Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Ketolyse.no - nettbutikk

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-10, 19:10   #1
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Ketolyse.no - nettbutikk

Noen som har bestilt fra nettbutikken til ketolyse.no?
Jeg lurte på hvor lang tid det tar før en får det i posten.

Vurderer å bestille noe der ifra, men jeg reiser vekk neste uke (torsdagen) og det blir vel ikke sendt før mandagen regner jeg med(får ikke bestilt før i morgen..får lønn i morgen). Litt kjipt å få det i posten når jeg er bortreist og så blir det sendt i retur

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:14   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Tror de fleste opplever at det har gått veldig fort å få varer derfra, men kan jo ikke garantere at det går like fort til deg. Syns det er så tilfeldig med posten i dette landet!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 19:24   #3
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tror de fleste opplever at det har gått veldig fort å få varer derfra, men kan jo ikke garantere at det går like fort til deg. Syns det er så tilfeldig med posten i dette landet!

Egentlig kan jeg bare vente med å bestille, for å være på den sikre siden, her er de veldig strenge på hvem som henter pakken i posten. Der jeg bodde før (riktignok på et ministed) lot de folk hente for hverandre, men her kan vi ikke det. Jeg kan jo faktisk bestille når jeg er bortreist, et par dager før jeg skal hjem

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:30   #4
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Jeg får alltid mine bestillinger innen 3 dager etter bestilling....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:56   #5
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg får alltid mine bestillinger innen 3 dager etter bestilling....

Hm, da kan jeg jo kanskje bestille det alt i morgen. Da får jeg det på onsdag/torsdag kanskje....

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:00   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Men hvor lenge skal du være borte da? Etter 2 uker får du påminnelse fra posten, og da ligger den 2 uker til, altså en mnd tilsammen....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:21   #7
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hvor lenge skal du være borte da? Etter 2 uker får du påminnelse fra posten, og da ligger den 2 uker til, altså en mnd tilsammen....

Skal ikke være mer vekke enn ei uke Så det går fint uansett.

Men er det noen av dere som vet om de selger ketolysevarer i butikker(helsekost?)? Jeg leste på ketolyse-sidene at blant annet noen menybutikker og noen helsekostbutikker selger boka, men er det mulig for meg å finne boka, stix o.l i butikk? Da kan jeg kjøpe det på lørdag (litt annig etter å få tak i det)

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:26   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

De selges ikke i helsekostforretninger, men Meny og Ultra.

Edit: Ser at det faktisk har kommet endel helsekoster på forhnadlerlista: http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 22:29   #9
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Stiks får du evnt kjøpt på apoteket.
De jeg bruker heter Keto- Diabur 5000.

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 01:05   #10
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Egentlig kan jeg bare vente med å bestille, for å være på den sikre siden, her er de veldig strenge på hvem som henter pakken i posten. Der jeg bodde før (riktignok på et ministed) lot de folk hente for hverandre, men her kan vi ikke det. Jeg kan jo faktisk bestille når jeg er bortreist, et par dager før jeg skal hjem

På nettbutikken står det:
"Normal leveringstid på produktene er mindre enn en uke, men det for enkelte gå opp til 7-10 dager."

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 01:21   #11
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men hvor lenge skal du være borte da? Etter 2 uker får du påminnelse fra posten, og da ligger den 2 uker til, altså en mnd tilsammen....

Ihht regelverket er liggetiden for innenlandspakker 14 dager. Det sendes purring ut etter én uke, og pakken skal sendes i retur etter 14 dager. Det hender jo at pakken blir liggende lenger pga at de er trege på posten, men som regel er det av plasshensyn greit å få de sendt litt raskt av gårde når de ikke er hentet. Hilsen for-lenge-siden-postansatt.

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 08:03   #12
Estrella
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 200
Estrella er på en erverdig vei

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

De selges ikke i helsekostforretninger, men Meny og Ultra.

Edit: Ser at det faktisk har kommet endel helsekoster på forhnadlerlista: http://www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017

Jeg sender kjæresten bort på Meny senere idag, så skal hun få sjekke for meg om de selger noe der Så får jeg kjøpe stix på apoteket(regner ikke med at de selger det på en matbutikk???) i morgen.

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 13:50   #13
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 35
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: Ketolyse.no - nettbutikk

Selger stix på ultra jåttå (tror de har alt der)

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tips til nettbutikk? NÅ! Spørsmål og svar 2 14-05-09 20:08
Atkinsprodukter i nettbutikk? BenteB Atkins kosthold 2 17-07-05 15:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no