Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hjelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-12-11, 19:37   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Hjelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Har købt en liten Smoothiesak fra Amazon-UK, som jeg akkurat fikk inn døren. Stor var min skuffelse, da stikket hadde 3 ben og at det var til 13AMP/250V. Det kan jo ikke brukes i en norsk stikkontakt, noe som jeg ikke har skenket en tanke.

Hva gjør jeg? Finnes det et slags omformerstikk jeg kan bruke, så den kan brukes til de verdier som er her i landet? Og dersom det forhåbentlig finnes, hvor kjøper man så det, og hva heter noe sånt egentlig.

Kjempetakknemlig for svar!!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:39   #2
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Ta den med på clas ohlson og spør De har helt sikkert en sånn liten dings du kan bruke.

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:41   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Takk for tips.

Dersom noen vet noen hva en sådan tingest heter, vil jeg bli kjempeglad!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:43   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Husker ikke hva de heter, men jeg kjøpte mine på vanlig lampebutikk. En eske med 4 forskjellige typer etter hvilket land du skal besøke.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:46   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Adapter heter det

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 19:49   #6
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Strømstyrken er mer eller mindre lik i england som i norge, er bare støpselet som er forskjellig. Adaptere had de på clahs'ern og lignende (jeg kjøper forøvrig mine på flyplassen i london )

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:06   #7
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Husker ikke hva de heter, men jeg kjøpte mine på vanlig lampebutikk. En eske med 4 forskjellige typer etter hvilket land du skal besøke.

Takk Dietta, nå skal jeg ikke besøke noen land, men omforme strøm TIL Norge, men det går sikkert også motsatt vei.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:08   #8
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Takk langård!!

Sanney, strømstyrken er ikke lik. I England er det 250v, i Norge 220v. Men nå ser det ut som jeg har løsningen!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:10   #9
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Takk Dietta, nå skal jeg ikke besøke noen land, men omforme strøm TIL Norge, men det går sikkert også motsatt vei.

Vet du ikke skal reise, men i den esken jeg kjøpte fulgte det med som gikk fra UK til Norge også Har sett andre merker enn den vi har, og der fulgte den ikke med, så husk p
å sjekke før du handler.
Vi er storforbrukere av slike, da gubben er halv engelsk og vi er der minst et par ganger i året. Kommer jo aldri hjem uten en eller annen liten elektrisk duppeditt

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:11   #10
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

220-230 såvidt jeg husker. men jeg har masse engelske duppeditter på norsk strømnett uten problemer. bare en støpseladapter og vips så funker det

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 20:25   #11
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Godt å høre Dietta og Sanney, at dere har erfaring med at dette fungerer. Var så redd for at jeg måtte returnere..
Ja, vil tro det er fristende å kjøpe elektriske godsaker med hjem fra England. Mye billigere enn her, og for en rask levering. Det gikk 2 dager fra de sendte, til jeg hadde den her på kjøkkenet. Amazing! :O

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:08   #12
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Samme spenning i UK som i Norge, 230V. Så det er ikke noe problem! Et nytt støpsel til en tier eller to, så er det bare å kjøre på!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:32   #13
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Ok, så kjekt dersom jeg bare kan skifte støpsel. På blenderen fra UK står det 250V, men det gjør det jo sørme også på mine andre kjøkkenmaskiner!

Det står litt forskjellige A-tall (ampere). Har det noe å si?

Og er dere sikre på jeg kan skifte støpsel, uten at huset går i lufta? Har dere prøvd det selv?

Skal det være en stikkontakt MED eller UTEN jord?

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:41   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Ok, så kjekt dersom jeg bare kan skifte støpsel. På blenderen fra UK står det 250V, men det gjør det jo sørme også på mine andre kjøkkenmaskiner!

Det står litt forskjellige A-tall (ampere). Har det noe å si?

Og er dere sikre på jeg kan skifte støpsel, uten at huset går i lufta? Har dere prøvd det selv?

Skal det være en stikkontakt MED eller UTEN jord?

Det er nok bare sikringen som går om det ikke fungerer. Du må nesten se på kontakten på utstyret/adapteren for å se om du skal bruke med eller uten jord. Jordede kontakter på utstyr går ikke inn i en ujordet kontakt i veggen.

