Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Ketolyse - Epilepsi

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-07, 22:18   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Ketolyse - Epilepsi

Ketolyse ble jo brukt på barn med epilepsi en gang i verden. Hvorfor forsvant denne ordningen?? Det må jo være mye bedre enn medisiner??

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:21   #2
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ketolyse - Epilepsi

Har den forsvunnet da? Syns jeg har lest at ketogent kosthold fortsatt benyttes i denne sammenhengen.

http://www.matoghelse.no/index.php?id=309589

Det er tydeligvis delte meninger om det da - som alltid

  Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:22   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - Epilepsi

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Har den forsvunnet da? Syns jeg har lest at ketogent kosthold fortsatt benyttes i denne sammenhengen.

Har bare bekjente som sier at det ble så dyrt i lengden når bortimot hele familien "må" over på ketogen kost. Piller til en var billigere....

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:27   #4
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Ketolyse - Epilepsi

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har bare bekjente som sier at det ble så dyrt i lengden når bortimot hele familien "må" over på ketogen kost. Piller til en var billigere....

Kan man fikse noe med naturlig mat framfor medisiner, ville i hvert fall jeg foretrukket det, men folk må finne ut hva som passer dem.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 22:29   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - Epilepsi

Opprinnelig lagt inn av Sprudle, her.

Kan man fikse noe med naturlig mat framfor medisiner, ville i hvert fall jeg foretrukket det, men folk må finne ut hva som passer dem.

Poenget er at trygdekontoret sponser utgifter på visse grunnlag...

Har selv en gutt med ADHD, vi får tilskudd til ekstra mat som han måtte kreve da han ofte mister matlysta grunnet medisin. Mener at de som har epilepsi skulle fått samme betingelsene...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 01:00   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse - Epilepsi

Det var vel også sikkert noen som "oppdaget" at fett var usunt, og derfor mener piller er bedre

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny på Ketolyse Bondejenta Ketolysekuren 20 10-03-07 13:44
Fra ketolyse til SB? Monix South Beach 2 20-02-07 09:08
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? LilleVille Lavkarbo generelt 0 29-11-06 12:30
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? Titti Ketolysekuren 12 26-10-06 03:34
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 12:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no