Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starter 1. juni - Blir du med?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-11, 21:38   #526
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Er altså kokte egg med meierismør han anbefalte til frokost, gjerne etter litt aktivitet - dette skal være med på å booste fettforbrenninga Sagt på et foredrag av Skaldeman


Hvilken bok står dette i?

Vi tenker ganske likt her, vi formulerte oss nok bare litt klønete

skaldeman han nevner majones også.

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:39   #527
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Jeg klarer ikke å finne ut hva jeg bør gjøre når jeg vil lage litt enkel blomkålmos.
Noen skriver at bukettene skal kokes i fløte, men hvor mye fløte da..? Det må vel nesten dekke det meste blomkålene. Det blir så mye overflødig fløte igjen når jeg moser blomkålen da syns jeg (fløte=dyyrt). Jeg har kokt dem møre i vann før, så bare tilsatt litt fløte etterpå, varmet opp osv, men vet ikke om dette er den beste måten.

Jeg laget i dag. Kokte de i vann og helte av. Deretter bzzzz'et jeg dem med staven og helte oppi en dæsj fløte og noen stoore klatter med meierismør. Saltet, hvitløkspepret og brukte Santa Maria steak&chicken krydder også. Smakte himmelsk! (brukte et helt hode)

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:41   #528
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Å herregud førr en forbaska bedriten dag!
Mandag tok batteriet i vekta farvel og jeg trodde at jeg det skulle bli sååå deilig å ikke veie seg hver dag. Vel. I dag kjøpte jeg nye batteri, trøkte dem i vekta og kledde meg i undertøyet. Påsteg djevelskapen. 92,6. Kjøss mæ i rævva! Jagreit, jeg veeeeet det er idiotisk; jeg har ikke vært på do, jeg har drukket en liter vann og ikke tisset enda i dag, står med klær og har mat i magen. BUT STILL! De siste dagene har jeg vært verre enn Gestapo!

Nå må jeg puste. Jeg blir så forbaska. Slike oppganger / nedturer (ett fett, hah) må til innimellom. Jeg skal likevel lage moffeloffer (lapper) og piske krem og ha jordbær til. Bare fordi jeg skal feire at en hel del positive ting har skjedd i dag, og at det eeeendelig blir varmere i Tromsø.
Skal snikveie meg i morgen. Bare for "artig"... *mumle noe stygt på nordnorskt!*

Hehe, du er nå søt da Jeg er fæl på å snikveie meg selv. Men nå har jeg som forsett at jeg SKAL klare å vente til neste onsdag, som er vektdagen min. Prøver å tenke på at stresset ved den vekta kan være en brems...

Håper kosen din smakte godt

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:45   #529
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Klarte heldigvis å styre meg såpass at det ble middag til resten av familien også Har testet nå, og er fortsatt i ketose. JAAAAA! EEEENDEEEELIIIIIG!!!!

Så må jeg bare fortelle dette... Du vet de Atkinsbarene? Kastet jo den siste... Tror du ikke gubben kom hjem fra butikken nå med en haug!? Skulle jo bare være snill, stakkars... De får han ta med på jobb, ferdig snakket!

Søt gubbe du har da

HERLIG med ketosen da, juhuuuu og jippi Så flott!

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:51   #530
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

har noen prøvd å bestille lavkarbo produkter via ebay? Ser mange bruker Iherb her inne, og det er jo ikke å komme vekk i fra at man kan spare en del på å bestille fra junaiten. For ikke å snakke om at utvalget er bedre!

Sitter å sikler på noen Atkinsbarer nå...ser ut som de kan minne om bounty

Jeg har lagd bountykake på ketolyse Om du vil prøve ligger oppskriften i bloggen min Er så trøtt nå at jeg ikke orker lenke :P

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:53   #531
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Veiing onsdag! Føler du for å veie deg, så skriv om det! Skriv hvorfor du har dette behovet for å veie deg! Når du finner ut hvorfor, så kan vi kollektivt diskutere om det er gyldig Velkommen til lavkarbos høyesterett! Moahahaha

