Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Mislykka kokkelering!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-12, 22:01   #1
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Mislykka kokkelering!

Nå har jeg laga disse. Det var traurige greier ... gubben putta en bit i munnen og spytta den sporenstreks ut igjen med den verste gimasen jeg har sett ever! Verre enn da 2-åringen insisterte på å smake på sitron og stappa en kjempestor bit i munnen.

http://fristendelavkarbo.no/2010/11/16/vaniljefudge/

Nei - her både begynte og sluttet min karriere som lavkarbogodterikokk!


Fortell meg om din verste lavkarnokjøkkenopplevelse!

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:36   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: mislykka kokkelering!!

Opprinnelig lagt inn av mamma_møø, her.

Nå har jeg laga disse. Det var traurige greier ... gubben putta en bit i munnen og spytta den sporenstreks ut igjen med den verste gimasen jeg har sett ever! Verre enn da 2-åringen insisterte på å smake på sitron og stappa en kjempestor bit i munnen.

http://fristendelavkarbo.no/2010/11/16/vaniljefudge/

Nei - her både begynte og sluttet min karriere som lavkarbogodterikokk!


Fortell meg om din verste lavkarnokjøkkenopplevelse!

Har dårlige erfaringer med og lage erstatningsprodukter, så det har jeg kutta ut. Lager og spiser ren mat, og er fornøyd med det ( mannen også)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:40   #3
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Man blir jo ikke verdensmester uten å ha litt erfaring, er min mening. Så man må kanskje ha noen mislykkede forsøk på kjøkkenbenken før man finner frem til oppskrifter som funker etter egen smak. Og for min del så gjelder det både når jeg lager vanlig mat, godteri, kaker eller gjærbakst. Både lavkarbo og høykarbo.

Jeg lager heller nesten aldri erstatningsprodukter, fordi jeg ikke gidder å prøve meg frem til jeg får noe bra resultat.

Men jeg har mange dårlige erfaringer på kjøkkenbenken. Sist på onsdag, da søster lokket meg til å bruke en browniesoppskrift til å lage kakekuler (cake-pops) av, og det fungerte meget dårlig da jeg stekte kaken litt lenge for at den ikke skulle være så bløt... Den ble alt for hard i kantene, og fortsatt for myk kjerne, og helt komplett umulig å smuldre opp. Gikk løs på den med stavmikser, siden hurtigmikseren var ødelagt. Resultatet var brownies-smuler over hele kjøkkenet, en stavmikser som virkelig fikk kjørt seg (svoger mente det hørtes ut som en jeg drev og sagde et eller annet) og alt for harde smuler til det kunne lagse kakekuler. Jeg måtte dermed lage ny kake, som egentlig ble litt for fersk, og ble skikkelig stresset pga tidsnød for å bli ferdig med alt.

Et annet mislykket høykarboforsøk var da jeg lagde hylleblomstsaft i sommer, serverte det til to tantebarn, men ikke samtidig. Begge to kom med de verste grimasene jeg noen gang har sett, så da slo jeg ut 4 liter råsaft...

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:52   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Re: Mislykka kokkelering!

Brente kjelen seg?

Lavkarbomat er ikke vanskeligere å lage annen mat. Desserter er somregel mer krevende med tanke på presisjon enn middagsretter. ikke gi opp

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 00:31   #5
Moogie
Seniormedlem
 
Moogie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Finnmark
Alder: 45
Innlegg: 694
Moogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snillMoogie er virkelig snill

Sv: Mislykka kokkelering!

De der karameller hørtes supert ut! Det må jeg nesten prøve meg på... men så har jeg ikke teflonpanne og da veit jeg ikke om det går i vanlig, det blir vell bare brent Hva skjedde med dine, Mamma møø, siden dem ikke blei bra?

__________________
Dagboken min Ny start august 2012. -20,2 kg totalt
Moogie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogen LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 06:52   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Fudgekaramellgreier har jeg aldri fått til - men det hadde vært skrekkelig trist om et par nederlag førte til at jeg aldri lagde noe som smakte godt, punktum.

