Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-06-11, 00:17   #251
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

God kveld/natt
Jeg er klar over at jeg er litt dårlig til å skrive her inne, men jeg følger med og leser hver dag altså=) Idag har jeg laget pizza til middag, den var overraskende god!
Oppskriften ligger
her og kan virkelig anbefales!=)
Dagens meny:
Frokost: 1/2 frokostpannekake
Lunsj: Resten av pannekaka
MM: Noen biter Strandamør og noen skiver Gräddost
Middag: 3 biter pizza med peppes rømmedressing (topping på pizzaen: kjøttdeig med tomatpurè, skinke, bacon, rødløk og litt jacobs baconpølse og MASSE ost)
Idag har jeg også vært kjempeflink til å drikke vann- 3,5liter!
Bortsett fra litt lite grønt idag- hva tenker dere om dagsmenyen? Mulig det blei litt mye karb med den pizzaen..
Ellers har jeg blitt ekstreeeemt solbrent etter noen timer i sola hjemme i hagen idag UTEN solkrem, men med bodybutter... Ja, dumt.. Jeg vet jeg fortjener å blir rosa når jeg er så teit
Håper alle dere andre har en knallfin helg og koser dere masse

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 00:48   #252
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Kan jeg spørre hvilken telefon du har? Jeg har en Xperia 8 (android) og lastet ned et program som heter "Drinking water". Jeg har innstilling om 10 glass vann per dag - 1 glass tilsvarer 2,5 dl. Jevnlig dukker det opp et pip og varsel om "Drink water!", så trykker jeg at jeg har drukket vann, og når 10 glass er drukket, så får jeg applaus.

Så festlig! Lastet ned 'Waterlogged' på iPhone, samme funksjon (litt usikker på applausen ennå da) Men denne vil hjelpe meg i allefall, jeg glemmer det fort...
"Men jenter - har dere sett månedens deal hos Prix nå???
NAM! det ble lunch i dag gitt, og skal jammen hamstres fremover."

Takk for tips! Dit skal jeg på mandag

I dag (og i går) har jeg drukket 2 l.vann (og vel så det...), og har fokusert mer på å få i meg nok fett. Har ikke 'krympet' noe siden i går, men føler meg mindre stappa.
I tillegg har jeg kjøpt loppefrø og -nå håper jeg dere tilgir meg min åpenhet- håper på en mer samarbeidsvillig mage framover

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 01:34   #253
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jeg var forresten på apoteket idag å kjøpte ketostix, bare for å sjekke at jeg er på rett spor( trodde jo jeg var det altså, men blir liksom usikker likevel).. Sjekka nå, og er i ketose Da kan jeg sove godt God natt alle sammen

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:39   #254
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

bytausa: kommer det opp et pip når du skal ta neste? jeg fikk med en gang opp et bilde av en flaske med 500 ml og siden jeg nå har drukket det så lagret jeg det og da stod det at jeg hadde 1500 ml igjen i løpet av dagen

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 07:52   #255
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Så festlig! Lastet ned 'Waterlogged' på iPhone, samme funksjon (litt usikker på applausen ennå da) Men denne vil hjelpe meg i allefall, jeg glemmer det fort...
"Men jenter - har dere sett månedens deal hos Prix nå???
NAM! det ble lunch i dag gitt, og skal jammen hamstres fremover."

Takk for tips! Dit skal jeg på mandag

I dag (og i går) har jeg drukket 2 l.vann (og vel så det...), og har fokusert mer på å få i meg nok fett. Har ikke 'krympet' noe siden i går, men føler meg mindre stappa.
I tillegg har jeg kjøpt loppefrø og -nå håper jeg dere tilgir meg min åpenhet- håper på en mer samarbeidsvillig mage framover

Disse hjemmelagede frøknekkebrødene virker godt på magen, synes jeg !

