Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

"Ferdig" lavakarbomat

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-12, 00:00   #1
Carb_counter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 17
Carb_counter er på en erverdig vei

"Ferdig" lavakarbomat

Hei!

Jeg lurte på om noen hadde noen tips til ferdig lavkarbo mat? Veldig kjekt viss man har dårlig tid Hva som helst?

__________________


Carb_counter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:07   #2
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Fikse en dag du har god tid, og fryse ned feks gryter og supper i posjonsbokser..??? Helt lovlig og kjapt!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:08   #3
Carb_counter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 17
Carb_counter er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Det er smart! Det skal jeg gjøre!

__________________


Carb_counter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:10   #4
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Rema 1000 har en ferdig blomkålsuppe som er god og med veldig lite karber. Freser opp litt spekeskinke, og vips - ferdig middag!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:10   #5
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Feks denne:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29343

Utrolig god!!!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:12   #6
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Rema 1000 har en ferdig blomkålsuppe som er god og med veldig lite karber. Freser opp litt spekeskinke, og vips - ferdig middag!

Har de den fortsatt?? Syns den var knallgod, men nå har jeg ikke sett den på månedsvis... Kanksje det bare er vår butikk, at det hjelper og spørre etter den..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:12   #7
Carb_counter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 17
Carb_counter er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

Rema 1000 har en ferdig blomkålsuppe som er god og med veldig lite karber. Freser opp litt spekeskinke, og vips - ferdig middag!


Det hørtes innmari godt ut (å kjapt!!!) Det skal prøves!!

__________________


Carb_counter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:14   #8
Carb_counter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 17
Carb_counter er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Feks denne:

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29343

Utrolig god!!!!!


Nam!! Det er jo sånnt som kan fryses ned i posjons pakker

__________________


Carb_counter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:15   #9
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Jepp! Og veldig god variant og bytte ut kjøttdeig med kyllingfilet.

Og forske litt med mindre vann... litt paprika... tacosaus, og vips er den forvandla til en gryte!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:17   #10
Carb_counter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 17
Carb_counter er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Jepp! Og veldig god variant og bytte ut kjøttdeig med kyllingfilet.

Og forske litt med mindre vann... litt paprika... tacosaus, og vips er den forvandla til en gryte!


Hehehe ja! Er utrolig mye man kan gjøre, om man bare er litt oppfinnsom egentlig!!

__________________


Carb_counter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:28   #11
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Har de den fortsatt?? Syns den var knallgod, men nå har jeg ikke sett den på månedsvis... Kanksje det bare er vår butikk, at det hjelper og spørre etter den..

De har den hvertfall på en Rema her i traktene. Du får spørre. Den byttet utseende litt etter lanseringen, så kanskje du få må lete med nye øyne.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:09   #12
macadamia79
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 187
macadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlysmacadamia79 er et fyrlys

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Spis deg slank har masse forskjellig. Utenom fine nettsider da... Er vel nesten bare Arngren som er mer kundefiendtlig hehe

Lowcarbselection.no

__________________
"HVA du spiser er med på å bestemme HVOR MANGE kalorier kroppen bruker, fordi hjernen justerer energiuttaket etter både HVA SLAGS og HVOR MYE energi vi tar inn"
macadamia79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo 3.1 iceman Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:30   #13
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Ja de sidene er helt fryktelige!!! Ser ut som ett dårlig solarium fra 80 tallet. Har snakket med dem og da kom vi inn på det. Er helt sikker på at når det gjelder mat er det veldig viktig at øynene blir tilfredse.

Flotte farger og bilder av deilig mat skulle det ha vært og ikke ei sliten sydendokke....

Når det gjelder kjap mat er vel alt kjapt vel? Avokado på kleiva, en kotelett i neven, eller noen kyllingvinger. Kjøper gjerne en brokkoli som jeg deler i små buketter å spiser som ett eple. Når aspargesene (de små) kommer er det jo bare å nyte. Gjerne sammen med ei pakke babybel og ei pakke skinke

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 10:51   #14
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here>, her.

De har den hvertfall på en Rema her i traktene. Du får spørre. Den byttet utseende litt etter lanseringen, så kanskje du få må lete med nye øyne.

