Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-10, 11:46   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=2306

Sitat:

frukt
Innsendt av: bjørn ivar, 10/09 - 2010 kl. 08:52

hei, er veldig gla i vannmelon og ananas er dette bra når man er på "slankern""
Hei Bjørn Ivar JA, kos deg med frukt! Hilsen Inger Ottestad



Sitat:

Smoothie
Innsendt av: Silla, 09/09 - 2010 kl. 10:06

Hei. Blir smoothien sunnere hvis jeg kutter ut frukten? Jeg pleier å bruke bær, frukt og cottage cheese, og synes dette blir kjempegodt. Kan smoothie nytes når som helst på dagen/kvelden - også når man vil ned i vekt?"
Hei Silla Jeg synes smoothie er en ypperlig måte å øke inntaket av frukt og bær på! Ja, du kan nyte det når som helst på dagen. Det er summen av kalorier som er avgjørende i forhold til vektøkning og ikke type matvarer eller når på døgnet du spiser. Kos deg med frukt- og bærrik smoothie! Hilsen Inger Ottestad

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:03   #2
Ulvemor
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Innlegg: 67
Ulvemor er ny på veien

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Det er jo imponerende at du klarer å holde munn, Iset!

Ulvemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen LCMF Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:07   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Skjønner virkelig ikke hvorfor dette er så ille, jeg... Frukt liksom...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:17   #4
Rosenkål
Juniormedlem
 
Rosenkål sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 45
Innlegg: 29
Rosenkål er på en erverdig vei

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Det kommer jo veldig an på hvilken filosofi man følger. På lavkarbo er ikke frukt det beste, men virkelig ikke det verste heller. Det finnes andre måter å gå ned i vekt på også, tross alt, selv om vi her inne har lavkarbo som filosofi.

__________________
Leter etter migrenevennlig kosthold og også vektreduksjon på sikt. Oppstart 4. juni 2010, hittill har jeg gått ned 19 kg.
Rosenkål er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:18   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Frukt i små mengder trenger ikke å være ille nei, det er ikke det jeg reagerer på. Det er disse svarene og troen på at frukt er Guds Gave til slankere. Ananas og druer og vannmelon kan spises av hjertets lyst, for det har jo ikke noe å si hvillken MAT man spiser, så lenge kaloriinntaket er under så og så mye.
Dere misforstår om dere tror jeg sier at frukt alltid er fyfy altså. Det er glorifiseringen av frukt jeg reagerer på, og det at man kan spise frukt av hjertets lyst når man slanker seg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:37   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Frukt i små mengder trenger ikke å være ille nei, det er ikke det jeg reagerer på. Det er disse svarene og troen på at frukt er Guds Gave til slankere. Ananas og druer og vannmelon kan spises av hjertets lyst, for det har jo ikke noe å si hvillken MAT man spiser, så lenge kaloriinntaket er under så og så mye.
Dere misforstår om dere tror jeg sier at frukt alltid er fyfy altså. Det er glorifiseringen av frukt jeg reagerer på, og det at man kan spise frukt av hjertets lyst når man slanker seg.

Bare signerer, jeg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 12:56   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Jeg har også stusset en del over at frukt idealiseres så voldsomt av "alle", selv om konseptet fruktsukker knapt kan være en hemmelighet? Ser selv frem til å kunne nyte bær og frukt innimellom når jeg har nådd den vekten jeg ønsker å vedlikeholde, men ikke nødvendigvis daglig...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:17   #8
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Fant dette på en svensk side:

Sitat:

På en arbetsplats togs fruktfatet i personalrummet bort av en tillfällighet och inom några veckor hade så gott som alla anställda gått ned i vikt ett antal kilon, vilket glatt förvånade dem. En del misstänkte frukten, men ville inget säga

Nei, for man kan jo ikke si noe om frukt....

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 13:24   #9
Greddy
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 40
Innlegg: 340
Greddy har en fantastisk aura rundt segGreddy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Heh.... frukt i forhold til slanking er ikke bra...

