Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-12-10, 21:49   #1
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Hei alle jenter og gutter her inne

Jeg vet ikke om noen har fått det med seg, men jeg har gått på Eurodiett en stund, men gikk over til Fedon Lindbergs, da jeg flytter til USA på nyåret.

Vel, nå nærmer det seg avreise, 26.januar, og jeg trenger å kvitte meg med det enorme lageret mitt. Det har en samlet verdi på kr 4515, men jeg selger det for kr 3500,- uten frakt!!!!! Om du bor i Oslo/Akershusområdet, så skrik ut, for da kan det tilogmed hende at jeg kan kjøre det HJEM til deg (Litt avhengig av hvor langt unna meg det er).

Antallet jeg skriver det opp, er ikke pakker à 5,6 etc, men poser!!

Jeg har følgende:
Pannekaker x7
Sjokoladebrownie x 3
Varm sjokolade x 6
Chocolate cereals x 5
Pasta x 12
Sjokoladekjeks x 7
Bringebærkjeks x 14
Pralinebarer x 12
Sjokoladebarer x7
Sojanøtter x 24
Semolina middag x 13
Skinkeomeletter x28
Cappuchino drikk x 12
Paella x1
Risotto x 2
Vegetarian pie x 1
Spinatsuppe x1
Grønnsakssuppe x 2
Kyllingsuppe x1
Sjokoladepudding x 8
Vaniljepudding x 2
Creme bruleè x 1

DETTE ER TOTALT 145 retter altså dere, så det er godt for 29 dager på Eurodietten med fem retter daglig!!!!

Om dette høres greit ut, ta kontakt da vel! Pris kan diskuteres

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 21:56   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Gode tilbud - har lagt ut link hit i den Store Felles ED-tråden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:03   #3
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Fantastisk, takk for hjelpen, grotingeling Og godt nyttår!!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:07   #4
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Ja fortsatt god jul og godt nytt år
Skulle gjerne kjøpt noen av produktene du selger, men jeg fikk nettopp en ny forsyning på torsdag.
Vet at flere av ED'erne skal starte opp i fase 1 fra januar, så jeg regner med noen tar kontakt.
Vi hører vel fra deg selv om du flytter over dammen?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:17   #5
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Hehe, det er forståelig grotingeling Ja jeg kommer nok inn fra tid til annen i desperasjon over å ha glippet litt over til fastfood-sporet etc etc

Ønsk meg lykke til!!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:23   #6
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Lykke til

Hei - hvis det er en Applebees i nærheten der du skal bo, så har de i alle fall ok mat og lavkarbovenlige varianter også

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 22:25   #7
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Det skal jeg holde friskt i minne takker og bukker!!

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 23:09   #8
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Hei. Nå går ikke jeg i utgangspunktet på eurodiett, men skal prøve en ny runde på lavkarbo etter jul hadde jeg tenkt for vekta går bare feil vei. Jeg kunne tenkt meg å kjøpe av deg om du er villig til å selge til meg?

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 00:13   #9
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Hei hei Beate!

Nå er Eurodiett i utgangspunktet for folk med høy BMI som har fått legeattest for å gå på dette. Er dette noe du har eller er villig til å ordne med legen, er det klart at jeg vil selge til deg Dette er en pakke med nesten alt Eurodiet har å by på, så det vil være en veldig god og rimelig "startpakke".

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-12-10, 23:25   #10
beate
Medlem
 
beate sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 50
Innlegg: 364
beate er ny på veien

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Opprinnelig lagt inn av FakeSmile, her.

Hei hei Beate!

Nå er Eurodiett i utgangspunktet for folk med høy BMI som har fått legeattest for å gå på dette. Er dette noe du har eller er villig til å ordne med legen, er det klart at jeg vil selge til deg Dette er en pakke med nesten alt Eurodiet har å by på, så det vil være en veldig god og rimelig "startpakke".

Nei, har ikke legeattest nei. Hadde helt sikkert fått det tenker jeg, men i og med at min lege er langt fra der jeg bor og har lang venteliste så blir det vel ikke aktuelt da. Hadde mer tenkt dette som et supplement til lavkarbo-kosthold når jeg har lite tid eller ork til å lage mat Kan ikke bestille fra spisdegslank heller da jeg bor såpass langt fra trondheim at produktene vil tine innen jeg kommer meg hjem.

__________________

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 16:22   #11
FakeSmile
Medlem
 
FakeSmile sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 35
Innlegg: 133
FakeSmile er på en erverdig vei

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Beate;

Om du har hatt regelmessige/eventuelt snakket med din lege om vekten din ved tidligere legebesøk, vil ikke dette være noe problem å få gjennom en telefonsamtale regner jeg med. Den kan da fakses over, og så lenge du kan fakse den til min faks, så kan jeg selge deg produktene.

Men dersom du ikke har dette, er det ikke etisk "rett" av meg å selge disse til deg, føler jeg. Slike livsstilsendringer som Eurodiett fører til krever oppfølging av lege,jeg gikk månedlig og målte meg, hadde samtale, og første gang jeg var der tok jeg også blodprøver.

__________________




FakeSmile er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 21:28   #12
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Er intr. og har sendt deg en PM.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 14:05   #13
snickers
Juniormedlem
 
snickers sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 23
snickers er på en erverdig vei

Sv: BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012

Hei FakeSmile! Har sendt deg en PM.

snickers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet (tidl. ketolyse) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Billige ketostix! elian Lavkarbo generelt 9 21-06-10 16:35
Billige nøtter? The Cat Lavkarbo generelt 5 17-06-10 20:10
Billige bær-hvor Sugarpill Lavkarbo generelt 6 27-09-05 14:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no