Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-10, 18:59   #201
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

^ Det høres jo sååå perfekt ut. Det tror jeg skal gjøre på fredag. Ta en skikkelig lang økt på treningssenteret og hjem og ta et bad.

I morgen er det veiedag, det gleder jeg meg sååå til Har ikke fått veid meg på 2 uker

Tok en måling på kroppen i går, har gått ned 3 cm rundt navlen på to uker Det er helt utroliiig!

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 21:35   #202
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Da skal jeg handle ost til helgen.. Har drømt om de en stund. Hva har du til pålegg? Om du bruker de til knekkebrød da..

Aaah.. SÅ dig med spakveld! Jeg skulle nok tatt en tur i badekaret istad jeg også. Var ute på ski istad, og ble vist litt overivrig og gikk fire runder i sprengkulda. Var nok litt i overkant jeg så ut som en nedfrosset polfarer da jeg kom i bilen og gikk de siste to runder på stivfrosne labber. Ble en halv time i dusjen for og tine. I morgen vurderer jeg inntrim om det er fortsatt like kaldt.

Lykke til med veiings Smakfull! Og gøy med masse mindre cm! Hipp Hipp Hurra, du er flink!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 09:21   #203
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Det ble ned 1.2 kilo! Jeg er sååå fornøyd Da er det bare å mekke seg en deilig omelett til frokost

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 12:29   #204
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Så flott Smakfull! :danse:

Sr jeg spiser mye mindre frukt enn en del av dere, men mer full-fett produkter (heter det det??), altså ikke så mye lightprodukter.
Jeg har gått opp denne uka, men ned i cm.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:25   #205
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grattis Smakfull .
Flott resultat!!

Jeg har veiedag i morgen og er spent på resultatet :-)
Håper det fortsetter å gå nedover.. Bare 5 uker til jeg drar til Florida og målet var minus 10 kg innen det..Håper inderlig jeg skal klare det.

I morgen skal jeg til kontroll på plastisk kirurgisk avd på sykehuset her i telemark. Gleder meg ikke til det kjenner jeg. Hadde ett heftig fall på sykkelen da jeg syklet Birken i 2008 , som resulterte i en brukken hånd og store indre blødninger.. huff og huff..Men det har nå gått bra men pga forsikringene må jeg til kontroll med hånden min. Den sliter jeg litt med i perioder.. Den er stiv og kald , og har mye mindre krefter enn den andre . Satser på at jeg ikke trenger noen operasjon ihvertfall..

Gleder meg til helg nå altså. Lurer på å få til en spinningtime på lørdag. Var på x-fit i går og la på vekter på de aller fleste øvelsene og det er deilig..Godt å kjenne fremgang.

Ha en solfylt torsdag alle sammen..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 13:28   #206
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Som pålegg på osteknekkisene bruker jeg mye avocado..
Litt majones under 2-3 biter avocado, litt salt og pepper .
Ellers bruker jeg kjøttpålegg , brie , og tunfisksalat.

Både jeg og mannen har blitt helt hekta

Kos deg.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 18:48   #207
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei,

Jeg er en jente på 23 år, jeg har holdt på med lavkalori slanking i over ett år nå (ikke fokus på karbohydrater, men på sukker og fett), i tillegg til å telle kalorier logger jeg all trimmen min, og er veldig opptatt av å trene jevnt og trutt. Jeg har gått ned 9 - 10 kg, men nå har jeg egentlig stått stille i 7 måneder. Det er veldig kjedelig, særlig når man i hvert fall mesterparten av tiden "gjør alt riktig". Jeg vet at vektplatåer kan komme, og at det er helt vanlig, men jeg tror kanskje jeg må lure kroppen min i gang på et annet vis nå. Hver gang jeg har prøvd å endre småting i kaloriene mine har jeg kanskje gått litt ned, men så rett opp igjen. Kroppen trives tydeligvis veldig godt her jeg er nå.

Derfor søkte jeg rundt på nettet, og har nå lest mye om South Beach. Jeg startet South Beach fase 1 i dag, og jeg har bestilt boken for noen dager siden.

Jeg har lyst å gå ned 7 kg, og håper nå at South Beach får meg ut av platået mitt.



Jeg skal lese litt mer hva dere som er aktive her inne har oppnådd allerede! Har allerede snoket litt på en del av deres gode oppskrifter for middager!

-vektplatå!

