Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Vil ned i vekt fortest mulig!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-02-14, 05:55   #1
Healthy-happy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2014
Hvor: Fredrikstad
Innlegg: 1
Healthy-happy er på en erverdig vei
Unhappy

Vil ned i vekt fortest mulig!

Hei er ny her på forumet, vil prøve lavkarbo etter alt jeg har lest om den..jeg har prøvd all slags dietter men endte opp med at jeg sprakk å spiste mer enn før er jente 159 høy og veier 65, et år siden veide jeg 53. Vil ned 10 kg ( føler jeg aldri klarer det merker aldri forskjell,all fettet er på magen(mange har spurt om jeg er gravid flaut&#128563 altså kanskje dumt spm men det jeg lurte på var..hvor lang tid kan det ta før jeg går ned 10 kg..vil ned på 3-4 måneder...er det realistisk mål ?

Healthy-happy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 08:15   #2
engeljenta30
Medlem
 
engeljenta30 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 350
engeljenta30 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!

hei du om du stresser vil det ta lengre tid, du må ta den tiden du trenger, du er ikke så stor og derfor kan det ta lengre tid, men hold ut

engeljenta30 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo:) Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 18:08   #3
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!

Opprinnelig lagt inn av Healthy-happy, her.

Hei er ny her på forumet, vil prøve lavkarbo etter alt jeg har lest om den..jeg har prøvd all slags dietter men endte opp med at jeg sprakk å spiste mer enn før er jente 159 høy og veier 65, et år siden veide jeg 53. Vil ned 10 kg ( føler jeg aldri klarer det merker aldri forskjell,all fettet er på magen(mange har spurt om jeg er gravid flaut&#128563 altså kanskje dumt spm men det jeg lurte på var..hvor lang tid kan det ta før jeg går ned 10 kg..vil ned på 3-4 måneder...er det realistisk mål ?

Hei og velkommen hit
Du er IKKE mye overvektig og tror ikke at du klarer å gå ned 10kg på så kort
tid. Det er ikke noe Hokus Pokus, her på lavkarbo...særlig når man ikke har å
ta så mye.
Prøv å lære masse, det er mye å lese for en nybegynner, det lønner seg å være tålmodig.Lykke til videre

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 19:07   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!

Det er helt individuelt, og avhenger av så mange faktorer at det er så og si umulig å svare på. Det handler om alder, genetikk, helsetilstand, hvor lenge du har vært overvektig osv osv. Det er vanlig å si at en halvkilo i uka er optimalt, men det handler mer om hva som er ok for kroppen å gå ned mtp. både huden, og at hodet skal være med i prosessen.
Selv har jeg brukt åtte strikte år på tredve kilo. Men så var jeg overvektig hele livet frem til det, og har hatt en masse medisinske hindringer på veien ned. Men bare det å føle seg så mye friskere som mange gjør på lavkarbo har vært verdt ventetida. Andre igjen, med andre forutsetninger, går ned det samme på mindre enn et år.

Hva er det som haster sånn, forresten? Om du vil ned i vekt og bli der må det varige livsstilsendringer til. Om du senker skuldrene, tilegner deg litt kunnskap og finner ut hva slags kosthold du vil gå for, så har du i alle fall lagt grunnlaget for hva du skal gjøre fremover. Som det nevnes over her så er stress en faktor som ikke er særlig godt forenlig med vektnedgang. Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 19:26   #5
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil ned i vekt fortest mulig!

Det er nok fordi du har det så travelt og blir drastisk at du ikke klarer å holde ut i lengden. Du bør heller sette opp et kosthold med lavkarbo du skal ha i laaang tid som vil få vekta ned over tid, sakte men sikkert. Benytt deg av matvarer du liker godt så det blir lekende lett. Og spis akkurat nok.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar

Emneord
ned i vekt


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vekt som ikke viser vekt ... NinaOp Generell diskusjon 18 28-02-12 23:07
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 20:43
Ikke ned i vekt, men i cm, hvordan er det mulig? Nynne Lavkarbo generelt 11 01-04-08 21:07
Er det mulig å Smurfine Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 4 08-09-06 09:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no