Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Jeg skjønner ikke helt dette ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-07, 20:59   #1
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Jeg skjønner ikke helt dette ...

Det virker som em de fleste her inne har en god del å ta av.
Det var vist ikke helt optimalt med Ketolyse på sånne som meg (mindre enn ti kilo å ta av).
MEN, på bildene ser dere jo så slanke og lekre ut!!!

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 21:06   #2
Kristin1964
Medlem
 
Kristin1964 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 59
Innlegg: 359
Kristin1964 har en fantastisk aura rundt segKristin1964 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Det virker som em de fleste her inne har en god del å ta av.
Det var vist ikke helt optimalt med Ketolyse på sånne som meg (mindre enn ti kilo å ta av).
MEN, på bildene ser dere jo så slanke og lekre ut!!!

Helt enig! Det er så mange flotte og pene folk her Tydeligvis ingen her som bærer kiloene sine i ansiktet i alle fall En av mine hovedgrunner for å slanke meg er å bli tynnere i ansiktet. Men, de som har bildene sine her ser jo ut som fotomodeller. Deg inkludert, Lollypop

__________________
Klem fra Kristin
10. mars 2009: På'n igjen



Kristin1964 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg gjør så godt jeg kan! Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 21:08   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Det første som blir borte er i ansiktet og på overkroppen på veldig mange... Kan love deg at magan er mer stri...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 21:20   #4
Tussi jenta
Seniormedlem
 
Tussi jenta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 45
Innlegg: 513
Tussi jenta er ny på veien

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Nå har ikke jeg bilde av meg da. Men man ser ikke at jeg er overvektig på ansiktet mitt. Og jeg har jo ca 20 kg for mye. Så det ikke på ansiktet når jeg hadde 30 kg for mye heller.

Tussi jenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 21:30   #5
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Helt enig... mye flotte folk her! Mine 20 ekstra kilo er jevnt fordelt over det hele

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 22:19   #6
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Kristin: Takk takk. :-)
Jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal ned (er en kilo eller to mindre nå enn på profilbildet (som også viser magan. Hehe)).
Jag har satt 6 kilo til, men aner ikke hvordan jeg vil se ut da.
Jeg vil ikke bli stilketynn nei, så det er godt mulig jeg stopper før jeg når det målet.
Jeg har nå "noen kilo ekstra" etter svangerskap, så jeg kunne godt tenke meg å få strammet opp kroppen litt. Liker ikke de valkene spm TYTER ut når jeg setter meg. Eller prøver en litt for trang bukse.
Få de av! Hehe.
Det må være mange slike som det ikke vises på magen på her inne da, for jeg syns dere er veldig lekre. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 22:55   #7
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Helt enig i at det er mange flotte avatarer her.

På meg har alt satt seg i ansiktet og på magen, så jeg har fått måneansikt i forhold til det jeg hadde for bare 10 kg siden.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:32   #8
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette...

Jeg var helt trill rund i ansiktet før jeg begynte på ketolyse. BLÆH!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 11:42   #9
geysirland
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 56
Innlegg: 155
geysirland er på en erverdig vei

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette ...

Ja helt enig..vanligvis er det hals og overkropp som tar av først..men jeg har blitt kraftig overrasket på ketolyse...her har jeg tatt mest der jeg er tjukkest..nemlig over magen..den har gått inn 10 cm på 3 uker... og det er helt fantastisk.!!!!

__________________
Første delmål er 90 kg ca 7,8 kg ned! Complete!
Andre delmål er 85 kg ca 4,2 kg ned!


geysirland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 dag om gangen 1 dag om gangen! Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 14:00   #10
tullann
Medlem
 
tullann sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
Innlegg: 322
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Jeg skjønner ikke helt dette ...

du skulle sett MY big mother fucking ass!!!!!! hohohohoho... men ansiktet er ikke så tykt nei.. heldigvis

__________________


tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Må jeg ta kosttilskudd? Kaja Kosttilskudd 17 23-07-07 23:52


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no