__________________

Sist redigert av Vektplatå : 11-02-10 kl 19:41.
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 20:59   #208
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Velkommen i South Beach-klubben. Vi er en liten gjeng Du har jo vært kjempeflink til nå. Jeg har også gått ned 12 kg fra før, men så ble det skikkelig høykarbokosthold i et halvt år og et par kilo snek seg på.. De har jeg heldigvis blitt kvitt.

Jo, takker folkens! Jeg har som mål å ha gått ned 4 kilo til påske, tror kanskje jeg kan satse på 5 også Det blir koselig å reise hjem i en "ny" kropp

Alle finner jo noe som passer deres egen kropp. Gruer meg til jeg når et evt vektplatå og må forandre på noe..

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 21:25   #209
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hurra for Smakfull!! Bra jobba!!!
Jeg skal veie i morgen og jeg for første gang skikkelig GRUER meg! Har skikkelig dårlig følelse denne uken.. Men man får vel bare ta det som det kommer, jeg har spist og trent som jeg skal, så kanskje kroppen bare har litt ventetid..Time vill shåvv..

Lykke til med sjekk av hånden. Det hørtes ikke særlig godt ut, håper den blir god som ny igjen..

Og velkommen til deg hit på South Beach! Fin diett dette så dette klarer du bra. Det jeg føler i forhold til de ekstremt høy fett lavkarbo diettene er dette lettere og klare i hverdagen. Hvertfall er det det for meg.

Jeg kom meg ut på en liten skitur i dag, den ble ikke så altfor lang, det var minus 10 grader, ingen gli, jeg måtte tisse og var frossen på labbene...Det er hva man kaller ekte skiglede!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 08:26   #210
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Fredag og veiedag .
Jada det fortsetter å gå nedover.. sakte men sikkert og det er jo det det skal gjøre , selvom jeg må innrømme at jeg kunne ønske det gikk litt fortere .... Resultat ned 600 gram!! Det er nå iallefall over en smørpakke..

Spiste for pølser til middag i går. Lavkarbo pølser fra sverige .
De var ordentlig gode! Serverte de med en salat av tomat,løk,avocado og olivenolje.. Ble bra det ..

I ettermiddag skal vi prøvekjøre ny bil..Spennende..Vi blir aldri enige om hvilken type vi kunne tenke oss.. he he .. Eneste vi er enige om er at det skal være SUV og ha 4x4..

Ellers så er det jo valentine og morsdag på søndag så det spørs om det kanskje blir en liten utskeielse da... Vi får se om mor klarer å stå i mot presset .

Ha en fin fredag!

Velkommen hit til oss Vektplatå!! Vi er en fin gjeng og synes det er hyggelig med flere medlemmer..

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 12-02-10, 11:00   #211
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Takk for velkomsten alle sammen!

Jeg har lest gjennom denne lange tråden nå, i alle fall fra ca. desember. Dere har jo vært kjempeflinke!! Veldig gøy å lese, og veldig hyggelig å få lov å henge seg med!!

Smakfull - Gratulerer med flott vekttap med 12 kg ned, håper du når målet ditt nå til påske også! Og at du slipper vektplatå - det er frustrerende og veldig kjipt! Hihi..

Gratulerer til anette76 med ned 600 gram, det er over en smørpakke, og du har jo gått ned masse allerede!

Jeg ble litt misunnelig på skituren din Victory, jeg ligger nemlig syk hjemme. Veldig kjedelig, men satser på at jeg snart blir frisk nå (forkjøla, feber, hodepine).

Jeg håper jeg får boken snart, skal lese gjennom middagstråden deres for å finne ut middager for helgen. Så må jeg bare få litt hjelp med å komme meg på butikken (tror jeg skal få en venn til å stikke nedom å gjøre det for meg). Dag 1 gikk veldig greit, og dag 2 er jo godt i gang nå. Jeg er glad og mett!

-Vektplatå (kanskje ikke så mye lenger?)

__________________
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 09:21   #212
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei hei!

Veiingen gikk ikke så altfor galt denne uken, hvis man ser på forrige ukes MANGE utskeielser.. Men altså, jeg gikk jo opp i London, men denne uken har jeg gått ned de kiloene + 300 gram til, så da føler jeg at jeg er tilbake på rett spor igjen. 1.9 ble det denne uken!! Ganske irriterende at det alikevel bringer meg litt "tilbake til start" men istedenfor og tenke slik får man heller være fornøyd med at denne uken har kroppen brukt for og komme seg tilbake i south beach stilen igjen. Får vel rette opp tickeren igjen da men det er min egen dumhet sin skyld! Haha! Og nå er hvertfall tallet som står der reelt! Deilig!!!

