Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Snille Forumsjefene

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-11-08, 01:06   #1
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys
Question

Snille Forumsjefene


Jeg ønsker et nytt "underforum" her i matavdelingen:
Mat for menn.

Her er mange bra oppskrifter, det er ikke det det står i, men, oppskrifter med et mere maskulint preg må man lete lenge etter.
Tundeh f.eks har fått en egen bacontråd i tråden.

Så, snille sjefene, kan vi få en egen tråd med navnet: Mat for menn ?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 07:52   #2
Heksehilda
Seniormedlem
 
Heksehilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 499
Heksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt liktHeksehilda er veldig godt likt

Sv: Snille Forumsjefene

Det støtte jeg - selv om jeg er kvinne.

Vi vet jo at menn og kvinner ikke bare spiser forskjellig, men også ofte har forskjellig smak.

__________________



Heksehilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og sunn fornuft Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:51   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Snille Forumsjefene

Er vel bare å lage en tråd, det vel?
Enn om dette er en problemstillling jeg aldri hadde forestilt meg å høre om Maskulin mat?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 13:10   #4
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Snille Forumsjefene

Jeg mener en egen sak i kostholdsforumet. Er kjekt med frokost,middag,desserter etc, men her bør være en egen hovedavdeling med Mat for Menn. Er dette oppnåelig?

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 16:23   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Snille Forumsjefene

Dette vil nok komme innunder kategorien "Annen mat", så du kan begynne med å starte en tråd der, eller under oppskrifter generelt, så får vi se hvor mye aktivitet det blir og vurdere behovet underveis.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snille kloke damer: Kan dere hjelpe meg litt? Usikker på om jeg gjør rett ... Pastajunkie Spørsmål og svar 9 07-05-09 17:31
Om noen søte snille gidder regne ut dette for meg? h.e.l.e.n.e Ketolysekuren 8 22-08-08 15:33
Sulten jeg ... Noen som vil være så snille å se på dette ...? Gwenpa Ketolysekuren 16 28-08-07 11:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no