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:20   #256
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

God morgen, mine frender. Håper alle har sovet fortreffelig og at lørdagskvelden gikk som smurt.
Fikk i meg 7,5 dl vann i går - det er såååå dårlig av meg! Må vel slå på applikasjonen igjen så jeg får påminnelsene. Savner vannflaska mi som er på jobb, den synes jeg er morsom å drikke av. Er en Camelbak-flaske
Veiedag i morgen

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:46   #257
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av jenta26, her.

bytausa: kommer det opp et pip når du skal ta neste? jeg fikk med en gang opp et bilde av en flaske med 500 ml og siden jeg nå har drukket det så lagret jeg det og da stod det at jeg hadde 1500 ml igjen i løpet av dagen

Trykk på den lille i-en og velg 'Time, Interval , & Random' der kan du legge inn hvor ofte du vil ha varsler. Jeg våknet i dag av sildrene vann i glasset, og måtte skynde meg på do!

Sanna 1: Magen min er typisk trønder; treg... så knekkebrøene i seg selv hjelper ikke mye. Fortsetter med loppefrø & vann

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 11:47   #258
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hie folkens! Kan jeg slenge meg med dere? Er ingen nystarter i juni, men siden jeg ikke får det til å fungere er jeg alltids en nybegynner .
Startet i fjor sommer, ramlet ned 2 kg momentant og der er jeg fortsatt sånn ca. Hopper opp og ned og varierer med alt fra 1,5 - 3 kg siden jeg startet. MEN - kroppen fungerer mye bedre. Og jeg har faktisk ikke lagt på meg. Og magen fungerer strålende (som var grunnen til at jeg kuttet ut brød i første omgang).

Har brukt mye tid på å finne ut hvorfor dette ikke fungerer for meg; tenker meg ned 15 kg (til 70), så det er litt å ta av. Trimmer (går tur 2 g/uke, styrke 1-2 g/uke), drikker vann ca 2 l/dag, spiser nok fett, lite KH osv. Har prøvd flere varianter, til og med Skaldemans ekstreme variant ett par uker. Det hjalp der og da, men var ingen løsning for meg over tid. Har prøvd å finne ut om jeg har noen "stoppere", men ser ikke noe mønster (annet enn rødvin). Nå velger jeg å være fornøyd med at buksene slenger litt mer enn de gjorde for 2 måneder siden; at mannen min plutselig en dag sa at magen har krympet "nedenfra" (...og han er ikke typen som ser slikt....). Velger å ikke fokusere på målband og vekt, men tar hver dag som det kommer. Har heller fokus på trivsel, sammensetning av mat, nok vann og bevegelse. For mye fokus på vekt er for meg en "stopper" faktisk.

Ellers er jeg midt i det meste; både livet og i landet.

  Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:05   #259
Sanna 1
Medlem
 
Sanna 1 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 317
Sanna 1 er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Ser det er mange som har bilder i profilen.
Det har jeg også, men det vises jo ikke når jeg skriver et innlegg ?

Sanna 1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:07   #260
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Ser det er mange som har bilder i profilen.
Det har jeg også, men det vises jo ikke når jeg skriver et innlegg ?

avatar

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:12   #261
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Ser det er mange som har bilder i profilen.
Det har jeg også, men det vises jo ikke når jeg skriver et innlegg ?

Profilbilde har man inne på profilen sin, det vises ikke dersom man ikke klikker inn på nicket til folk. Avatarbilde derimot er det bildet som vises når man poster innlegg.

Ahh, føler meg sååå mye bedre i dag altså Tjihji, er ikke mye høy i hatten dagen derpå egentlig... Men, ny dag i dag da! Og veiedag i morgen, wææ!

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 12:30   #262
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Dollsine - velkommen blant oss

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 13:59   #263
jenta26
Medlem
 
jenta26 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 347
jenta26 er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

bytausa, jeg kunne bare legge inn før middag og på et tidspunkt hver dag, litt teit

jenta26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 14:14   #264
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Dollsine - velkommen blant oss

Unnskyld at jeg humrer litt for meg selv, men da jeg leste det du skrev her assosierte jeg tvert med en rørslig prost ikledd svart kjole og prestekrage..

