Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Logo / Header Hjelp!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-01-04, 21:28   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Lightbulb

Logo / Header Hjelp!

Driver å lurer på hva jeg skal finne på øverst på hver eneste side...

Tenker litt at der kansje skal være en sak som fyller hele bredden øverst som denne:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg logoex1.jpg (15,6 KB, 26 visninger)
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-01-04, 21:31   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Også var det å finne på noe kreativt til en logo...

Ett eller annet... Noen som har sett noe bra eller har en god ide?

Trenger litt kreativ hjelp!

Finnes ikke dårlige forslag...

Takker

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 10-01-04, 13:51   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

det øverste der var greit, men jeg likte ikke fargene.... ble litt militært... eller jeg vet ikke, men jeg syns ikke de var noe fine. kanskje noe blått? syns egentlig de fargene som er her nå er greie nok

jeg kan spørre mannen min om han har tips til logo, han lager nemlig hjemmesider til folk og formaer,og har laget masse wallpapers. noen ligger på hjemmesiden hans http://www.camelcooking.com men ikke så mange da. kan iallefall spørre, han er ganske kreativ

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 12:25   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Tenkte i første omgang å bruke de fargene som dere ser idag, med det oppsettet jeg har lagt ved øverst...

Det er ganske omfattende å sette opp forumet med nye farger, så det får komme etterhvert... Men forslag til fargesammensetning motaes med takk!

Mannen din kan jo bli medlem vel?
Kjempebra side han hadde!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-01-04, 21:24   #5
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

ja det kan han jo skal be ham registerere seg så fort han har lagt jenta vår for natten, han er oppe med henne nå

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no