Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Udo's choice

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-01-08, 11:18   #26
Brumm
Medlem
 
Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 45
Innlegg: 236
Brumm er ny på veien

Sv: Udo`s choice

Jeg skal kjøpe udo`s i dag. Jippi. Sliter med ganske så mye utslett/psoriasis i ansiktet, fint med time hos hudlege i April.

__________________
Mål: Ned 6 kg.
-Går litt opp og ned...

Velkommen inn i min journal!
Brumm er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg fram-heller mot Atkins Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 11:28   #27
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

Nei det har jeg ikke betalt enda, men tror ikke jeg har kommet opp i 200,- kroner heller. Jeg bestiller fra www.shopping4net.no og frakten er på bare en tier, så det er ganske genialt. Synd de har sluttet med Twinlab B50, som jeg var avhengig av. Nå må jeg bruke noen andre som inneholder like mye men som er vanskeligere å svelge. Men jeg MÅ jo ha dem, siden jeg tar opp så lite B-vitaminer. Kjøper jeg dem i Norge må jeg jo ta en halv boks om dagen, det er helt latterlig. Heia Norge.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:29   #28
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

..svangerskapet har laget helt baluba i følelsene mine. Griner og hyler og raser om hverandre..

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg blir så faens forbanna!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heia Norge.



Synes bare dette var ustyrtelig morsomt!!






.

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:34   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:38   #30
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.



__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 13:38   #31
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

Opprinnelig lagt inn av Karbosara, her.

Og laser koster litt penger, så det er ikke førstepri, dessverre,

Fordelen med en diagnose som rosacea er at man får gratis laser- behandling på blant annet Rikshospitalet. Har aldri betalt mer enn egenandel, jeg.

Be legen din om resept på Protopic og be samtidig legen sende en henvisning om laserbehandling.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 14:31   #32
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Fordelen med en diagnose som rosacea er at man får gratis laser- behandling på blant annet Rikshospitalet. Har aldri betalt mer enn egenandel, jeg.

Be legen din om resept på Protopic og be samtidig legen sende en henvisning om laserbehandling.

Takk, Kitt, dette var gode nyheter!

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 15:33   #33
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Udo`s choice

Opprinnelig lagt inn av lillestine, her.

hei!
morgen og kveld: 1 ss omega 3, 1 ss omega 6med nattlysolje og 1 ss udos, har etter en måneds tid merket mye mykere, klarere og "fuktigere" hud. herlig!
Og hvis det er ok for vekta også!!! Juhuuuu!

Hva slags merker kjøper du av omega 3 og 6 da, og hvor? Synes det er litt vanskelig å få tak i flytende produkter ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 18:12   #34
lillestine
Medlem
 
lillestine sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 49
Innlegg: 459
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

Sv: Udo`s choice

Omega 3: eskimo3
Omega 3-6: heter det samme, fra vitamina
Begge kjøpt på life, så vidt jeg husker. Det skal ikke være noe problem å finne flytende oljer, men du må på helsekost, de har ikke så stort utvalg på "dagligbrugsen".
Udos har alle tre omega 3-6 og 9, og fås også flytende på helsekost. Lykke til!

__________________
Ønsker besøk i dagboka mi: Stines slanke linje
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16503

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 09:01   #35
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Udo`s choice

Hvor lenge bør man ta Udo`s før man merker virkning? 2-3 mnd?
Det er så fælt, jeg brekker meg når jeg tar det! Men hvis jeg ser virkning så kanskje det gir meg et ekstra puff?

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 12:34   #36
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Udo's choice

Jeg kjente bedring etter bare noen få uker,når det gjelder smerteSyns det smaker så godt,vil drikke opp hele flaska mi

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 17:36   #37
heidia79
Seniormedlem
 
heidia79 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Førde
Innlegg: 3.090
heidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt avheidia79 har veldig mye å være stolt av

Sv: Udo's choice

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Jeg kjente bedring etter bare noen få uker,når det gjelder smerteSyns det smaker så godt,vil drikke opp hele flaska mi

GODT???? Du er gæærn!

__________________
Heidia is back


heidia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Udo's Choice i kapsler ToreH Kosttilskudd 16 18-01-12 20:24
Udo's Choice? TomleTone Lavkarbo generelt 17 06-01-12 19:11
Udo's choice kapsler Sara_salamander Kosttilskudd 0 07-09-11 16:36
Best før dato på Udo's Choice Cyan Kosttilskudd 29 08-07-11 21:10
Udo`s Choice Lille-Lulle Spørsmål og svar 1 30-09-08 07:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no