Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-11, 19:20   #1
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Tenkte på det i dag, at hva som gjør folk lykkelige nok er svært forskjellig Ingen har et liv uten motstand/utfordringer/skuffelser/smerter etc, derfor vil jeg påstå ingen er lykkelig HELE tiden, men alle kjenner vi på lykkefølelsen i gitte situasjoner. For å demonstrere hva jeg mener, her kommer noen situasjoner jeg kjenner på lykkefølelsen av:

* en varm dusj med bruk av velduftende produkter, etter en trenings økt
*litt asfalt å trimme på etter en lang vinter
* å samle familien rundt middagsbordet

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 19:31   #2
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

føler meg lykklig på zumbatime og når jeg får til noe jeg ønsker å greie

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 19:50   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Når ungene roper at de trenger en mammaklem med en gang.

Når solen varmer meg i ansiktet.

Når jeg hører på musikk jeg liker.

Når jeg tenker på at jeg er utrolig heldig som lever i Norge.

Når jeg får et kompliment fra en mann jeg synes ser snasen ut.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 19:56   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Når jeg henter jenta mi i barnehagen og ser hvor herlig hun har det der og hvor lite hun bryr seg om at jeg kommer og henter henne Kunne likegodt vært der eeenda lenger Det varmer et mammahjerte mer enn ord kan beskrive.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:00   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Hver morgen når ungene, før de går på skolen, sier at de er glade i meg og jeg sier at jeg er glad i dem.

Hver kveld når jeg legger meg inntil kjæresten min eller han legger seg inntil meg.

Hver gang jeg sier ifra når jeg synes noe er urettferdig enten overfor meg selv eller overfor andre. Urettferdighet tærer og gjør dagene unødvendig traurige.

Hver gang sola kommer frem etter vintern for da vet jeg at alt blir lysere og lettere! To måneder hvert år har vi sola hele døgnet..

Er dessuten lykkelig hver morgen når jeg våkner. En ny dag med nye muligheter!! Akkurat som en bursdag hver morgen!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:25   #6
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Er lykkelig og koser meg veldig når jeg kan sette meg ned i sofaen etter en lang arbeidsdag med en kopp te og ei god bok....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:36   #7
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

kjekt å lese

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:40   #8
sigboh
Medlem
 
sigboh sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Moss
Alder: 31
Innlegg: 281
sigboh er ny på veien

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Er lykkelig når
-jeg steller meg på vekta og innser at jeg har gått ned mer enn jeg trodde. Idag tidlig veide jeg meg og veide 89.5. Har ikke vært på "80-tallet" på mange ååår. Var så glad at jeg sto å gråt

- Når jeg fryser og kan ta et langt og varmt bad med en god bok i flere timer.
-Når jeg får kos i form av stryking på armen, ryggen og i håret.
-Når jeg gjør andre glade

__________________


sigboh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, tar det litt "på sparket". Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:40   #9
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Er lykkelig når jeg trener og når jeg er i en sosial setting. Vil ikke gå hjem i det hele tatt.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 20:41   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Opprinnelig lagt inn av sigboh, her.

Er lykkelig når
-jeg steller meg på vekta og innser at jeg har gått ned mer enn jeg trodde. Idag tidlig veide jeg meg og veide 89.5. Har ikke vært på "80-tallet" på mange ååår. Var så glad at jeg sto å gråt

- Når jeg fryser og kan ta et langt og varmt bad med en god bok i flere timer.
-Når jeg får kos i form av stryking på armen, ryggen og i håret.
-Når jeg gjør andre glade

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 21:21   #11
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Så koselig å lese om hva som gjør dere lykkelige

Selv blir jeg lykkelig av:
Trening
Matlaging
Samle venner/familie til god mat rundt et stort bord
Når jeg tar et hjemme SPA og pleier meg selv med hårkur, ansiktmaske,fotbad, ny lakk på neglene både på hender og føtter.
Når jeg får komplimenter eller gir komplimenter

Ble faktisk lykkelig av å skrive her om hva som gjør meg lykkelig også

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 21:22   #12
Sothøna
Seniormedlem
 
Sothøna sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 57
Innlegg: 6.752
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Jeg er faktisk aller lykkeligst når jeg får lov å ha en helt normal dag,
som inneholder helt normale ting og hendelser jeg
Men så har jo heller ikke det vært en selvfølgelig ting for meg
på ganske mange år da.

Så nå sist jeg kjente meg virkelig lykkelig var:
Vi hadde vært på handel(altså helt vanlig matvarehandel)
og så dro vi på kunstutstilling
og så henta vi vesla på bursdag, og ble bedt inn der på kaffe
dro deretter hjem og holdt lørdagskveld med god mat

Den kvelden sa jeg til mannen min,
dette har vært en av de beste dagene vi har hatt på lenge,
jeg føler meg jo nesten helt normal jo
og han ga meg en god klem og sa:
tenk om alle hadde vart så glade for så lite

Så...en oppfordring til alle sammen
nyt øyeblikkene
lev mens dere gjør det, en vet aldri hva neste dag bringer
og prøv å være fornøyde med oss selv som vi er,
eller ihvertfall, ikke utsett livet til vi har blitt slanke f.eks

Nyt dagen

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:25   #13
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Akkurat nå er jeg i herlig lykkerus da jeg etter et 5 år langt forhold, som var et helvete, er forelsket igjen

Hver gang jeg kjører til jobb, har musikken min på full guffe, på med solbriller og snus under leppa, da er jeg lykkelig og glad.

