Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tacokrydderet fra black boy

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-08-09, 09:22   #1
mette_moj
Medlem
 
mette_moj sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: otta
Innlegg: 93
mette_moj er på en erverdig vei

Tacokrydderet fra black boy

hvor mye er det av karber i det?? å sukker å sånn?

__________________
start 29.07.09 :96kg juni2010 :76kg
ny start etter fødsel 25.01.11 :84kg
17.02.10 :-2
mål :70 kg!
mette_moj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 09:31   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: taco krydderet fra black boy

Vet ikke, men jeg bruker det fra Hindu. Det har ikke dextrose, og ingen karber.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 12:58   #3
mette_moj
Medlem
 
mette_moj sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: otta
Innlegg: 93
mette_moj er på en erverdig vei

Sv: taco krydderet fra black boy

Salt, paprika, chilipepper, løk, druesukker, hvitløk, spisskum,oregano, surhetsregulerende middel (sitronsyre), cayennepepper,nellik, farge (paprikaoleoresin) og antiklumpemiddel (E554).


det er druesukker da..?

__________________
start 29.07.09 :96kg juni2010 :76kg
ny start etter fødsel 25.01.11 :84kg
17.02.10 :-2
mål :70 kg!
mette_moj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo.. Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 19:57   #4
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: taco krydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vet ikke, men jeg bruker det fra Hindu. Det har ikke dextrose, og ingen karber.

Lister meg inn i tråden....
Hva er dextrose?

*suger til meg info*

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 20:30   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: taco krydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av Janis, her.

Hva er dextrose?

*suger til meg info*

Druesukker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:42   #6
matitt
Medlem
 
matitt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Grenland
Alder: 46
Innlegg: 394
matitt er ny på veien

Sv: Tacokrydderet fra black boy

Hæ? har tacokrydderet fra Hindu druesukker i seg?? DA har jeg gått på en smell, for jeg spiser MYE tacokjøttdeig!

__________________


matitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:44   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Tacokrydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av matitt, her.

Hæ? har tacokrydderet fra Hindu druesukker i seg?? DA har jeg gått på en smell, for jeg spiser MYE tacokjøttdeig!

Carisma skrev:

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Vet ikke, men jeg bruker det fra Hindu. Det har ikke dextrose, og ingen karber.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:00   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: taco krydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av mette_moj, her.

Salt, paprika, chilipepper, løk, druesukker, hvitløk, spisskum,oregano, surhetsregulerende middel (sitronsyre), cayennepepper,nellik, farge (paprikaoleoresin) og antiklumpemiddel (E554).


det er druesukker da..?

Når det ikke står noe om mengde sukker( druesukker pr 100g.) hadde jeg holdt meg unna.

Det holder med et glass spisskummin, hvitløkspulver/løkpulver, paprika og pepper/chili eller ca*ennepepper, da lager du tacokr*dder selv i en fei. Ved dårlig tid holder det med spisskummin, for det smaker taco alene, det er det som gir tacosmaken.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:08   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: taco krydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Når det ikke står noe om mengde sukker( druesukker pr 100g.) hadde jeg holdt meg unna.

Mengden av en ingrediens i en vare er rangert i innholdsfortegnelsen, altså det som står først er det mest av. Sukker o.l bør aldri stå blandt de fem første.

Hindu inneholder forøvrig:
Meksikansk Chilipulver, Paprika, Smaksforsterker (MS6), salt, løk, pepper, muskat, timian, ingefær, selleri og sennep.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:09   #10
AnneBer
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 11
AnneBer er på en erverdig vei

Sv: taco krydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Mengden av en ingrediens i en vare er rangert i innholdsfortegnelsen, altså det som står først er det mest av. Sukker o.l bør aldri stå blandt de fem første.

Hindu inneholder forøvrig:
Meksikansk Chilipulver, Paprika, Smaksforsterker (MS6), salt, løk, pepper, muskat, timian, ingefær, selleri og sennep.

Jeg sverger til mange krydderbokser i hylla i stedet for blandingskrydder. Det er ikke alt som er bra selv om det ikke inneholder karbo, smaksforsterker er dårlige greier for kroppen (jeg er litt følsom i mage/tarm for tiden, og maten går rett igjennom hvis jeg får i meg dette)

AnneBer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 11:14   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: taco krydderet fra black boy

Opprinnelig lagt inn av AnneBer, her.

Det er ikke alt som er bra selv om det ikke inneholder karbo, smaksforsterker er dårlige greier for kroppen

Det kommer nok litt an på mengden man får i seg. For min del bruker jeg utrolig lite balndingskrydder og annen ferdigmat, så jeg bekymrer meg ikke om tacokrydderet inneholder litt smaksforsterker.
Sammenlignet med et "vanlig" norsk forbruk av ferdigmat, er kroppen min et tempel nå på lavkarbo

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Black Sunday quebec Festmat 237 10-02-15 23:13
Black magic sjokoladekake ThereseA Kake/dessert og snacks 17 17-08-09 05:53
Black boy Rub-a-dub Madamim Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 03-04-08 00:35
Black Tower Riesling Dolly Lavkarbo generelt 2 03-04-07 13:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no