Jeg vet ikke om man generelt forventer å få til alle oppskrifter man prøver ut i høykarbokategorien heller?

Min verste kjøkkentabbe på lavkarbo, hmm - kanskje julens forsøk på amerikansk ostekake. Usikker på hva som ble feil, kanskje ostemassen ikke ble godt nok blandet - men det endte med å smake og ha tekstur som mer vaniljesmøreost enn kake.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 10:44   #7
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Moogie, her.

De der karameller hørtes supert ut! Det må jeg nesten prøve meg på... men så har jeg ikke teflonpanne og da veit jeg ikke om det går i vanlig, det blir vell bare brent Hva skjedde med dine, Mamma møø, siden dem ikke blei bra?

Det skjedde ikke noe i grunnen. Trur jeg iallefall. Ikke ble de brent, og ikke skilte de seg. Ikke lagde jeg de i teflonpanne heller. Det ble bare skikkelig guffen smak og meeeeget suspekt konsistens ...

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 10:52   #8
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Mislykka kokkelering!

Jeg synes ikke disse blir så gode jeg heller, og har forsøkt flere ganger. Men når jeg lagde med tagatesse ble de myyye bedre.

Jeg har laget masse mislykket, men det er vel sånn man kommer fram til hva som er verdt å lage.
Har kommet fram til mine favoritter, som jeg vet blir like gode hver gang

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 11:25   #9
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Becky, her.

Jeg synes ikke disse blir så gode jeg heller, og har forsøkt flere ganger. Men når jeg lagde med tagatesse ble de myyye bedre.

Jeg har laget masse mislykket, men det er vel sånn man kommer fram til hva som er verdt å lage.
Har kommet fram til mine favoritter, som jeg vet blir like gode hver gang

Jeg er ikke så tålmodig - vil helst at alt skal bli perfekt på første forsøk!!
Det ble altså ikke disse ...

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 12:26   #10
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av mamma_møø, her.

Jeg er ikke så tålmodig - vil helst at alt skal bli perfekt på første forsøk!!
Det ble altså ikke disse ...

Er litt sånn selv jeg altså... Men når har veldig lyst på noe godt, så prøver man igjen!
Prøv med tagatesse da! Lenge siden jeg prøvde, men mine ble da mer som fløtekarameller, og mye bedre på smak. Mulig jeg byttet ut noe av smøret med usaltet, husker ikke helt. Skumle til magen da, min tåler ikke mye tagatesse om gangen!

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 15:55   #11
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Mislykka kokkelering!

Eg lagar masse rart eg, både som erstatter høgkarbe godsaker og rein mat
Elskar å eksperimentere. Har nok laga ett og anna som ikkje kjem 'på trykk, men ALDRI om eg lar meg stoppe av den grunn
No er det feks snart jul og eg skal lage min fantastisk gode valnøttmarsipan, som er mykje bedre enn sukkeroriginalen

Men som andre skreiv over her, eg brukar også tagatesse som søting.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 08:54   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

No er det feks snart jul og eg skal lage min fantastisk gode valnøttmarsipan, som er mykje bedre enn sukkeroriginalen

Mmmmmmm, valnøttmarsipan, mmmmmmmmm!!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 20:27   #13
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Mmmmmmm, valnøttmarsipan, mmmmmmmmm!!

Psssst, her finner du oppskrift

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 20:41   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Psssst, her finner du oppskrift

Tusen takk! Nå slapp jeg å spørre !
Det ser utrolig godt ut!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:18   #15
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Mislykka kokkelering!

Fikk sånne i gave engang, og syns de var litt "rare" i smaken! men har med tiden skjønt at lavkarbogodt ikke smaker som hølykarbogodt, så det er det bare å leve med! Spiser jo mye mindre godteri nå enn det jeg gjorde før

I dag lagde jeg vaniljeis, men brukte flytende stevia i stede for sukrin, og brukte selvsagt ALT for mye, så den fikk en sånn sterk bismak! men hvis man ser bort i fra det, så var den kjempegod

Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:21   #16
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

men har med tiden skjønt at lavkarbogodt ikke smaker som hølykarbogodt,

Du er nok inne på noe der!
Tror det er viktig å tenke at dette er noe annet, ikke wannabe- høykarbo- ting!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 21:52   #17
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Fikk sånne i gave engang, og syns de var litt "rare" i smaken!

