Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Ny variant - lapper!

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-08, 10:55   #1
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Ny variant - lapper!

Disse var knall:

3 egg
3 ss cottage cheese
1 klunk rapsolje
1 ss fiberhuskpulver (gant på ultra-genialt)
1 ts JBKM
2 dl melk elelr fløte elelr vann eller blanding..
la stå og svelle. Reguler med mer væske om nødvendig (blir fort tykt når det står litt)
Stek i panne som lapper.
Nyyydelig med rømme og Heistad syltetøy
eller med bacon
eller emd splenda..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 12:48   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ny variant - lapper!

Disse skal prøves

Er de lette å steike eller er de litt porøse??

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 13:39   #3
Siss1
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 51
Innlegg: 177
Siss1 er ny på veien
Question

Sv: Ny variant - lapper!

Opprinnelig lagt inn av luringen, her.

Disse var knall:

3 egg
3 ss cottage cheese
1 klunk rapsolje
1 ss fiberhuskpulver (gant på ultra-genialt)
1 ts JBKM
2 dl melk elelr fløte elelr vann eller blanding..
la stå og svelle. Reguler med mer væske om nødvendig (blir fort tykt når det står litt)
Stek i panne som lapper.
Nyyydelig med rømme og Heistad syltetøy
eller med bacon
eller emd splenda..

Disse ser kjempefine ut...men hva er fiberhuskpulver? Og kan jeg bruke soyamel i stedet tror du? Og hvor mange lapper fikk du ut av denne? Og hva er karbinnholdet?

Siss1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(max 20 g) Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 17:51   #4
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Ny variant - lapper!

laget ganske mange ja...nei de er ikke porøse. Fiberhuskmel er fiberhusk som er malt...kjøpte det på Ultra, det sto sammen med glutenfrivarene. genialt til å binde/fortykke. bruker ikke mye.. Ble nesten som gode gamle "grøtlapper". Kan slenge oppi litt havregryn og. Soya smaker bæ...så det vil ikke jeg ha.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:10   #5
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Sv: Ny variant - lapper!

Jeg bruker egg, litt biola/rismelk, olivenolje, havregryn, splenda, kardemomme, kanel, salt, NATRON og bittelitt speltmel. Blir fantastisk gode lapper! Hver dag!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 22:04   #6
eirinskoftus
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 36
Innlegg: 1
eirinskoftus er på en erverdig vei

Sv: Ny variant - lapper!

Å de var kjempegode!! Brukte 1 ss splenda og litt kanel i oppskriften. Smakte himmelsk

eirinskoftus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SpisDegSlank.no Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nannahs variant av Ziggy-lapper Nannah Bakst 20 07-06-08 07:17
Benedictes Lapper xeena82 Frokost og kveldsmat 7 03-06-08 11:39
Ziggy-lapper Milla81 Ketolysekuren 12 02-10-07 22:48
Diare pga lapper? monki Ketolysekuren 19 04-04-07 00:29


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no