Forfedrene våres spiste jo frukt som var tilgjengelig om sommer/høst for å feite seg opp og være klar for vinteren.
Og her kommer folk å anbefaler oss frukt for å gå ned i vekt? Her er det logisk brist.

Missforstå meg rett, jeg sier ikke frukt ikke er bra. Frukt er grei mat, hvis man har en klar hensikt (som å feite seg opp til vinteren)

Er ikke det litt rart at kjøttetere av natur er slanke og, mens dyr som er planteetere er som regel store? Løver og elefanter anyone?

EDIT:
A ha, tenkte meg det, hun er ernæringsfysiolog! sier jo igrunnen alt.

EDIT 2:
Jeg kan fortsatt ikke skjønne hvorfor de må ta frukt og grønnsaker og putte dem i samme kategori matvarer... frukt og grønnsaker er to forskjellige matsorter.

__________________



Sist redigert av Greddy : 11-09-10 kl 13:33.
Greddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 14:17   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

...er også imponert over Iset som klarer å la være å si noe *ler* Men vi SKJØNNER allikevel hva du mener om saken!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 17:24   #11
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Sitat:

Det er summen av kalorier som er avgjørende i forhold til vektøkning og ikke type matvarer eller når på døgnet du spiser.

Latterlige utsagn

Det er vel liten tvil om at disse ernæringsfysiologene er kjøpt og betalt...

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 21:16   #12
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Da jeg drev og snuste på svangerskapsdiabetes var sånne smoothiser (de nye som "kun inneholder most frukt" ) det ALLER verste. Jeg fikk et spenstig blodsukker og måtte enkelt og greit gå å legge meg. Mye verre en en skål med hvetepasta.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 22:22   #13
Dååris
Medlem
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 91
Dååris har en fantastisk aura rundt segDååris har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Frukt er naturlig, og alt naturlig er sunt.
Naturlig blåsyre for eksempel..

Dååris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 01:31   #14
Minimeg78
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 59
Minimeg78 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Frukt i små mengder trenger ikke å være ille nei, det er ikke det jeg reagerer på. Det er disse svarene og troen på at frukt er Guds Gave til slankere. Ananas og druer og vannmelon kan spises av hjertets lyst, for det har jo ikke noe å si hvillken MAT man spiser, så lenge kaloriinntaket er under så og så mye.
Dere misforstår om dere tror jeg sier at frukt alltid er fyfy altså. Det er glorifiseringen av frukt jeg reagerer på, og det at man kan spise frukt av hjertets lyst når man slanker seg.

Øh, det står da virkelig ikke det? Svarene er korrekte nok de. Ja det finnes mye fruktsukker i frukt, men det finnes jammen meg mye annet og som kroppen har godt av. Og ja det er summen av hva man putter i seg som er avgjørende i vanlig tradisjonell forstand. Selvom man selv har falt ut på lavkarbo blir det litt teit å rolle over alle andre. Det finnes mange veier til Rom.. Noen spise lavkarbo, noen reduserer kaloriinntaket og andre igjen slankeopperer seg.

__________________
Minimeg78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: salig blanding;) Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 09:40   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Det får vi strengt tatt bli enige om å være uenige om.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 10:44   #16
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Sitat:

Det er summen av kalorier som er avgjørende i forhold til vektøkning og ikke type matvarer eller når på døgnet du spiser.

Interessant - hvorfor går jeg da ned på 1500 kcal lavkarbo (rundt 20g karbo om dagen) - mens jeg ikke gikk ned et gram på GR med 1500 kcal om dagen? Holdt jo på et halv år og prøvde - trente i tillegg? Gjorde alt de "sier" - spis mindre, tren mer! Trente MASSE og spiste PASSE - la iflg kropps-sammensetningsapparatet på Elixia på meg 2 kg i FETT i løpet av 3 mnd og mistet muskelmasse?!? Minner meg på at jeg skal kjøre en ny test nå etter snart et år på lavkarbo

og en ting til - TIDEN på døgnet er tydeligvis alfa og omega for meg... jeg har de siste ukene spist senere på dagen, småspist litt (lavkarbo altså) - og stått stille i vekt. Nå har jeg i 3 dager spist meg ferdig kl 18 og bare drukket vann etterpå... og vips så løsnet 600 gram gitt...