Sånne valnøttmarsipan? Dei serverer eg også til høgkarbe folk, og dei smakar nydelig Men som eg skreiv i oppskrifta mi, so var det ikkje treff første gangen heller
Men det er klart, eg hadde nok ikkje ville hatt en vanlig melkesjokolade i dag. Når det er so lenge sida eg spiste sukker i snop, ville det nok smake grusomt

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 07:42   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Jeg har stort sett til gode å lage en lavkarbokake som smaker godt. Jeg har prøvd bountykake (ble alt for hard), gulrotkake (var ikke god!) og div. andre mindre greier - det smaker bare ikke godt. Like greit.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 08:05   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg har stort sett til gode å lage en lavkarbokake som smaker godt. Jeg har prøvd bountykake (ble alt for hard), gulrotkake (var ikke god!) og div. andre mindre greier - det smaker bare ikke godt. Like greit.

Gerds ostekake blir alltid like god. Jeg har også lage rullekake av oopsie med både sjokolade- fyll (Oopsie-Firkløverrull) og bringebærkrem. Har gått unna det, gitt. Og Helles nøttemarengs med gul krem.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 09:12   #20
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg har stort sett til gode å lage en lavkarbokake som smaker godt. Jeg har prøvd bountykake (ble alt for hard), gulrotkake (var ikke god!) og div. andre mindre greier - det smaker bare ikke godt. Like greit.

Marianns ostekake er også veldig god. Kan ikke smake at det er lavkarbo

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 10:23   #21
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Gerds ostekake blir alltid like god. Jeg har også lage rullekake av oopsie med både sjokolade- fyll (Oopsie-Firkløverrull) og bringebærkrem. Har gått unna det, gitt. Og Helles nøttemarengs med gul krem.

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Marianns ostekake er også veldig god. Kan ikke smake at det er lavkarbo

Jeg er ikke noe glad i ostekake, det er noe med konsistensen på den ostegreia som er litt ekkel i min munn.

Kan tenke meg at oopsies med krem og bær er godt da!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 15:45   #22
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tusen takk! Nå slapp jeg å spørre !
Det ser utrolig godt ut!



Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg har stort sett til gode å lage en lavkarbokake som smaker godt. Jeg har prøvd bountykake (ble alt for hard), gulrotkake (var ikke god!) og div. andre mindre greier - det smaker bare ikke godt. Like greit.

Om du ikkje likar ostekake, kan det hende desse to faller i smak
Firkløverkake og suksessterte

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 15:48   #23
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.




Om du ikkje likar ostekake, kan det hende desse to faller i smak
Firkløverkake og suksessterte

De ser deilige ut.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 16:57   #24
Småspiseren
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Innlegg: 270
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Sånne valnøttmarsipan? Dei serverer eg også til høgkarbe folk, og dei smakar nydelig Men som eg skreiv i oppskrifta mi, so var det ikkje treff første gangen heller
Men det er klart, eg hadde nok ikkje ville hatt en vanlig melkesjokolade i dag. Når det er so lenge sida eg spiste sukker i snop, ville det nok smake grusomt

Det også, men syns det ble for mye kald sukrinsmak på dem, så jeg har ikke lagd det på godt over ett år! Men må vel se om jeg får lagd noe nå til jul

Småspiseren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 20:36   #25
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Mislykka kokkelering!

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Det også, men syns det ble for mye kald sukrinsmak på dem, så jeg har ikke lagd det på godt over ett år! Men må vel se om jeg får lagd noe nå til jul

Bruk tagatesse istedenfor, myyyye bedre

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lagde mislykka pannekaker Kanskje Spørsmål om matvarer og oppskrifter 10 11-03-11 16:53
Mislykka bakekveld sistegang Generell diskusjon 11 16-12-10 07:53
Mislykka kveldskos madisa Ketolysekuren 20 06-04-09 13:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no