Nå har jeg laget jalapeno osteknekkis, jeg strødde på litt lnfrø på to av de, lurer på hvordan det blir. Meget sulten nå, så det skal finnes ut av temmelig plutselig!

Knallvær her i dag, men det er fortsatt kaldt, så om det ikke milder seg lkitt blir det innetrening i dag også. I går ble det funwalk, noe boksegreier, ballates og bodypump. Et jækla styr med alle disse halvtimes timene!!

Gratulerer med nedgang Anette! Dette går jo strålende!! Og det hørtes godt ut med pølser. Var det sånne skikkelig grove? Ofte syns jeg det er det når det er lavkarbo, men syns litt mer finmalte er bedre.

Hvordan bok har du bestilt vektplatå?

Ha en strålende lørdag alle!!!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 11:34   #213
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Heisann!

Det må jo være greit å komme ned etter en London tur! Gratulerer med 1,9 kg eller 300 g ned! Ned er jo ned! Synes det høres morsomst ut å telle det som 1,9 kg ned da, hihi.. Og godt å være tilbake i sporet.

Boken jeg bestilte er den her; http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=0312991193 - det er den engelske, fra 2005. Jeg vet det finnes noen nyere, men den var så billig (59 kr). Hihi.. Finner jo ganske mye av informasjonen på internett også!

Siden jeg er syk så følte jeg at jeg fortjente noe godt til frokost i dag. Så da ble det "pannekaker". 2 egg og 2 store spiseskjeer med cottage cheese og litt natreen, blandet sammen med gaffel, og stekt som én stor pannekake, delt i fire når den ene siden er ferdig stekt, og snudd. Namm. Ikke akkurat "amerikanske frokostlapper", men .

-vektplatå!

__________________
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 14:09   #214
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Oi det var jo veldig billig da! Lurer på om det er den jeg har på norsk...en rosa en..http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=1671255
Men rart de ikke er i samme farge..hmmm..lurer på og kjøpe en til nemlig.
Hehe..ja høres da veldig fantastisk ut og kalle det 1.9 ned! Det var veldig fint og komme en tur til London ja, men det er blir jo litt vanskelig og følge løpet skikkelig da. Lunch feks kunne man ikke velge så da ble det ferdig junk m ris i to dager, og maten man får på restaurant har jo ofte sukker i seg selv om man velger grønnsaker isteden, men herlighet, man skal ikke bli helt gal heller da. Og nå har jeg jo sett at det tar ikke så lang tid og komme seg igang igjen. Det er det jeg ser som den store forskjellen for min del mellom SB og veldig høyfett dietter. Føler skaden blir så mye større når man har så ekstremt mye fett til vanlig...men det er vel forskjellig fra person til person.

Off så kjedelig og være syk da! God bedring håper det går over fort. Da fortjener man pannekaker ja. Jeg laget jo osteknekkis, dæven hvor godt! Jeg skjønner at det er ikke noe jeg kan lage til stadighet. Kunne spist ubegrenset jeg. Hehe.
Nå har jeg jogget en time og resten av dagen skal jeg bare nyte lørdagen!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 14:36   #215
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe.. Får veldig mye tid til internett da, når jeg bare ligger her på sofaen.. Skal roe litt ned på forum-aktiviteten min når jeg blir frisk igjen!

MEN må jo svare da, det er ikke den rosa nei, de er ikke helt det samme tror jeg, men jeg tror de er ganske like. Hvis du søker på "south beach diet" på tanum.no kommer det opp veldig mange bøker, og mange finnes både i pocket og innbundet, og pocket bøkene er veldig billige! Men de ligger ikke etter hverandre sånn at du må bla for å finne samme boken i de ulike utgavene. Det står årstall de har kommet ut og sånn da.

Den her ser jo litt spennende ut, kokebok det da, men den kommer ikke ut før om 1 - 2 måneder, helt ny bok; http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=1605293334

Synes det er et veldig godt tegn at det tar så kort tid å hente seg inn igjen etter en god tur til London! Vi må jo kunne gjøre ting litt utenom hverdagsmodus av og til. Flink du er som har vært på joggetur allerede også!

-vektplatå!

__________________
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 15:05   #216
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Grattis med nedgang Victory
Det er godt å se at det går greit av igjen når vi har en utskeielsesperiode.. he he Vi vet vel begge to at vi får litt utskeielser når vi skal på turene våre

I dag har jeg vært på spinning , og nå lager jeg knekkebrød
Spent på hvordan de blir!