Uansett! Velkommen til Dollsine.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 14:35   #265
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Unnskyld at jeg humrer litt for meg selv, men da jeg leste det du skrev her assosierte jeg tvert med en rørslig prost ikledd svart kjole og prestekrage..

Uansett! Velkommen til Dollsine.

Morsomt, i og med at jeg rista på hue idet jeg skrev det og tenkte "skulle tro dette var et AA-møte" ;P

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 16:02   #266
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jenta 26: Du kan velge 'Add a Reminder', da kan kan du sette påminnelsen til f.eks: 'Every 2:30 (2 1/2 t.) eller oftere om du vil, starttidspunkt og slutt-tid på kvelden. Her kan du også velge lyd etc. Lykke til

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 19:18   #267
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Nå er jeg på vei hjem fra kjæresten etter å ha vært hos han i helgen.
Det var så utrolig deilig å få støtte fra han! Han ventet med å spise pizza til jeg dro, så jeg skulle slippe å sitte der og sikle etter maten hans, og i tillegg måtte lage noe til bare meg. Så istedet har vi lagd mat sammen i helgen.

Lavkarbomiddag nå på sommern er jo bare supert. Kjøtt på grillen og salat som tilbehør med en feeeeet hjemmelaget dressing. Perfekt!

Nå skal jeg reise bort på en hytte i noen dager. Blir spennende å se hvordan hun jeg skal reise med takler at jeg ikke spiser karber. Har jo ikke fortalt henne at jeg kutter karber enda.

Tror jeg fikk i meg for mye karber i går. Var på restaurant, og ble oppblåst og rar etter middagen. Spiste sånn som jeg tror er riktig, men mistenker at jeg har blitt lurt av en saus...

Har tilogmed med meg makrell i tomat som "nødmat", og nå sitter jeg på toget og er småsulten... Men har ingen gaffel og spise nødmaten med. Nedtur.

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 20:46   #268
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

God kveld alle sammen=)
Tenkte jeg skulle legge ut dagens meny jeg.. Akkurat spist desserten min nå og det var helt fantastisk etter å ha sittet på forumet og lest om forskjellige søtsaker! Blir jo såååå fysen da jo
Frokost: 2 stykker restepizza fra igår med Peppes rømmedressing
Lunsj: 2stk Jacobs baconpølser og 1/3 brokkoli gratinert med ost
Middag: Som frokost
Dessert: 4 mellomstore jordbær kuttet opp i skiver med ca 1dl stivpisket krem ved siden av
Drikke: 4,2l vann så langt idag og 2,5 kopper kaffe..
Imorgen er det veiedag og jeg er så spent nå! Har holdt meg unna vekta i flere dager- det er det sjeldent jeg klarer!
Andre enn meg som har veiedag imorgen?? Imorgen blir siste veiing for meg på et par uker fordi jeg reiser på jobb og ikke har vekt der, men noen andre som har erfaring med å holde seg i ketose ved Offshore-jobbing? Syntes det er litt vanskelig jeg- når jeg ikke lager maten selv

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 20:47   #269
KarboMamma
Medlem
 
KarboMamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 161
KarboMamma er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Tjo hei! Håper alle har hatt en finfin helg? Her har vi virkelig nytt det gode sommerværet... Herlig! Desverre lar Ketosen og vektnedgang vente på seg. Står helt bom stille, ikke så mye som et gram hverken den ene eller den andre veien. Har forøvrig laget lavkarbo ostekake i helgen for å få i meg litt ekstra fett... NAM! 3.16 karb per stykke - ikke dårlig!

__________________
"The person who says it cannot be done, should not interrupt the person doing it!"




KarboMamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 20:49   #270
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Så bra at du får støtte av kjæresten din Appelsinpiken!!=) Hytteturen går nok kjempefint den, som du sa er jo lavkarbomat helt supert nå som det er sommer og grillsesong

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 20:57   #271
MariaB
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 525
MariaB er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei hei!