Jeg titta på stixen i stad. Ikke vært i ketose (av en rar grunn!!) på et par-tre dager nå. Ble så ivrig at jeg nesten holdt på å ta bilde av den stakkars pinna. (Heter Ketostix av merke Bayer, 52,- på apoteket).
Den var nestmørkest fordi jeg har drukket særs lite i dag (kroniske magesmerter som gjør det vanskelig å tisse)

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 21:55   #532
Elanessë
Seniormedlem
 
Elanessë sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.157
Elanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt liktElanessë er veldig godt likt

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Har tenkt på å lage selv... har prøvd en gang uten hell Smaker oppskriften din akkurat slik som posekrydderet? Isåfall vil jeg gjeeerne ha den altså

Jeg bruker denne tacokrydderoppskriften. Startet med det for ca tre år siden og har aldri brukt en krydderpose siden! Lager en mangedobling, og har en krukke stående til enhver tid. Er så enkelt at det skulle ikke vært lov å selge ferdigposer Jeg kjenner IKKE forskjell, ikke gjør folk vi har hatt på tacobesøk heller.

Til 400 gr kjøttdeig:
2 ts salt
2 ts cumin (fås kjøpt i innvandrerbutikker)
1/2 ts koriander
1/2 ts chilipulver
1/2 ts hvitløkspulver
1 ts paprikapulver
litt pepper

__________________
Ingenting smaker så godt som tynn føles! Min lavkarbo-webside
17,8 kg skal bort
Elanessë er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:08   #533
taane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 29
taane er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Karbomamma: Tacokrydderet må jo være like godt som det vanlige! Jeg merker iallefall ingen forskjell, men så har jeg ingen gourmetsmakssans da. Har brukt den hjemmelaga versjonen så lenge at jeg ikke husker hvordan det smaker vanligvis.

Bruker denne oppskrifta: 2 ss spisskummin, 1/2 ss koriander, 1/2 ss chilikrydder, 1/2 ss hvitløkspulver, 1 ss paprikapulver. Dæsjer litt salt og pepper oppi også.

taane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:11   #534
taane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 29
taane er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Begynner allerede å bli litt sprø av den der Drink-Water-appen. Føler jeg har pøst på med uhorvelige mengder med vann idag! Bør ha noe for seg dette altså :P

taane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:17   #535
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av taane, her.

Begynner allerede å bli litt sprø av den der Drink-Water-appen. Føler jeg har pøst på med uhorvelige mengder med vann idag! Bør ha noe for seg dette altså :P

høæææ, vhilken app? Elsker app'er som minner meg på ting

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:23   #536
Orlando
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 12
Orlando er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jublende glad. Ikke kvalm lenger og er i ketose !!!

Orlando er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:27   #537
taane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 29
taane er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Den heter "Drinking Water". Den minner deg på å drikke et visst antall glass vann iløpet av dagen.

Jeg har den på ti glass - så det blir cirka 2,5 liter vann jeg er garantert i å få i meg. Alt utover det må jo bli en slags bonus.

taane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:29   #538
Appelsinpiken
Medlem
 
Appelsinpiken sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 36
Innlegg: 369
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Så bra, Orlando. Herfra går det bare oppover. Eller.. nedover.. Du skjønner hva jeg mener !

__________________




Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:31   #539
taane
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Tromsø
Innlegg: 29
taane er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Elanesse: Oi. Har jeg skrevet feil i oppskrifta mi? Har jeg surret med SS og TS? Jaja, synes det smaker godt uansett

taane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:43   #540
SFA
Juniormedlem
 
SFA sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Strömstad
Innlegg: 33
SFA er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av taane, her.

Den heter "Drinking Water". Den minner deg på å drikke et visst antall glass vann iløpet av dagen.

Jeg har den på ti glass - så det blir cirka 2,5 liter vann jeg er garantert i å få i meg. Alt utover det må jo bli en slags bonus.

Takker. Den er virkelig noe jeg trenger. Jeg er ufattelig dårlig på vann drikking.
Men jeg fant ingen med det navnet der. Da kom det opp en med oversikt over alle fontenene i Roma. Skulle jeg bli tørst, så kunne jeg alltids skru på iPhone og finne nærmeste fontene, hehe
Men jeg fant en tysk en da. Det får duge

__________________
Min Motivasjonsdagbok



SFA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:46   #541
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

har noen prøvd å bestille lavkarbo produkter via ebay? Ser mange bruker Iherb her inne, og det er jo ikke å komme vekk i fra at man kan spare en del på å bestille fra junaiten. For ikke å snakke om at utvalget er bedre!

