Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Andre bøker

Hva leser du nå?

Andre bøker Leser du en god bok? Del den med oss!

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-10-11, 19:05   #101
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva leser du nå

Terskelen til den åndelige verden av rudolf steiner

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 18-10-11, 19:33   #102
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

"Beretninger om Beskyttelse" av Erik Fosnes Hansen. Vakker bok!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-10-11, 11:13   #103
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.127
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

"Beretninger om Beskyttelse" av Erik Fosnes Hansen. Vakker bok!


Hva handler den om?

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting
Gammel 19-10-11, 11:16   #104
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.

Hva handler den om?

Fra Bokkilden.no:

Sitat:

Boken inneholder fire frittstående beretninger om merkelige tilfeldigheter. Handlingen utspiller seg i flere land til forskjellige historiske tider, med et skjebnemønster som vever menneskene, kulturene og tidsplanene sammen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-10-11, 11:56   #105
Cho
Støttemedlem
 
Cho sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 18.127
Cho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastiskCho er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Takk for svar, Photobscura

__________________
Cho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingenting
Gammel 19-10-11, 12:12   #106
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

Jeg føler meg langt i fra utlært og kjøpte i går "LCHF - den skandinaviske lavkarbosuksessen" skrevet av Annika Dahlqvist. Jeg har gått og fordøyd ()"Frisk med lavkarbo : nytt liv med riktig mat" av Sofie Hexeberg men ville ha enda mer å lese på. Kunnskap er makt for sånne newbees som meg.

Har tre bæreposer (tre serier) jeg har fått av mamma, men de får bare vente.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-10-11, 14:03   #107
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Jeg leser bok nr 2 i serien "A Song of Ice and Fire"

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-10-11, 15:13   #108
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Den siste Bag of fun boken "Små hemmeligheter". Den er veldig dyp
Men skikkelig underholdende feelgood

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 19-10-11, 15:50   #109
Unnbjorg
Juniormedlem
 
Unnbjorg sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Frankrike
Innlegg: 12
Unnbjorg er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Etter aa ha lest "Paula" av Torgny Lingren i sommer, fikk jeg lyst til aa bli bedre kjent med denne forfatteren. Naa er jeg ferdig med "Ormens väg paa hälleberget" og "Bat Seba". Jeg vil virkelig anbefale disse bökene, Lindgren er en av de store! Utrolig bra!

Unnbjorg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Hexeberg-inspirert LCHF
Gammel 19-10-11, 16:55   #110
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Hva leser du nå

Clarke, S: Jonathan Strange & Herr Norrell

Ville helst lest den på engelsk, men kom over den norske utgåva i bruktbutikk, og snappa ho med meg. Ein murstein av ei bok, men det er greit, eg har hatt mykje dødtid på jobben. Syns ho er bra.

Dei neste på lista vil vere George R. R. Martin sin serie A Song of Ice and Fire som Ana nemnde eit par postar over, og Jordan, R: Towers of Midnight (bok 13 i Wheel of Time serien) Eller omvendt, avhengig av kva som dukkar opp i postkassa først.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve.
Gammel 20-10-11, 12:20   #111
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Hva leser du nå

Ahh, wheel of time har jeg jo også begynt på, må få tak i flere.

Forresten så er Sword of truth serien også en favoritt, kunne snart tenke meg å lese den igjen.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-10-11, 12:25   #112
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Den siste jeg leste var Havets Katedral av Ildefonso Falcones. Herlig bok
Fikk sykt lyst å dra tilbake til Barcelona igjen

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish
Gammel 20-10-11, 14:05   #113
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Nettopp plukket opp Hans Olav Lahlums Menneskefluene på biblioteket, og jeg gleeeder meg!!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 21-10-11, 03:43   #114
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Akkurat ferdig med Jon Gangdals bok om lille Christoffer Den heter :"Jeg tenker nok du skjønner det sjøl", fullstendig hjerteskjærendeSterk historie!


Vil bare understreke at jeg ikke mener å få dere "triste"/ødelegge noen stemning her inne altså, bare ville fortelle om en sterk bok jeg har lest!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline
Gammel 21-10-11, 19:36   #115
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Akkurat ferdig med Jon Gangdals bok om lille Christoffer Den heter :"Jeg tenker nok du skjønner det sjøl", fullstendig hjerteskjærendeSterk historie!


Vil bare understreke at jeg ikke mener å få dere "triste"/ødelegge noen stemning her inne altså, bare ville fortelle om en sterk bok jeg har lest!

Den boka er grusom...følte meg elendig i dagesvis etterpå! Men nyttig!!! Måtte det ikke skje igjen....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 21-10-11, 19:44   #116
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Hva leser du nå

Akkurat nå trenger jeg noe "lett" så da ble det Gullbuddhaen av Clive Cussler....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 21-10-11, 19:49   #117
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Dere som har lest Jussi Adler-Olsen bøkene, er alle like lette å skjønne plottet i som kvinnen i buret? Selvfølgelig spennende, men litt for lett gjennomskuelig...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-10-11, 13:32   #118
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Nå holder jeg på med "Fri som fuglen" av Fredrik Skagen. Den har stått i bokhylla i nesten ti år Gubben fant den fram til meg en kveld, ellers hadde den vel stått der like urørt enda.
Ikke den mest fengende boka jeg har lest, for å si det sånn... Men handlingen foregår i Italia og det liker jeg

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 10-11-11, 18:22   #119
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Nå holder jeg på med "Kakklerlakkene" av Jo Nesbø. Fått helt dilla på Harry Hole

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 10-11-11, 20:26   #120
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Hva leser du nå

Jeg leser Turid Rugås På talefot med hunden - de dempende signalene. Utrolig spennende å se på og å bruke sammen med hunden!

__________________
"Virkeligheten er det som virker" - Franz Kafka
TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :)
Gammel 10-11-11, 20:52   #121
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Nå har jeg endelig fått satt i gang med den mye omtalte Shantaram! Virker lovende!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 11-11-11, 13:56   #122
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nå har jeg endelig fått satt i gang med den mye omtalte Shantaram! Virker lovende!

Herlig bok

Er nå igang med Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon.

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish
Gammel 11-11-11, 20:30   #123
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Lullen, her.


Er nå igang med Vindens skygge av Carlos Ruiz Zafon.


Jeg leste oppfølgeren på ferie i barcelona, fantastisk opplevelse. Oppdaget at jeg bodde bare et par gater unna hovedpersonen i boka.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 15-11-11, 17:09   #124
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå

Nå skal jeg begynne på Sorgenfri av Jo Nesbø. Kjenner jeg har store forventninger

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 21-11-11, 15:08   #125
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Hva leser du nå

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.


Jeg leste oppfølgeren på ferie i barcelona, fantastisk opplevelse. Oppdaget at jeg bodde bare et par gater unna hovedpersonen i boka.

Oj, det må ha vært spennende
Jeg skal låne meg oppfølgeren så snart jeg er ferdig med denne

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no