Da er søndagen her etter en hektisk helg

Må si jeg smågruer meg til veiing imorgen....Har ikke spist mye karber, men blitt en del junk allikevel. Bacongull er digg dagen derpå, men av erfaring vet jeg at salt gjør meg tyngre. Dessuten er tanta på besøk, og betyr straks et par kg opp.
Jaja, morgendagen vil vise

Dagens meny:

Frokost: eggerøre av 3 egg og 40 gram bacon
Lunsj/middag: Grillede kyllingvinger og to grillpølser
Kvelds: to lavkarbo lapper med brie og spekeskinke
Snacks: Pepsi max og bacongull

MariaB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, ca 50-70 gr kh Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:06   #272
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Oioi nå er matlysten helt borte her. satt i kake selskap idag og kake virket bare kvalmende. nå har jeg trent og ligger på kun 1450 kcal idag er overhode ikke sulten. spiser ala skaldeman. masse fett. andre dager har jeg kommet oppi 2300 kcal +. ifølge min bmi skal jeg ligge på 2000 kcal. hva synes dere jeg burde ligge på for å få fart på vektnedgangen?

er jeg teit når jeg spiser etter trening selv om jeg ikke er sulten? er redd for å få platå og gå inn i sparebluss. vil ikke ødelegge ketosen med for lite næring. anyone!? orker egentlig ikke telle kalorier heller. men for lite kcal kan hindre deg å gå ned i et høyfett kosthold?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:12   #273
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Ashley, her.

Oioi nå er matlysten helt borte her. satt i kake selskap idag og kake virket bare kvalmende. nå har jeg trent og ligger på kun 1450 kcal idag er overhode ikke sulten. spiser ala skaldeman. masse fett. andre dager har jeg kommet oppi 2300 kcal +. ifølge min bmi skal jeg ligge på 2000 kcal. hva synes dere jeg burde ligge på for å få fart på vektnedgangen?

er jeg teit når jeg spiser etter trening selv om jeg ikke er sulten? er redd for å få platå og gå inn i sparebluss. vil ikke ødelegge ketosen med for lite næring. anyone!? orker egentlig ikke telle kalorier heller. men for lite kcal kan hindre deg å gå ned i et høyfett kosthold?

1) Du burde få ut kcal-tankegangen for et par måneder. Kcal kan du bry deg om når du når vektplatå uke 4.
2) Ikke spis etter trening. Spis når du er sulten og spis til du er mett.
3) Drikk vann før trening, under trening og etter trening. Spis en kotelett før trening - noe tungt som kroppen kan jobbe med, ta energi fra.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:13   #274
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Tjo hei! Håper alle har hatt en finfin helg? Her har vi virkelig nytt det gode sommerværet... Herlig! Desverre lar Ketosen og vektnedgang vente på seg. Står helt bom stille, ikke så mye som et gram hverken den ene eller den andre veien. Har forøvrig laget lavkarbo ostekake i helgen for å få i meg litt ekstra fett... NAM! 3.16 karb per stykke - ikke dårlig!

Ketosen? Er du ikke i ketose enda? Da må du bli strengere og fokusere mer på fettet.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 05-06-11, 21:15   #275
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Du kan få utslag på stix hvis du er dehydrert. Jeg fikk ikke utslag på stix i morges etter min uherlige vinutskeielse i går, men jeg er fortsatt i ketose. Jeg kjenner det på formen og kroppen. Gi det noen dager - bare ta skylappene på og fortsett i samme stil du har gjort til nå.

Ang. ketose og endring av fettforbrenning tar det rundt 6 uker før det er optimalt og kroppen kjører avgårde.

Hvis du bestemmer deg for å avslutte lavkarbo og går tilbake til det gamle spisemønstret ditt, så har du ikke gjort den berømte livsstilsendringen. Du får vurdere da om du vil ha et generelt lavkarbo-kosthold eller om du skal ta den berømte kcal-veien. Veie det opp mot hverandre.

takk for svar! men jeg kjører på mye lengre enn 6 uker. kanskje til neste års bikinisesong? eller enda lengre. hadde ikke tenkt å gå over til noe annet i det hele tatt! skal gi kroppen min det den fortjener å det er tålmodighet lavkarbo er en livsstil, ikke en diett i mine øyne

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no