Du får forskjellig amper (strømstyrke) i apparatet avhengig av motstanden i apparatet.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 21:46   #15
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Tusen takk for flotte tips og gode råd!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 23:40   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?pId=2992

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-11, 23:41   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Jeg vil anbefale en slik. Har selv mørklagt en hel etasje på jobb ved å plugge utstyr beregnet på utelandsk strøm rett i en norsk stikkontakt.... (og brent hovedkortet i utstyret, så det var bare å kaste...)

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 00:00   #18
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Takk Carisma! Det er helt sikkert det tryggeste. Har i kveld avmontert UK-kontakten, men heldigvis hadde jeg ikke noe som passet! Skal helt avgjort få kjøpt adapter i morgen!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 01:04   #19
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Og er dere sikre på jeg kan skifte støpsel, uten at huset går i lufta? Har dere prøvd det selv?

Helt sikker ja! UK støpslene er litt spesielle i og med at de har sikring i støpselet, og dermed lavere amperestyrke. Men det er ikke noe problem! Bytt til et vanlig norsk støpsel, så virker den! Enkelt og greit. Har gjort dette flere gnager med forskjellig utstyr, overhode ikke noe problem.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 07:51   #20
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Tak index! Ja, har også fått dette bekreftet fra flere hold. Har dog foreløpig kjøpt en adapter på Clas Ohlson, men skal få kjøpt et støpsel etterhvert, så jeg kan få byttet den store klumpen ut!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 08:56   #21
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Dette har jeg også lurt på. Er det ikke nok å kjøpe en sånn adapter som Carisma linker til? Å kjøpe elektrisk tanbørste på ebay/utlandet er mye billigere enn i Norge, men jeg droppet det da jeg kom på det med kontaktvanskelighetene. Greit å vite at en adapter koster 99 også så man regner det inn i prisen. Har de sånn europeisk adapter på clas også, eller? Snedige greier.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 09:18   #22
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

UK eller resten av Europa er helt OK, men om du skulle komme over noe fra USA er det bare å glemme det! De kjører 110 volt på denslags, så da sier det pang om du plugger den i våre uttak...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 09:20   #23
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Helt sikker ja! UK støpslene er litt spesielle i og med at de har sikring i støpselet, og dermed lavere amperestyrke. Men det er ikke noe problem! Bytt til et vanlig norsk støpsel, så virker den! Enkelt og greit. Har gjort dette flere gnager med forskjellig utstyr, overhode ikke noe problem.

Det har jeg også gjort, ikke noe problem. Nye støpsler får man kjøpt på Europris/C.O. osv for en billig penge.
Det eneste man må passe på, er at man kobler jordledningen (den gul/grønne) til jord på støpslet.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 12:05   #24
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Opprinnelig lagt inn av index, her.

UK eller resten av Europa er helt OK, men om du skulle komme over noe fra USA er det bare å glemme det! De kjører 110 volt på denslags, så da sier det pang om du plugger den i våre uttak...

Tja, den switchen jeg brente kom fra lager i Frankrike, beregnet på å bruke i fransk strømnett. Den sa hvertfall pang og mørkla en hel etasje....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-12-11, 14:31   #25
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hjeeelp! Blender fra UK - Norsk strøm

Har en del erfaring med dette siden jeg importerer mye verktøy fra utlandet.
Hvis motoren er beregnet for 220/50-60hz (230/50-60hz), så er det aller enkleste å klippe ledningen og montere på et jordet støpsel. Kjøp for guds skyld ikke clas ohlson, men gå innom en installatør eller tilsvarende som selger kvalitet.

Strømdingser er ikke noe man bør kjøpe på Clas, såfremt ikke det er av et anerkjent merke (Elko tilsv).

Et adapter fra clasern er ikke å anbefale, særlig ikke reiseadapterne som ofte ikke er designet for å tåle store belastninger (ampere) over tid.

Men er du låst på adapter så kjøp iallefall et som er beregnet på det antall watt og ah som maskinen leverer (krever som minimum). De gode kvalitetsadapterne koster IKKE 9,90,- men gjerne 10 ganger så mye og selvsagt 10 ganger mindre sjanse for brann også.... :-)

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken blender? timich Generell diskusjon 12 27-09-14 14:58
Hjelp til særemne i norsk Distrea Andre bøker 24 10-05-10 11:29
Blender!! Hyper Spørsmål og svar 19 14-10-06 12:48
Blender/hurtigmixwe Nooria Generell diskusjon 6 13-03-05 10:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no