Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mama Lupes Tortilla

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-01-11, 11:45   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Mama Lupes Tortilla

Heisann.

Vet Mama Lupes Tortilla er ganske så populær. Ser ut som dette må kjøpes fra danmark eller usa. Frakt, moms og toll gjør dett ganske dyrt. Dessuten tar det jo fort ett par uke fra du bestiller til du får den.

Derfor sendte jeg en mail til lowcarbselection som er en butikk på Flisa. Lurte på mulighetene for at dem kanskje kan selge dette.

Dette var svaret jeg fikk:


Hei, vi kunne selvsagt tenke oss å selge produktet, men vi måtte vel også
kjøpe det fra Danmark og da får vi de samme tollsatser osv som når du
importerer privat. Vet derfor ikke hvor interessant det ville ha vært når
prisen blir høy. Er oppskriften kjent slik at det kan vurderes produsert?

Mvh
Thor f


Hva tror dere? Mulig at dem kan produsere noe lignenes selv? Eller kanskje vært lettere om dem importerte det selv rett fra Mama Lupes.


Marius

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:54   #2
LilleMill
Medlem
 
LilleMill sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 40
Innlegg: 255
LilleMill er på en erverdig vei

Sv: Mama Lupes Tortilla

De kan vel importere rett fra Mama Lupes om dem kjøper i stort kvanta? Det må jo bli billigere enn å kjøpe ti og ti pakker fra Netrition vel?

__________________




5.8 kg til 31.okt: 1.3/5.8
LilleMill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 17:11   #3
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Mama Lupes Tortilla

Jeg har bestilte 10 pakker Mama Lupe's fra Netrition sist fredag, og nå ligger de på posten og venter på meg. Fem dager inklusiv helga tok det, ikke lenger enn en må regne med for en innenlands pakke, faktisk

Prisen er det verre med, for frakten er dyrere enn lefsene i seg sjøl. Med fredagens dollarkurs kom ti pakker på 197 kroner, mens jeg betalte 541 inkludert frakt. Jeg er rimelig sikker på at en norsk forhandler kan klare å levere tortillalefser til mindre enn 54 kroner pakken, sjøl med norsk moms og porto på toppen.

Ikke for det... Mama Lupes er så innmari gode at jeg gjerne betaler en femtilapp for pakken. Det hadde nok blitt mer om de var billigere, naturligvis.
-Men vi lavkarbere har kanskje en tendens til å akseptere høye priser på det vi kan spise? Kilosprisen på sukrin er f.eks ti ganger så høy som prisen på sukker.

Om jeg ville bestilt fra Norsk forhandler om prisen var lik? Sannsynligvis, i alle fall om jeg var sikker på å få fersk vare.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 20:47   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Mama Lupes Tortilla

De norske lavkarbo butikkene går jo glipp av inntjening her.....må jo høre etter hva markedet vil ha....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor kjøpe Mama Lupes tortilla? elian Spørsmål og svar 42 15-07-20 13:25
Mama lupes og pitabrød Cherry Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 04-03-10 13:16
Hvor kan jeg kjøpe Mama Lupes tortilla-lefser? MoaMoa Ketolysekuren 18 13-11-08 14:23
Mama lupes upsidaysi Ketolysekuren 5 06-02-08 10:06
Mama lupes tortillalefser Lindabtn Lavkarbo generelt 11 19-12-07 17:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no