Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Familiær hyperkolesterolemi

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-02-06, 20:44   #26
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Familiær hyperkolesterolemi

Opprinnelig lagt inn av flap

Det får man kalle en frisk påstand. Hvilke forskningsresultater baserer du dette på?

Hei
Jeg finner ikke i farten den artikkel dette stammer fra, jeg mener det var en svensk lege som laget en sammenstilling av kardiovaskulære risikofaktorer og effekten av regelmessig trening.Jeg skal komme tilbake med detaljer senere.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 16-02-06, 21:59   #27
HildePåSlankern
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 58
Innlegg: 154
HildePåSlankern har en fantastisk aura rundt segHildePåSlankern har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Familiær hyperkolesterolemi

Opprinnelig lagt inn av Torkil

Hei
Jeg finner ikke i farten den artikkel dette stammer fra, jeg mener det var en svensk lege som laget en sammenstilling av kardiovaskulære risikofaktorer og effekten av regelmessig trening.Jeg skal komme tilbake med detaljer senere.
Vennlig Hilsen
Torkil

Tusen takk, Torkil! Det høres svært interessant ut!

HildePåSlankern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter og leter Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 19:42   #28
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Familiær hyperkolesterolemi

Hei
Nå fant jeg den ene artikkel; S.N. Blair et al. The journal of the American medical association, vol 276 no 3 july 17 1996.
Konklusjon; En inaktiv ikke-røyker med normalt kolesterol og normalt blodtrykk har høyere risiko for hjerte- og karsykdom enn en aktiv person som røyker, har høyt kolesterol og høyt blodtrykk.

http://jama.ama-assn.org/cgi/content/abstract/276/3/205

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no