Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

spytt-test / candida

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-02-05, 21:01   #1
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

spytt-test / candida

Hvor pålitelig er spyttesten egentlig? De prater om denne testen på de utenlandske atkins-nettsider. Skal ta en i morgen tidlig, og se om den slår ut på meg. Skal også be sambo ta testen, siden han har så mange symptomer. Har dere noen erfaringer?

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-02-05, 22:13   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av dingpot

Hvor pålitelig er spyttesten egentlig? De prater om denne testen på de utenlandske atkins-nettsider. Skal ta en i morgen tidlig, og se om den slår ut på meg. Skal også be sambo ta testen, siden han har så mange symptomer. Har dere noen erfaringer?

??? Aldri hørt om dette jeg.... Hvor tar du en sånn test da? Hos legen?

Hmmmmmm....???? fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 27-02-05, 16:30   #3
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Candidatest

Her kan du lese om testen:

http://www.healthyeatingadvisor.com/candida-test.html

Jeg har testet et par ganger, og fikk utslag. Vet at jeg har Candida, så sånn sett er det greit. Får vel bare følge med hvordan utviklingen er. Det finnes vel ingen enkel måte å påvise Candida uansett, så jeg tror denne enkle testen er et bra alternativ.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oljekvalitet - test! MHM Generell ernæringsdebatt 29 21-04-05 18:05
Candida? Tiril77 Fysisk og mental helse 6 24-01-05 13:14
Test av treningsapparater MHM Trening 4 26-11-04 21:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no