Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-10, 23:09   #3801
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hvorfor får jeg tidenes største kvise akkurat på rævballen slik at det kjennes ut som jeg sitter på ett fjell når jeg sitter?

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 13-10-10, 23:28   #3802
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor får jeg tidenes største kvise akkurat på rævballen slik at det kjennes ut som jeg sitter på ett fjell når jeg sitter?

LMAO! Fordi du fortjener det??

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/
Gammel 13-10-10, 23:30   #3803
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor får jeg tidenes største kvise akkurat på rævballen slik at det kjennes ut som jeg sitter på ett fjell når jeg sitter?

murphy er han som får skylda for sånt.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
Gammel 14-10-10, 00:39   #3804
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

hum.. jeg lurer på hvordan jeg får en slik søt ticker på signaturen min.. jeg har laget en, går inn på kontrollpanel men får ikke til.. hjeeelp :P

fant en annen tråd om hjelp, så da ååårner det seg :P


Sist redigert av senorita : 14-10-10 kl 01:17.
senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT
Gammel 14-10-10, 16:45   #3805
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor får jeg tidenes største kvise akkurat på rævballen slik at det kjennes ut som jeg sitter på ett fjell når jeg sitter?

ÅÅ! Det har jeg også hatt en gang. Det var helt forjævlig Jeg kunne ikke sitte, ikke gå og ikke ligge uten at det gjorde vondt. Til slutt måtte jeg få kjæresten til å klemme den Det var ikke flaut i det hele tatt når kjæresten utbrøt "Å dæven for ei lukt..det stopper jo faen aldri å komme ut"

Men fy så deilig det var etterpå Det var skikkelig brutal kvise......

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 14-10-10, 16:47   #3806
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva er endiver? I en oppskrift står det nemlig at jeg skal bruke to store endiver. Jeg har googla og for meg så det ut som en form for salat?? Men jeg har aldri hørt om endiver før og vet egentlig ikke helt hva jeg skal se etter når jeg skal kjøpe endiver.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 14-10-10, 17:00   #3807
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Enda et spørsmål. Anbefal en marsalavin til meg? Skal brukes til matlaging. Alt jeg vet er at marsalavin er italiensk sterkvin

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 14-10-10, 17:01   #3808
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ad Endive:
Ja det er en sort salat, den er nok meir vanleg å kalle sikori. Den er ganske liten i storleiken, og litt bitter. Jo eldre den blir, jo bitrare er den. Heilt fersk sikori smakar ikkje så verst. Tipset frå Bama om å velje rett sikori var å passe på at salaten er lysegul og at toppane er gule og lukka når du kjøper den.

Edit: eg kan jo linke til infosida frå Bama, da, der det står bilde også.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 14-10-10, 17:02   #3809
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

ad Endive:
Ja det er en sort salat, den er nok meir vanleg å kalle sikori. Den er ganske liten i storleiken, og litt bitter. Jo eldre den blir, jo bitrare er den. Heilt fersk sikori smakar ikkje så verst. Tipset frå Bama om å velje rett sikori var å passe på at salaten er lysegul og at toppane er gule og lukka når du kjøper den.

Aha! Takk for oppklaring! Greit å vite når jeg skal lage den retten som inneholder endive ....hvorfor velger dem de mest ukjente orda i kokebøker mon tro

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 14-10-10, 17:16   #3810
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor får jeg tidenes største kvise akkurat på rævballen slik at det kjennes ut som jeg sitter på ett fjell når jeg sitter?

Om du ikke når til den selv, og det vrikelig er så vondt, så bare gå til en lege eller en hudpleieklinikk, de fjerner den kjapt for deg med en skalpell og litt håndkraft, og du er sikrere å unngå infeksjoner og sånn etterpå.
Hilsen Byllekvinnen .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-10-10, 18:05   #3811
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Om du ikke når til den selv, og det vrikelig er så vondt, så bare gå til en lege eller en hudpleieklinikk, de fjerner den kjapt for deg med en skalpell og litt håndkraft, og du er sikrere å unngå infeksjoner og sånn etterpå.
Hilsen Byllekvinnen .

Neida. Jeg er ikke SÅ stor over ræva, så det går greit å klemme selv. Må klemme litt før den blir moden for plopping vettu . Nesten litt fascinerende om det blir en slik som rikosjerer metervis eller en bløt en, eller en blanding med blod inni. Man føler seg litt lettet etter den første smerten når det plopper hull på den

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-10-10, 18:09   #3812
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

ÅÅ! Det har jeg også hatt en gang. Det var helt forjævlig Jeg kunne ikke sitte, ikke gå og ikke ligge uten at det gjorde vondt. Til slutt måtte jeg få kjæresten til å klemme den Det var ikke flaut i det hele tatt når kjæresten utbrøt "Å dæven for ei lukt..det stopper jo faen aldri å komme ut"

Men fy så deilig det var etterpå Det var skikkelig brutal kvise......