Sitter å sikler på noen Atkinsbarer nå...ser ut som de kan minne om bounty

En venninne av meg har kjøpt atkinsbarer fra USA, ble kun 8 kr per stk inkl frakt! Og den som minner om bounty smaker visst heeelt likt som bounty
Men jeg holder meg unna litt til tror jeg, det er et eller annet som gjør at jeg har stått stille en god stund, så nå er det slutt på cavalier/atkins, lettbrus (nesten iaf og baconkrisp)

Men jeg har begynt på fettfaste for å booste systemet, fra i går til i dag hadde jeg gått ned 400gr og beltet mitt måtte plutselig inn et hakk

Blir spennende å se om det fortsetter sånn, og om det fortsetter når jeg går over til ketosekosthold igjen...

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 22:53   #542
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

[quote=Foksy;1133326] Men jeg har begynt på fettfaste for å booste systemet, fra i går til i dag hadde jeg gått ned 400gr og beltet mitt måtte plutselig inn et hakk

Fett-faste? Mindre fett? Vet du om det har noen effekt (utover de 400g. fra i går til i dag)? Begynner å bli desperat her, legger faktisk på meg, sakte men sikkert....

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:06   #543
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Fett-faste? Mindre fett? Vet du om det har noen effekt (utover de 400g. fra i går til i dag)? Begynner å bli desperat her, legger faktisk på meg, sakte men sikkert....

Fettfaste er 1000 kcal om dagen, 100 gr fett, så altså nesten bare fett (og massevis med vann), ganske lite mat. Søk på det på forumet, står en del om det
Andre som har skrevet om sin opplevelse her inne har gått ned mange kg på få dager, en skikkelig boost for fettforbrenningen mao.
Dette er nok for de som har stått fast en stund altså, jeg har hatt et platå på nesten 8 uker! Så nå måtte det tøffere tak til for at jeg skulle få ny motivasjon, og den har jeg fått allerede!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:30   #544
Bytausa
Medlem
 
Bytausa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 55
Bytausa er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Urk, det hørtes litt dramatisk ut
Tror jeg skal gjøre som deg i første omgang; kutte ut all sukkerfri sjokolade/søtning (det er ikke mye, men det er der...). Og så tenker jeg å prøve å kutte karber til 15 pr.dag (må bytte ut de gode cashewnøttene med makademia/ paranøtter), så får jeg se om det er nok til at det løsner :P
Tvi-tvi til oss

Bytausa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:32   #545
Nuppelura
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 4
Nuppelura er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Jepp, da er jeg i ketose igjen. Spiste sushi i går kveld, så i dag tidlig var jeg ikke i ketose. Men ved 18 tiden var det fullt utslag igjen. I love it!!! Nå er det i hvertfall 3 mnd til neste måltid med sushi. Deilig å få trent litt i dag.

__________________


Nuppelura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:43   #546
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Nuppelura, her.

Jepp, da er jeg i ketose igjen. Spiste sushi i går kveld, så i dag tidlig var jeg ikke i ketose. Men ved 18 tiden var det fullt utslag igjen. I love it!!! Nå er det i hvertfall 3 mnd til neste måltid med sushi. Deilig å få trent litt i dag.

Jeg spiste sashimi for første gang på mandag, har vært litt skeptisk til om jeg kom til å like det, men det var faktisk bedre enn sushi!! Spiste noen få riskorn til hver bit da, men det ble nok under 10g ris til sammen. Veeldig fornøyd med at det var så godt, har savna sushi...

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 08-06-11, 23:46   #547
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Bytausa, her.

Urk, det hørtes litt dramatisk ut
Tror jeg skal gjøre som deg i første omgang; kutte ut all sukkerfri sjokolade/søtning (det er ikke mye, men det er der...). Og så tenker jeg å prøve å kutte karber til 15 pr.dag (må bytte ut de gode cashewnøttene med makademia/ paranøtter), så får jeg se om det er nok til at det løsner :P
Tvi-tvi til oss

Ja, det er drastisk, men det er mer mat enn jeg frykta!
Håper det holder å kutte søtning/nøtter for deg, tror nøtter har vært en stopper for meg også. Eller, det som sikkert har vært greia er at det er så vanskelig å bare spise litt
Nå spiser jeg ikke nøtter eller frø utenom lavkarbobrødet mitt

Tvi tvi til oss ja!

