminer er også viktig, da de virker som katalysatorer for mange kjemiske reaksjoner i kroppen.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 19:45   #19
snitzel68
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 28
snitzel68 er på en erverdig vei

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Nå ble jeg usikker.....tar magnesium hver kveld jeg, som anbefalt for leggkramper. Hvis jeg ikke tar dem i to dager får jeg både krampe og smerter i leggene, klarer nesten ikke å gå etter noen dager, borte med engang jeg tar tillskudd igjen.....må kanskje lese meg litt opp på temaet da.

snitzel68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 19:52   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Magnesium skal ikke tas alene, fordi det er antagonist med kalsium. Det vil si at ensidig magnesiuminntak hemmer opptak av kalsium (og motsatt) og dermed kan en få mangel på kalsium. Både kalsium og magnesium er viktig for god muskelfunksjon, og mangel på det ene eller andre kan gi kramper, blant annet. I tillegg er som Gerd sier, kalium også viktig, men her skal man ikke ta det uten å få det påvist. Selv om det er svært vanlig å ukritisk anbefale ensidig magnesiumtilskudd, er dette ikke bra, særlig ikke over tid. Søk litt rundt, og les også gjerne om D3-, K2- og C-vitamin også. B-vitaminer er også viktig, da de virker som katalysatorer for mange kjemiske reaksjoner i kroppen.

Derfor det finnes noe som kalles bio-magnesium. Det er tilsatt alt som trengs for å bli skikkelig opptatt i kroppen.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:13   #21
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Er ikke farlig å ta magnesium alene ,heller ikke 600mg til dagen.Det anbefalte min nevrolog til meg mot muskelsmerter og div.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:16   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Er ikke farlig å ta magnesium alene ,heller ikke 600mg til dagen.Det anbefalte min nevrolog til meg mot muskelsmerter og div.

Nettopp fordi det ikke er biomagnesium blir ikke alt tatt opp. Man kjøper billig, men mye magnesium pisser man rett og slett ut. Derfor man kan ta større doser..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:19   #23
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Tar magnesium og kalsium sammen, før jeg legger meg.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:21   #24
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nettopp fordi det ikke er biomagnesium blir ikke alt tatt opp. Man kjøper billig, men mye magnesium pisser man rett og slett ut. Derfor man kan ta større doser..

Stemmer

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-05-11, 20:23   #25
snitzel68
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 28
snitzel68 er på en erverdig vei

Sv: Plutselig magnesiummangel?

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

er ikke farlig å ta magnesium alene ,heller ikke 600mg til dagen.det anbefalte min nevrolog til meg mot muskelsmerter og div.

:d

snitzel68 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hodepine og trykk i hodet pga magnesiummangel? Imse Lavkarbo generelt 15 05-08-11 22:27
Plutselig ut av ketose ... Sol-Angelica Ketolysekuren 13 01-03-11 23:45
Slærkete bekken, – magnesiummangel? nellie Spørsmål og svar 24 14-01-11 19:43
Plutselig overgangsalder BAB Ketolysekuren 2 26-09-10 17:09
Plutselig slo det inn ... achillea Generell diskusjon 10 03-06-09 15:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no