Akkurat nå har de meksikansk tomatsuppe med 4 karb pr 100g. Har heller ikke sette blomkålsuppa på en stund.

NB - Jeg har ikke smakt suppa, den skal til pers i kveld tenkte jeg mens barna gumler grandiosa

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 11:08   #15
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Re: "Ferdig" lavakarbo mat

Hvis du skal lage for å fryse ned, så fungerte dette utmerket med Syrics lasagne også.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 11:43   #16
AntoniaM
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 110
AntoniaM er ny på veien

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Hjemmelaget pizza kan også fryses og brukes som ferdigmat seinere. Jeg liker varianten "sellerizza" med selleri/ost som basis for bunnen.

AntoniaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 13:42   #17
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: "Ferdig" lavakarbo mat

Ferdig grillet kylling er jo fast food! Avocado med makrell i tomat funker fint!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 00:39   #18
Becky
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 149
Becky er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

Når jeg skal ha noe kjapt og enkelt, steker jeg en løvbiff, legger på noen dæsjer med kremost og noen skiver hvitost. Legger på lokk og skrur ned varmen, så det får smelte godt.

__________________


Becky er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 01:51   #19
Carb_counter
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 17
Carb_counter er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

vfvfv

__________________


Carb_counter er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 09:40   #20
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

Var innom Meny i helgen, og der hadde de faktisk et par lavkarbo retter ala Fjordland! Verden går fremover...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 11:50   #21
nednoenkg
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 172
nednoenkg er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

oi! Hvem meny? Og hvilke matretter?

__________________


nednoenkg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 12:01   #22
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.187
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

Meny Karmsundsgaten, Haugesund. De hadde to forskjellige, en pastarett og en mer gryterettype. Så ikke veldig nøye på dem, mener på at pastavarianten lå litt høyt på karbo i forhold til mitt kosthold. Men for all del, myye bedre enn vanlige slike retter...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 23:48   #23
Monzie
Nytt Medlem
 
Monzie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1
Monzie er på en erverdig vei

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

Coop tomatsuppe inneholder 1g karbo pr 100g(1dl) ferdig suppe... Det er da veldig lettvindt

__________________
Det ordner seg for flinke piker...!




Sist redigert av Monzie : 07-05-12 kl 23:54.
Monzie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 11:38   #24
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: "Ferdig" lavakarbomat

To av tre måltider hos meg er fast food. Enten ferdigstekt kyllingfilet jeg spiser kald,(kjøper stor pakke jeg steker opp og har i boks i kjøleskap) reinskav er tynne kjøttskiver som stekes svært raskt. Jeg fordeler posens innhold i fire bokser og tar frem 1 pr måltid. Jeg kjøper store pakker med fisk jeg lager fiskekaker av som jeg oppbevarer i kjøleskap. Jeg baker så jeg alltid har noe raskt å spise. Jeg bruker kun lang tid på middagen fordi da skjærer jeg opp grønnsaker. Ellers liker jeg påleggslaks, det er jo også ferdigmat.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-05-12, 13:10   #25
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Re: "Ferdig" lavakarbomat

Jeg kjøper aldri posemat og slikt. Eneste jeg pleier å kjøpe av ferdigmat for å ha på farta er skyr og salat fra salatbaren i butikken, det er jo grei mat. Ellers lager jeg svære kasseroller med supper og gryterett, og gratenger i ovnen. Regner ut innholdet, og fryser ned i 600-800 kaloriers porsjoner. Dette gjør jeg maks 1 gang i måneden, så har jeg alltid ordentlig mat til alle måltider, selv om jeg ikke orker eller har tid til å lage noe fra bunnen akkurat da. Dette syns jeg funker kjempebra, men viktig å ikke koke grønnsakene helt ferdig først, ellers blir de veldig bløte.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ferdig - kalorier? Drainsoul Generell diskusjon 1 01-02-10 00:19
Når man er ferdig Stilken Ketolysekuren 1 12-04-09 22:12
Ferdig sauser MizzEve Ketolysekuren 7 22-08-07 20:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no