Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-03-08, 10:11   #1
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Jeg har gjort en innsats og øket vanninntaket mitt betydelig, med det resultat at jeg måtte opp og late det ut igjen 4 ganger i natt. Nå lurer jeg selvfølgelig på når jeg bør stoppe å drikke for å slippe å stå opp om natten.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 10:26   #2
Smurfine
Medlem
 
Smurfine sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 207
Smurfine er på en erverdig vei

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Jeg prøver å drikke siste glasset sånn rundt 6-7 elllers går jeg på do hele natten.

__________________
Jeg er perfekt bortsett fra at jeg er meg selv.
Carpe Diem
Smurfine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkompanert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:05   #3
Tuppen
Seniormedlem
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 40
Innlegg: 5.910
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine, her.

Jeg prøver å drikke siste glasset sånn rundt 6-7 elllers går jeg på do hele natten.

samme her.....

__________________
Tuppen er klar for 2008


- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:09   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Jeg drikker vann omtrent til jeg legger meg. I starten var jeg oppe om natta, men nå har det gått seg til ( Men har det travelt på morran da )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:39   #5
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine, her.

Jeg prøver å drikke siste glasset sånn rundt 6-7 elllers går jeg på do hele natten.

Åååå. Jeg tror jeg hadde ca. halve vanninntaket etter 6-7. Jeg skjønner at innsatsen må legges inn tidligere. Det er bare det at da er det ofte så travelt på formiddagen at jeg glemmer det. Tror det var Paprika en gang som skrev at at hun ville legge inn drikketider som alarm på mobilen. Kanskje jeg skal prøve det. Iallefall trives jeg best når jeg får sove om natten. Så får jeg se om jeg klarer å sove igjennom senere inntak etterhvert sånn som Gerd.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 12:43   #6
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg drikker vann omtrent til jeg legger meg. I starten var jeg oppe om natta, men nå har det gått seg til ( Men har det travelt på morran da )

Samma her

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 14:03   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Sånt tenker jeg ikke på. Jeg drikker vann når jeg føler for å drikke vann. Det går seg til som de her over sier. Ikke minst er det en eminent vekkerklokke! Om du har lyst til å snooze å dra deg om morran, så sier kroppen fint fra at "nei, sorry, du må nok opp og tisse, gitt!"

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-03-08, 20:46   #8
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

drikker siste glasset før jeg legger meg
Må jo ta den siste ketolyse pillen

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:12   #9
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Sluttet med vann i 6 - tiden bortsett fra småtteri til tablettene. Det gikk bra. Har sovet sammenhengende hele natten. Takk for innspill. Skal prøve meg litt frem når jeg har fri.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 09:43   #10
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av Linn H, her.

drikker siste glasset før jeg legger meg
Må jo ta den siste ketolyse pillen

Samme her.
Det er veldig skjelden jeg må på do midt på natta, heldigvis.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 11:16   #11
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

hadde noen uker istarten der jeg måtte opp, men det går over

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 15:01   #12
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Når slutter dere å drikke vann om kvelden?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Sånt tenker jeg ikke på. Jeg drikker vann når jeg føler for å drikke vann. Det går seg til som de her over sier. Ikke minst er det en eminent vekkerklokke! Om du har lyst til å snooze å dra deg om morran, så sier kroppen fint fra at "nei, sorry, du må nok opp og tisse, gitt!"

Det med vekkerklokke skriver jeg under på! Suverent!

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye vann drikker dere? mofe Generell ernæringsdebatt 12 20-08-06 21:28
Når merket dere at dere hadde pcos? Boxie PCOS og karbohydratkontroll 17 12-06-06 12:29
Når maten blir servert hva gjør dere da Synne2 Lavkarbo generelt 6 06-08-05 13:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no