Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Trondheim er et u-land!

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-10, 21:34   #1
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent
Unhappy

Trondheim er et u-land!

Jeg hater å shoppe etter lavkarbo vennlige produkter i Trondheim. Selv om en landsdekkende kjede tar inn produkter, så er det mye opp til den enkelte butikkeier hva de skal plukke inn til sortimentet.

Sukkerfritt.com har masse produkter jeg vil prøve, men å lete fra butikk til butikk er pyton. Ultra på Solsiden er kanskje mitt beste håp, men det er totalt feil del av byen.

Jeg liker ikke å ta opp varesortimentet med de som sitter i kassen når det er kø bak meg, og å spørre etter daglig leder... høres ut som vanskelig kunde.


Sist redigert av mam : 19-12-10 kl 21:53.
mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 21:36   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim er et u-land!

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Jeg hater å shoppe etter lavkarbo vennlige produkter i Trondheim. Selv om en landsdekkende kjede tar inn produkter, så er det mye opp til den enkelte butikkeier hva de skal plukke inn til sortimentet.

Sukkerfritt.no har masse produkter jeg vil prøve, men å lete fra butikk til butikk er pyton. Ultra på Solsiden er kanskje mitt beste håp, men det er totalt feil del av byen.

Jeg liker ikke å ta opp varesortimentet med de som sitter i kassen når det er kø bak meg, og å spørre etter daglig leder... høres ut som vanskelig kunde.

Sukkerfritt ja.... Jeg bestilte varer for ca 600 kr der.. Det jeg fikk var en god del varer utgått på dato. Jeg har ringt, jeg har mailet, jeg har smset. Ingenting nytter. Jeg får ikke kontakt med sukkerfritt. Det er nemlig et annet selskap som forvalter dem!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 21:51   #3
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Trondheim er et u-land!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Sukkerfritt ja.... Jeg bestilte varer for ca 600 kr der.. Det jeg fikk var en god del varer utgått på dato. Jeg har ringt, jeg har mailet, jeg har smset. Ingenting nytter. Jeg får ikke kontakt med sukkerfritt. Det er nemlig et annet selskap som forvalter dem!

Uffda, jeg var fristet til å kjøpe derfra. Nå vet jeg ikke om jeg tør det heller. Uansett for sent å få noe til jul.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 17:35   #4
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim er et u-land!

Ica på Persaunet hadde 6 forskjellig typer sukkefritt da jeg var innom for en uke siden.

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-12-10, 19:09   #5
Frøken Scott
Medlem
 
Frøken Scott sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 150
Frøken Scott har en fantastisk aura rundt segFrøken Scott har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Trondheim er et u-land!

Unnskyld....men har du noen gang vært i et u-land? Nei? Men du har sikkert lest om det i avisen, og sett nyhetssendinger?

Sammenligninga di er uhørt.

__________________



Frøken Scott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Teller kh og kalorier Svar med sitat
Gammel 25-12-10, 17:56   #6
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim er et u-land!

Uhhm...i u-land er problemet ofte å få tak i mat overhodet, ikke at du (gasp!)må til andre siden av byen for å få spesialmaten du er fysen på, eller, måtte gud forby, må spørre etter noe.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 09:57   #7
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Trondheim er et u-land!

Veldig viktig å tolke alt hun skriver 100% bokstavelig. Hun mener sikkert Trondheim er et ordentlig u-land.. :>

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 15:08   #8
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim er et u-land!

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

Veldig viktig å tolke alt hun skriver 100% bokstavelig. Hun mener sikkert Trondheim er et ordentlig u-land.. :>

Det er vel ingen som tror at hun faktisk mener at Trondheim virkelig er et u-land, jeg finner imidlertid sammenligningen direkte latterlig.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 17:05   #9
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Trondheim er et u-land!

Nå må vi huske på å være snille og Gode med hverandre. Ikke ta allt i verste mening.
God Jul

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 17:12   #10
Kari Marita
Seniormedlem
 
Kari Marita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Innlegg: 883
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Trondheim er et u-land!

Det var sikkert bare et uskyldig skrive utrykk,vær så snill å ikke tolke alle skrivemåtene til folk.Det er det som er latterlig.





Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 17:33   #11
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Trondheim er et u-land!

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Nå må vi huske på å være snille og Gode med hverandre. Ikke ta allt i verste mening.
God Jul

Opprinnelig lagt inn av Kari Marita, her.

Det var sikkert bare et uskyldig skrive utrykk,vær så snill å ikke tolke alle skrivemåtene til folk.Det er det som er latterlig.

Enig! God jul!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dagbladet: Vil sette tjukke på land David Nyheter / media 9 27-01-06 23:57
Trondheim!!! magdalena Generell diskusjon 13 25-07-04 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no