Når jeg går på en butikk og skal handle meg klær, blir jeg lykkelig av å finne ut at den størrelsen jeg har pleid å bruke, er for stor, og at jeg må gå ned et nummer ^^ Det måtte jeg nemlig i dag

Og så er jeg lykkelig når jeg får lage mat til andre

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:32   #14
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Sothøna, det er akkurat det jeg vil ha fokus på jeg også, alle disse små øyeblikkene og hverdagsopplevelsene som kan fylle oss med lykkefølelseBehøver langt ifra være spektakulære hendelser det er snakk omSynes dagen du beskrev hørtes nydelig ut jeg Sothøna!!
Har akkurat hatt en lykkestund jeg nå, sett en hysterisk morsom animert film sammen med mannen min og minstejenta i armkrokenI en slik setting er livet godt synes jeg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:33   #15
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Datteren min sa til meg for noen dager :" mamma, er du bedre eller noe? Du er mere med på ting" Vi stod da å bakte sammen til bursdagsfeiring.

Da var jeg lykkelig da.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:34   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Jeg er lett å glede!

Kan danse av lykke over
* solen som skinner
* en fengende melodi
* et barn som smiler
* en hund som sover
* en god lukt
* god mat
* synet av min mann
* tanken på at jeg ble sykepleier til slutt
* følelsen av å lykkes med noe
* positive tilbakemeldinger
* klær som passer
* tanken på hvor heldig jeg er
* rett og slett ingen ting spesielt

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-03-11, 22:34   #17
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Datteren min sa til meg for noen dager :" mamma, er du bedre eller noe? Du er mere med på ting" Vi stod da å bakte sammen til bursdagsfeiring.

Da var jeg lykkelig da.


herlig å lese

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 05:10   #18
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Når jeg har gjort et arbeid som høster god respons og mottager/publikum gir tydelig uttrykk for at er til glede for dem.

Ellers mye lykke assosiert med gode bøker og det å lese dem. Og de første dagene om våren det er mulig å gå utendørs uten jakke.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:18   #19
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Den dagen om våren når man kjenner at sola ikke bare skinner, men varmer i fjeset også. Den dagen blir alltid en fin dag!
Når andre er lykkelige fordi jeg har gjort noe bra for dem. Det er den beste formen for lykkelig

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:26   #20
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

*Når jeg er ferdig med ting jeg ikke fordrar, som å vaske huset, da er jeg lykkelig!
*Morgenens første kaffekopp er herlig!
* Når jeg får en tekstmelding fra mannen, for han kom til å tenke på at han var så glad i meg

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:45   #21
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Haha, glemte en ting som er totalt meningsløst, men som gjør meg lykkelig likevel:

Få pakke i posten! Det er litt som julaften var som barn hver gang, selv om jeg vet hva som er oppi.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:50   #22
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Opprinnelig lagt inn av babydoll, her.

Haha, glemte en ting som er totalt meningsløst, men som gjør meg lykkelig likevel:

Få pakke i posten! Det er litt som julaften var som barn hver gang, selv om jeg vet hva som er oppi.


Ha ha-så bra-jeg er også slik! Elsker det. Fikk Oriflame pakke i går, kjempegøy

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 10:55   #23
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Jeg er lykkelig når...:

... noen jeg kjenner, uten grunn, ringer, sender en melding eller dukker opp på døra «just because»
... jeg får menneskene rundt meg til å smile og/eller le.
... jeg synger.
... jeg har oppmerksomheten til noen med stor betydning for meg.
... opplever noe positivt som får adrenalinet til å pumpe.
... jeg leser denne tråden.

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:07   #24
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Jeg er lykkelig når...:

... noen jeg kjenner, uten grunn, ringer, sender en melding eller dukker opp på døra «just because»
... jeg får menneskene rundt meg til å smile og/eller le.
... jeg synger.
... jeg har oppmerksomheten til noen med stor betydning for meg.
... opplever noe positivt som får adrenalinet til å pumpe.
... jeg leser denne tråden.


Det er så herlig å se hvor mange som er flinke til å se hvor mye det er å være glad for i livet

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 11:23   #25
-Cilia-
Medlem
 
-Cilia- sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 35
Innlegg: 201
-Cilia- er ny på veien

Sv: NÅR/i hvilken situasjon kjenner du deg lykkelig?

For en fin tråd
- Jeg blir lykkelig når jeg mestrer skolen, dvs får toppkarakterer på eksamen. (Stiller LITT høye krav til meg selv da shø)
- Jeg ble utrolig lykkelig når jeg fikk brudekjolen min for en måned siden, og den passet! (Ble bestilt for liten, med vilje, før jeg begynte med lavkarbo.)
- Jeg er lykkelig når jeg ser på min forlovede, eller når han sender en tekstmelding med kun ett hjerte fordi han tenker på meg, og når han kommer hjem fra jobb og sier at han har tenkt på meg hele dagen. Å vite at noen er så glad i meg gjør meg så lykkelig at jeg nesten ikke tror på det
- Litt finvær og sosialt samvær med venner og familie gjør hverdagen lykkelig

Og som en kursleder på ett kurs jeg var på sa: "Legger dere merke til, at når man deler et høyepunkt/lykkelig øyeblikk, så skaper man et nytt"

Ha en fin dag

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jeg er så lykkelig! janine75 Ketolysekuren 12 23-11-07 12:15
Hvilken kroppstype..? Kjenner du deg igjen? Borealis Fysisk og mental helse 14 02-08-07 12:52
Tanker om min situasjon og hva jeg skal gjøre nå mam Lavkarbo generelt 8 22-02-07 21:59
Lykkelig i dag? Dorothy Generell diskusjon 1 23-06-06 16:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no