Hmmm, om den lukta veldig ille tror jeg ikke det var en kvise per see, men heller en absyss eller MRSA (eller hva det nå heter), som er mer enn byll enn kvise. Mine kviser lukter aldri noe som helst. Men jeg pleide før i tiden å få ett par "blodkviser", eller større kuler, dvs noe som så ut som kviser, bare at de var mer blå eller svart, og ikke røde. Disse var alltid fyllt med blod og ikke puss. Nesten utømmelig. Kroppen er en merkelig sak

Nå er det jo en kjennssak at store mennesker ofte får pussfyllte kuler som kan tas for kviser. Og de skyldes ehhh...fedme, eller hormoner på en snurr rettere sagt. Pleide å ha en og annen slik selv. Nå har jeg bare sorte prikker på nesa

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-10-10, 18:09   #3813
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Neida. Jeg er ikke SÅ stor over ræva, så det går greit å klemme selv. Må klemme litt før den blir moden for plopping vettu . Nesten litt fascinerende om det blir en slik som rikosjerer metervis eller en bløt en, eller en blanding med blod inni. Man føler seg litt lettet etter den første smerten når det plopper hull på den

Haha, sorry, jeg går vel bare rundt og tror at det bare er jeg som er så absurd langarmet at jeg kommer til overalt . Klem på!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-10-10, 18:10   #3814
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg
Post

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har begynt på LCHF og tenkte jeg skulle prøve meg på 15 karbs i starten, men jeg får det ikke til. Det blir alt mellom 16-20 karbs hver dag. Ahhhh, æ blir gaaaal.

Jeg trener da. I dag løp jeg f.eks 35 min på tredemølla (intervall) og trente styrke overkropp 30 min, samt at jeg har gått sammenlagt en time. Kan jeg da ha klart å forbrenne karbsene mine så det ikke er så nøye at jeg nesten pusher oppmot 20? Eller bør jeg bli strengere her?

All hjelp settes pris på, hihi

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag
Gammel 14-10-10, 18:12   #3815
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Jeg har begynt på LCHF og tenkte jeg skulle prøve meg på 15 karbs i starten, men jeg får det ikke til. Det blir alt mellom 16-20 karbs hver dag. Ahhhh, æ blir gaaaal.

Jeg trener da. I dag løp jeg f.eks 35 min på tredemølla (intervall) og trente styrke overkropp 30 min, samt at jeg har gått sammenlagt en time. Kan jeg da ha klart å forbrenne karbsene mine så det ikke er så nøye at jeg nesten pusher oppmot 20? Eller bør jeg bli strengere her?

All hjelp settes pris på, hihi

Hvorfor diller du med 1-5 karber for mye? Er det en prinsippsak? De 20 karbsene de bruker kroppen på å produsere glukose til f.eks hjernen så du trenger ikke stresse med det. De forsvinner uansett om du trener eller ikke.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 14-10-10, 18:13   #3816
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Jeg har begynt på LCHF og tenkte jeg skulle prøve meg på 15 karbs i starten, men jeg får det ikke til. Det blir alt mellom 16-20 karbs hver dag. Ahhhh, æ blir gaaaal.

Jeg trener da. I dag løp jeg f.eks 35 min på tredemølla (intervall) og trente styrke overkropp 30 min, samt at jeg har gått sammenlagt en time. Kan jeg da ha klart å forbrenne karbsene mine så det ikke er så nøye at jeg nesten pusher oppmot 20? Eller bør jeg bli strengere her?

All hjelp settes pris på, hihi

Jeg ser ikke helt hva som skulle være den store forskjellen mellom 15 og 20 karber for de aller fleste. Atkins anbefaler jo 20 gram karbohydrater daglig de første fjorten dagene, og hans filosofi faller så absolutt inn under begrepet lchf! I følge Lutz er det jo ikke heller noen god grunn til å kutte på fettet før du er over 72 gr kh om dagen, men så har du de indviduelle forskjellene, for ikke å snakke om trivselsnivåene. Hva med å kjøre på med et slingringsmonn? Mellom 15 og 20?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-10-10, 18:14   #3817
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hvorfor diller du med 1-5 karber for mye? Er det en prinsippsak? De 20 karbsene de bruker kroppen på å produsere glukose til f.eks hjernen så du trenger ikke stresse med det. De forsvinner uansett om du trener eller ikke.

Fordi, jeg har hørt, at i starten bør man ligge så lavt man kan på karbene. Venne kroppen til å bli en fettforbrenningsmaskin. Vil etterhver øke karbsene altså og ikke bedrive flisespikkeri, hehe

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag
Gammel 14-10-10, 18:16   #3818
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ser ikke helt hva som skulle være den store forskjellen mellom 15 og 20 karber for de aller fleste. Atkins anbefaler jo 20 gram karbohydrater daglig de første fjorten dagene, og hans filosofi faller så absolutt inn under begrepet lchf! I følge Lutz er det jo ikke heller noen god grunn til å kutte på fettet før du er over 72 gr kh om dagen, men så har du de indviduelle forskjellene, for ikke å snakke om trivselsnivåene. Hva med å kjøre på med et slingringsmonn? Mellom 15 og 20?