Så synd at man lar slike folk villede mennesker som trenger bedre råd enn slike antakelser!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:51   #17
pernille
Medlem
 
pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 120
pernille er på en erverdig vei

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Her i huset er det alltid mye frukt tilgjengelig. Med tre barn som ikke alltid har tid å vente på måltidene er det et supert alternativ til snop og kjeks. Men jeg har ikke spist en fruktbit siden jeg begynte på lavkarbo dietten min.

Frukt er supert for barn som skal vokse og gro.

__________________



Startet på lavkarbo 10 august 2010

http://http://forum.lavkarbo.no/show...light=pernille
pernille er avlogget   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 12:20   #18
Minimeg78
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 59
Minimeg78 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det får vi strengt tatt bli enige om å være uenige om.

Det er latterliggjøringen din jeg reagerer på.

__________________
Minimeg78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: salig blanding;) Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 12:49   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Ja, jeg har absolutt ingen skrupler med å latterliggjøre ting jeg synes er helt bak mål. På nett, that is.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 14:11   #20
Minimeg78
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 59
Minimeg78 er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg har absolutt ingen skrupler med å latterliggjøre ting jeg synes er helt bak mål. På nett, that is.

Det har jeg skjønt, men om du er klar over hvordan du selv får deg til å fremstå det er jeg mer usikker på.

__________________
Minimeg78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: salig blanding;) Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 14:21   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Himmel og hav.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 14:44   #22
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Minimeg78, her.

Det har jeg skjønt, men om du er klar over hvordan du selv får deg til å fremstå det er jeg mer usikker på.

Det jeg syns er flott er at folk tør å si sin mening uten å være redd for hva andre mennesker må tenke, slik som iset her. For det å måtte veie og vurdere hvert sitt ord hele tiden, for tenk om atte noen syns jeg fremstår som en idiot, det må være slitsomt det.

;-)

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 15:05   #23
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

hmm... erkjennelsen om at man kan leve et sunt liv uten frukt sitter lang inne hos noen. Ikke så rart kanskje, det krever jo at man har evnen til å tenke selv :-)


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 15:28   #24
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Minimeg78, her.

Det er latterliggjøringen din jeg reagerer på.

Vi er vel på et diskusjonsforum vel? Et forum som heter Lavkarbo.no. Da må det nesten være lov å si at man ikke syns frukt er så fantastisk. Greit at noen kan spise det, og frukt kan inneholde mye bra (men man må også ta i betraktning at mye frukt er langreist, og ikke er av optimal kvalitet), MEN for mange, inkludert meg selv, er jo frukt en skikkelig trigger da. Det er veldig lett for meg f.eks. å spise 15 plommer, men to - det er vanskelig det...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 15:47   #25
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Queen of Wands, her.

Vi er vel på et diskusjonsforum vel? Et forum som heter Lavkarbo.no. Da må det nesten være lov å si at man ikke syns frukt er så fantastisk. Greit at noen kan spise det, og frukt kan inneholde mye bra (men man må også ta i betraktning at mye frukt er langreist, og ikke er av optimal kvalitet), MEN for mange, inkludert meg selv, er jo frukt en skikkelig trigger da. Det er veldig lett for meg f.eks. å spise 15 plommer, men to - det er vanskelig det...


haha - jeg har AKKURAT samme problem - 2 plommer liksom hva er DET?? Plommer som er så godt... og treet mitt er fullt av søte deilige... (ok innrømmer å ha smakt EN - ved to anledninger... og det er århundrets test i selvdisiplin å ikke pakke i seg en 5-6 til hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Frukt andreasoe Ketolysekuren 8 23-02-10 10:04
Frukt anette76 Fase II 0 18-01-10 09:29
ja og nei frukt? leni Spørsmål og svar 4 23-05-07 12:39
Frukt nøtta Lavkarbo generelt 30 25-05-06 14:05
Frukt? Lille Kalori Spørsmål og svar 1 24-05-06 00:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no