Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Jeg er SÅ fornøyd!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-08-09, 23:51   #1
Oi ..!
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 19
Oi ..! er på en erverdig vei

Jeg er SÅ fornøyd!

I går startet jeg en tråd der jeg spurte etter råd og veiledning ettersom jeg var på 10. dag i Atkins' introduksjonsdiett og fortsatt ikke fikk utslag på ketose-pinnene. Jeg fikk noen tips - særlig var Photobscura hjelpsom - og i dag justerte jeg matinntaket mitt. Gjett hva?! I kveld ga ketose-pinnen utslag på nivå ++ Jeg er LYKKELIG! (Riktignok er jeg en lykkelig pike med dårlig ånde, men det får stå sin prøve ...)

Det er godt å bevege seg inn i fora der en blir tatt på alvor og hvor folk primært er interessert i å hjelpe til heller enn å krangle. Tusen takk!

__________________


Oi ..! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 06:48   #2
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Så kjekt å høre at det endelig endret seg for deg!
Jeg er forøvrig helt enig med det , du sier om dette forumet, jeg er nok litt forelsket, både i forumet, og folkene her inne!

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 07:38   #3
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

yey ! gratulerer

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:02   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Det beste er at alle er like hyggelige i virkeligheten!

Har du sett denne tråden om treff i Oslo?

Veldig hyggelig om du kommer. Resturangen er skikkelig lavkarbo- vennelig og ingen av oss biter særlig hardt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:09   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Bare hyggelig! Du aner ikke hvor mye nytte jeg selv hadde av forumet da jeg var fersk på Atkins!
Gratulerer med ketose! Om du har mørkt utslag så KAN DET HENDE du drikker litt lite vann, for mørk farge kan indikere dehydrering, bare et tips . (Og, som vi alltid sier her på forumet -utslag er utslag ).
Og den ånden, haha, jeg var heldig, og den forsvant etter noen uker. I mellomtiden hadde jeg god nytte av å tygge på fersk persille, da jeg ikke liker tyggis, og tyggis inneholder søtstoffer som man skal være veldig forsiktig med i starten av en ketogen diett.
SB12 er det også noen som har hatt god nytte av

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:35   #6
Oi ..!
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 19
Oi ..! er på en erverdig vei

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det beste er at alle er like hyggelige i virkeligheten!

Har du sett denne tråden om treff i Oslo?

Veldig hyggelig om du kommer. Resturangen er skikkelig lavkarbo- vennelig og ingen av oss biter særlig hardt!


Hei
Var inne og leste tråden og kjenner at jeg har veldig lyst, altså! Det er bare det at det er première på den neste Stieg Larsson-filmen den dagen, og jeg har planer om å gjøre det meste for å få tak i billetter. Det blir vel kanskje i siste liten å si fra dagen før?

__________________


Oi ..! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:38   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Oi ..!, her.

Hei
Var inne og leste tråden og kjenner at jeg har veldig lyst, altså! Det er bare det at det er première på den neste Stieg Larsson-filmen den dagen, og jeg har planer om å gjøre det meste for å få tak i billetter. Det blir vel kanskje i siste liten å si fra dagen før?

Filmen vises gratis på Opera-taket dagen etter, lørdag 19.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:41   #8
Oi ..!
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 19
Oi ..! er på en erverdig vei

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Bare hyggelig! Du aner ikke hvor mye nytte jeg selv hadde av forumet da jeg var fersk på Atkins!
Gratulerer med ketose! Om du har mørkt utslag så KAN DET HENDE du drikker litt lite vann, for mørk farge kan indikere dehydrering, bare et tips . (Og, som vi alltid sier her på forumet -utslag er utslag ).
Og den ånden, haha, jeg var heldig, og den forsvant etter noen uker. I mellomtiden hadde jeg god nytte av å tygge på fersk persille, da jeg ikke liker tyggis, og tyggis inneholder søtstoffer som man skal være veldig forsiktig med i starten av en ketogen diett.
SB12 er det også noen som har hatt god nytte av

Takk igjen
Jeg ligger mellom + og ++ på testene, så da er jeg fornøyd Er vant med å få i meg mye væske fra tidligere, så det er ikke noe problem å drikke nok. Og takker for tipset om fersk persille! Det er jo et tips fra 80-tallets bekjentskap med hvitløk, men det hadde jeg helt glemt bort, gitt. For 20 år siden skammet en seg jo dersom det luktet hvitløk av ånden ens, så da tygget vi persille som gale. De siste årene er hvitløk blitt så vanlig blant oss nordmenn at ingen trenger å skjule det lenger, så persillekvastene er nok blitt glemt. Har vært og kjøpt en bunt i dag, så nå skal det tygges!

__________________


Oi ..! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:44   #9
Oi ..!
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 19
Oi ..! er på en erverdig vei

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Filmen vises gratis på Opera-taket dagen etter, lørdag 19.

Jøss! Hva folk VET!? Så bra, da vet jeg det, men håper fortsatt på billetter til fredagen på en av de store kinoene Hvis ikke jeg får det, blir det nok Opera-taket på meg også, ja

__________________


Oi ..! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:48   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Oi ..!, her.

Jøss! Hva folk VET!?

Nja, hva Oslopul vet er det vel heller http://oslopuls.aftenposten.no/kunst...icle246149.ece

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:52   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Oslopul

Dæven!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:55   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Hmm, nissen i tastaturet som slo til der ja....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 12:55   #13
Oi ..!
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 50
Innlegg: 19
Oi ..! er på en erverdig vei

Sv: Jeg er SÅ fornøyd!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nja, hva Oslopul vet er det vel heller http://oslopuls.aftenposten.no/kunst...icle246149.ece

Men - nå har jeg kjøpt billetter til premièren på Colosseum, så jeg er veldig fornøyd!

__________________


Oi ..! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fornøyd med meg selv totteline Mer enn 30 kg overvekt 13 24-08-09 19:18
-31 kg og ikke fornøyd Toastedlok Mer enn 30 kg overvekt 12 16-05-09 09:59
Er så fornøyd! NinaOp Ketolysekuren 19 14-03-09 02:29
Jeg er fornøyd jeg Summer Generell diskusjon 1 04-10-05 13:19
Jeg er så fornøyd! Solros Åpne dagbøker 2 12-05-05 13:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no