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 00:19   #548
Morla
Juniormedlem
 
Morla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Vestenfor sol
Innlegg: 21
Morla er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei alle sammen, får jeg leke med dere?

Hev meg spontant på en ketolysekur på lørdag (4/6). Det har gått veldig bra hittil, synes jeg spiser masse godt og veldig variert, og koser meg virkelig med maten. Har vært i ketose siden søndag, ikke følt noe ubehag utenom stålånden fra helvetet. Ugh!

Har sniktittet på vekten, ser ut til at jeg har gått ned et kilo i løpet av disse dagene, yey! Måtte det fortsette!

En ting jeg lurer på: jeg er fremdeles ikke kommet dit at sultfølelsen er dempet. Jeg spiser mye, og blir sulten igjen etter 4-5 timer. Og i motsetning til mange av dere, synes jeg fett er kjempegodt og sliter litt med å ikke gå helt amok. Elsker ost, rømme, fløte, smør, dressinger osv osv. Har sjekket kostholdet de siste par dagene inne på diett.no, ser ut til at jeg ligger på ca 215g fett (myyye, ja!), ca 130-140 g protein og ca 15 g karbo. Er det ok å spise så mye??? Tenker litt at jeg ikke vil gå for hardt ut, vil ha noe å gå på i tregere perioder. Men kanskje det blir litt for voldsomt? Men ellers går jeg sulten.

I dag har jeg spist:

2 egg, 1 skive kokt skinke, smør, fløte og rømme til frokost.

240 g salmalaks med litt rømme + en stor porsjon blomkålgrateng med masse smør/fløte + litt broccoli

1 Babybelost

1 avocado med ca 50 g reker i lake, litt sirton + en god bit med hvitmuggost. Kunne godt spist mer...

Ble litt lite grønnsaker i dag, hadde så veldig lyst til å fråtse i blomkålgratengen. Ellers spiser jeg varierte grønnsaker til hvert måltid. Drikker også vann jevnt og trutt hele dagen.

Kan jeg fortsette slik, eller bør jeg prøve å kutte ned litt?

__________________


Morla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 00:31   #549
Foksy
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 47
Innlegg: 301
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Morla, her.

Hei alle sammen, får jeg leke med dere?

Hev meg spontant på en ketolysekur på lørdag (4/6). Det har gått veldig bra hittil, synes jeg spiser masse godt og veldig variert, og koser meg virkelig med maten. Har vært i ketose siden søndag, ikke følt noe ubehag utenom stålånden fra helvetet. Ugh!

Har sniktittet på vekten, ser ut til at jeg har gått ned et kilo i løpet av disse dagene, yey! Måtte det fortsette!

En ting jeg lurer på: jeg er fremdeles ikke kommet dit at sultfølelsen er dempet. Jeg spiser mye, og blir sulten igjen etter 4-5 timer. Og i motsetning til mange av dere, synes jeg fett er kjempegodt og sliter litt med å ikke gå helt amok. Elsker ost, rømme, fløte, smør, dressinger osv osv. Har sjekket kostholdet de siste par dagene inne på diett.no, ser ut til at jeg ligger på ca 215g fett (myyye, ja!), ca 130-140 g protein og ca 15 g karbo. Er det ok å spise så mye??? Tenker litt at jeg ikke vil gå for hardt ut, vil ha noe å gå på i tregere perioder. Men kanskje det blir litt for voldsomt? Men ellers går jeg sulten.

I dag har jeg spist:

2 egg, 1 skive kokt skinke, smør, fløte og rømme til frokost.

240 g salmalaks med litt rømme + en stor porsjon blomkålgrateng med masse smør/fløte + litt broccoli

1 Babybelost

1 avocado med ca 50 g reker i lake, litt sirton + en god bit med hvitmuggost. Kunne godt spist mer...

