Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-11, 07:05   #1
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

... først før jeg tissa, så veide jeg meg en gang til etterpå. Og forskjellen var på 1,4 kilo!!! Ække rart jeg var så gruelig tissetrengt

mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 07:45   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Hvis ikke det er selskapsblære, så vet ikke jeg

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 07:56   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Opprinnelig lagt inn av mamma_møø, her.

... først før jeg tissa, så veide jeg meg en gang til etterpå. Og forskjellen var på 1,4 kilo!!! Ække rart jeg var så gruelig tissetrengt

Ha, ha, ha. Nå lo jeg så kaffen sprutet ut over hele bordet

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 11:21   #4
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Opprinnelig lagt inn av mamma_møø, her.

... først før jeg tissa, så veide jeg meg en gang til etterpå. Og forskjellen var på 1,4 kilo!!! Ække rart jeg var så gruelig tissetrengt

hehe

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 11:31   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg


*tørker av skjermen*

Det er en selskapsblære det står respekt av.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 11:36   #6
fjordtroll
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 24
fjordtroll er ny på veien

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Morsom den, men forteller vel kanskje mest om unøyaktigheten til mange av badevektene rundt om i de tusen hjem

fjordtroll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 13:18   #7
tarante
Medlem
 
tarante sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 68
tarante er på en erverdig vei

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Opprinnelig lagt inn av fjordtroll, her.

Morsom den, men forteller vel kanskje mest om unøyaktigheten til mange av badevektene rundt om i de tusen hjem

Har mang en gang vært fortvila over at jeg plutselig veier mer etter en ordentlig dotur, enn jeg gjorde før... Andre ganger flytter jeg vekta litt lenger bort på gulvet, og det kan også utgjøre 200-600 gr... Tydeligvis ikke helt til å stole på nei

__________________


tarante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 13:38   #8
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Vekta mi ble irriterende nøyaktig den, etter at jeg dedikerte krysset mellom de fire samme baderomsflisene til den hver gang....

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 14:06   #9
Ravna
Medlem
 
Ravna sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 151
Ravna er på en erverdig vei

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

Jeg la på meg 600 g av kle av meg pysjen i dag, slå den :P

__________________



Ravna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 14:07   #10
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Hehe - i dag tidlig veide jeg meg

har bestandig vekta på stua jeg nå, når jeg veier meg på badet så er den så rar hehe

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Et eventyr er over ... for tidlig ketoseprinsen Ketolysekuren 23 25-09-11 21:13
Hvor mye veide du på det meste, og hva er målet? stinelille Informasjon 47 26-06-11 14:41
Veide 137 kilo for to år siden - nå går han NM i sprint Biggie Small Nyheter / media 13 29-01-11 17:36
Barbering i morgen tidlig raskall Mer enn 30 kg overvekt 30 24-01-10 18:18
Tidlig krøkes Nille Livets lyse side 16 22-04-05 22:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no