Jeg tenker kanskje på 15 som en magisk maksgrense, hehe, men nå prøver jeg å tilvenne kroppen å brenne fett da på en effektiv måte. Så tenkte at desto lavere jeg var, jo bedre. Men 15-20 har egentlig ikke noe forskjell da?

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag
Gammel 14-10-10, 18:47   #3819
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Jeg tenker kanskje på 15 som en magisk maksgrense, hehe, men nå prøver jeg å tilvenne kroppen å brenne fett da på en effektiv måte. Så tenkte at desto lavere jeg var, jo bedre. Men 15-20 har egentlig ikke noe forskjell da?

Jeg kan ikke helt se hva som skulle være forskjellen, det må du i tilfelle kjenne på deg selv. Men så godt som alle er i ketose på 20 gram kh om dagen. Det er ikke dermed garantert vektnedgang, noen må lavere, og noen må faktisk litt høyere. Men jeg mener å huske at du i grunn ikke skal ned så mye, så hvorfor henge seg opp i fem gram?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 14-10-10, 19:29   #3820
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg kan ikke helt se hva som skulle være forskjellen, det må du i tilfelle kjenne på deg selv. Men så godt som alle er i ketose på 20 gram kh om dagen. Det er ikke dermed garantert vektnedgang, noen må lavere, og noen må faktisk litt høyere. Men jeg mener å huske at du i grunn ikke skal ned så mye, så hvorfor henge seg opp i fem gram?

Ja, er i ketose. Har sjekket med stix, men tenkte det var mer effektivt desto lavere jeg var på karbene, hehe. Veeeel, da fortsetter jeg uansett bare som før og holder meg unna 20 Takk for hjelpen.

Forøvrig skal jeg ikke så mye ned i vekt nei, er mer opptatt av å gå ned i fettprosent og øke muskelmassen

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag
Gammel 14-10-10, 20:51   #3821
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sikori skal vere gul i enden, om den er grøn, har den sett sollys. Det skal den visst ikkje (den veks i mørket, i jorda eller under svart plastikk..)
Men endive kan eventuelt også vere "vanleg" salat.
Vi brukar i alle fall begge deler i Belgia, begge er bitre på smak.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 14-10-10, 22:30   #3822
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hmmm, om den lukta veldig ille tror jeg ikke det var en kvise per see, men heller en absyss eller MRSA (eller hva det nå heter), som er mer enn byll enn kvise. Mine kviser lukter aldri noe som helst. Men jeg pleide før i tiden å få ett par "blodkviser", eller større kuler, dvs noe som så ut som kviser, bare at de var mer blå eller svart, og ikke røde. Disse var alltid fyllt med blod og ikke puss. Nesten utømmelig. Kroppen er en merkelig sak

Nå er det jo en kjennssak at store mennesker ofte får pussfyllte kuler som kan tas for kviser. Og de skyldes ehhh...fedme, eller hormoner på en snurr rettere sagt. Pleide å ha en og annen slik selv. Nå har jeg bare sorte prikker på nesa

Ikke? ÆSJ! Det var da bare enda eklere.
Jeg har aldri hatt sånn før eller etter, så er glad for det, men den stemmer helt med det du skriver etter "blodkviser". Det var rett før jeg drog til legen!!! Den gjorde så sinnsykt vondt, men så fiksa vi det selv Gad damn så vondt det gjorde, både å ha den og å få den bort. Jeg gråt av smerte

Men jeg er glad så lenge jeg ikke får flere slike, og hvis jeg absolutt skal ha dem så vil jeg heller har dem på rompa enn i ansiktet

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D
Gammel 15-10-10, 00:12   #3823
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Ikke? ÆSJ! Det var da bare enda eklere.
Jeg har aldri hatt sånn før eller etter, så er glad for det, men den stemmer helt med det du skriver etter "blodkviser". Det var rett før jeg drog til legen!!! Den gjorde så sinnsykt vondt, men så fiksa vi det selv Gad damn så vondt det gjorde, både å ha den og å få den bort. Jeg gråt av smerte

Men jeg er glad så lenge jeg ikke får flere slike, og hvis jeg absolutt skal ha dem så vil jeg heller har dem på rompa enn i ansiktet

Gå på youtube og søk på ordet "cyst", så skal du se du ikke er alene ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 15-10-10, 01:25   #3824
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Men jeg er glad så lenge jeg ikke får flere slike, og hvis jeg absolutt skal ha dem så vil jeg heller har dem på rompa enn i ansiktet

Eller insida av låret, det er er lite helvete...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-10-10, 09:50   #3825
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Tru meg, det verste er i nasa.. Sambu, stakkar, fekk ein betent hårsekk der, og halve ansiktet hans var dobbelt så stort. Han såg ikkje ut! Det kan visst i tillegg vere ganske farleg, for det kan ta seg ein tur på vidvanke i ansiktet og opp i hovudet, i følge legen. Måtte trykke puss frå kinnet ut gjennom nasa, det var moro det..

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 4 (0 medlemmer 4 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 13:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 14-03-09 00:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 19:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no