Ble litt lite grønnsaker i dag, hadde så veldig lyst til å fråtse i blomkålgratengen. Ellers spiser jeg varierte grønnsaker til hvert måltid. Drikker også vann jevnt og trutt hele dagen.

Kan jeg fortsette slik, eller bør jeg prøve å kutte ned litt?

Så lenge du holder fordelingen slik du gjør så er det helt greit så vidt jeg vet. Du kommer til å spise mindre helt av deg selv etter en stund. Det regulerer seg selv om du spiser når du er sulten og stopper når du er mett. Vet om flere her inne som ligger på over 3000 kcal om dagen og allikevel går ned

Velkommen og lykke til videre også forresten

__________________


Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 03:06   #550
Rikkem0r
Medlem
 
Rikkem0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 37
Innlegg: 480
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Orlando, her.

Synes det virker som du har god kontroll jeg med de utfordringene du har på jobben. . Jeg heier på deg.

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

Stå på, følger med og heier på deg

Tusen takk begge 2!=) Jeg prøver så godt jeg klarer og håper det holder

Opprinnelig lagt inn av KarboMamma, her.

Klarte heldigvis å styre meg såpass at det ble middag til resten av familien også Har testet nå, og er fortsatt i ketose. JAAAAA! EEEENDEEEELIIIIIG!!!!

Så må jeg bare fortelle dette... Du vet de Atkinsbarene? Kastet jo den siste... Tror du ikke gubben kom hjem fra butikken nå med en haug!? Skulle jo bare være snill, stakkars... De får han ta med på jobb, ferdig snakket!

Så bra at du endelig er i ketose! Heheh, uff han skulle bare være snill han stakkar men det er jo tanken som teller da=)

Opprinnelig lagt inn av Orlando, her.

Jublende glad. Ikke kvalm lenger og er i ketose !!!

Så bra! Ikke godt å gå kvalm, så enda godt det ga seg!=)

Idag har jeg klart å få i meg litt mer fett, det kjennes hvertfall sånn ut på metthetsfølelsen.. Starta dagen med 2 egg på senga som jeg hadde tatt med meg fra frokostbordet før jeg la meg(må ha noe å dempe den verste sulten med om "morgenen", våkner gjerne i 2-3tiden og ikke mat før 6), blei litt ytrefilet med blomkål og brokkoli+1 egg med majones til ordentlig frokost kl.18, kl.21 spiste jeg osteskiver med kalkunskinke, tomatskiver og agurk med majjo og til lunsj kl.23 blei det salat med agurk, gresskarkjerner, fetaost og nok ett egg med majjo på + oljen fra fetaosten over salaten.. Fikk ikke i meg all salaten, men den holder meg fortsatt mett så blir nok ikke noe mer mat før 07 nå.. Skulle jeg bli sulten i 5-tiden har jeg jo knekkebrød som jeg kan hive baconost på evt=) Det er vanskelig å leve etter "spis når du er sulten" når det er bestemte tider for mat altså, men det er ihvertfall ikke noe poeng i å trykke i seg mat bare fordi klokka sier det.. Håper jeg finner en god balanse på det=) Idag har jeg hvertfall vært flink til å drikke vann=) Og selv om jeg ikke er helt sikker tror jeg at jeg fortsatt er i ketose.. Jeg har ihvertfall mye høyere kroppstemperatur enn jeg pleier å ha.. Det så jeg på termostaten på lugaren, pleier jo aldri å ha det så kaldt innpå der jeg.. I tillegg får jeg beskjed om at jeg må være syk som synes det er varmt i t-skjorta mens andre sitter i gensere
Nå må jeg vel komme meg inn til 3-kaffe, men selv om jeg ikke får tid til å skrive så regelmessig her inne er jeg innom og leser meg opp og følger med på dere

Ja, velkommen til deg Morla!=) Og god natt til alle andre=)

__________________
A moment on the lips, forever on the hips - no more




Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med? Fofa Trening 1875 27-01-15 16:10
6. juni thomas71 Generell diskusjon 6 06-06-11 20:57
Noen som starter i morgen 8. juni? Thida Ketolysekuren 24 13-06-09 19:16
Konferanse 19. juni Sprudle Generell diskusjon 20 07-06-07 15:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no