Ja ikke sant osteknekkisene er utrolig gode.
Jeg kunne spist dem hele tiden...
Greie å dele i litt mindre biter og bruke til dip også, sånn i stedenfor potetløv

Mye snadder man kan lage på lavkarbo bare man leter litt. I dag skal jeg lage sjokolade fondant som jeg fant oppskrift på her inne Er nok litt for mye fett for south beach men lite karber iallefall. Skal lage bringebæris å ha ved siden av..
Må ha litt Kjærlighetsmeny dagen før valentines day

Ha en fin helg!

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 23:48   #217
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jeg var inne og så på listene her inne på forumet "fase 1" og "fase 2" - og de er jo svært utdatert. Har skjedd en del endringer på dietten siden oppstarten i 2003. Hmm.. Burde egentlig lage ny liste kanskje. Men hun som har skrevet innleggene ser ikke ut til å være aktiv lenger.

-Vektplatå (får ikke sove!!!)

__________________
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 10:05   #218
Smakfull
Medlem
 
Smakfull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 196
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe. Jeg pleier bare se litt på matvarene jeg.. Men er litt usikker på hvilken fett-kombinasjon som er best? Kanskje jeg skal lese litt om de forskjellige fett-typene i dag Tenker bare at det er karbohydrater man skal styre unna, men gir lite tanker til fettet..

__________________
Det er i motbakke det går oppover.
Smakfull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 12:08   #219
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hehe...ja er vel fare for litt utskeielse når man skal på ferie ja! Derfor må jeg virkelig skjerpe meg nå så man er så godt forberedt som mulig! I går ble det endel sukkerfri sjokolade på meg må jeg innrømme...ble litt kvalm så da får jeg håpe det ikke frister så mye i dag. Helgene er verst for meg med så mye tid hjemme.. Denne helga har vært helt ubeskrivelig kjedelig også, og da blir det enda verre.
Nå koker jeg et par egg, skal ha de på oskeknekker Kan helt klart bli en favoritt ja! Tror ikke jeg kan handle de hver gang jeg er på butikken for og si det sånn..hehe... Så får jeg komme meg avgårde på trening så jeg ikke sniker rundt og kikker i skapene hele tiden.

Hvordan ble knekkebrødene? Og ikke minst sjokoladefondanten?

Nå titter solen frem også ser jeg, ha en fin søndag alle sammen! Gratulerer med morsdag til dere mødre og god bedring til de som trenger det!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 12:09   #220
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Vektplatå, her.

Jeg var inne og så på listene her inne på forumet "fase 1" og "fase 2" - og de er jo svært utdatert. Har skjedd en del endringer på dietten siden oppstarten i 2003. Hmm.. Burde egentlig lage ny liste kanskje. Men hun som har skrevet innleggene ser ikke ut til å være aktiv lenger.

-Vektplatå (får ikke sove!!!)

Hvis du har mye fin info fra boka de er det jo glimrende om du vil legge ut litt tips!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 12:21   #221
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Opprinnelig lagt inn av Victory, her.

Hvis du har mye fin info fra boka de er det jo glimrende om du vil legge ut litt tips!

Hehe.. Jeg har ikke ny info fra boka (har ikke fått den enda, og det er originalboka bare pocket versjonen, så den har jo den GAMLE infoen), men jeg har søkt på veldig mange sider på nettet nå, og da ser jeg jo at flere av sidene virker rimelig seriøse og referer til en bok som kalles "Good Fats Good Carbs Guide" - der har vist Agatston laget en liste med matvarer og merket dem med mengde og hvor ofte de kan spise i alle de tre fasene.

Jeg har jobbet litt med å samle infoen jeg har funnet, tenkte å poste tråder under hver av de tre forumene her (fase 1, fase 2, fase 3). Er jo ingen informasjon der nå. Hihi.. Jeg liker informasjon, og nå har jeg jo vært syk så lenge at jeg har lest altfor mye på internett (men perfekt å bli syk når jeg skulle sette meg inn i en ny diett da!?! )

Ha en fin valentines dag, morsdag og fastelavenssøndag!

-Vektplatå

__________________
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 17:16   #222
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Hei på dere.

God morsdag og Valentines day

Joda knekkebrødene ble gode de. Veldig greit å ha litt å variere med synes jeg. Sjokoladefondanten ble fantastisk Koselig å ha en romantisk middag med min kjære. Ikke veldig ofte man får tid til det med 2 små nei..

I dag har vi vært på besøksrunde med morsdagsgaver. Koselig. Viktig å sette pris på sine kjære mens man har dem, så nå har begge bestemødrene fått morsdagsgaver.

Snart middag her. Kalkun med blomkålgrateng.

Kjenner at det av og til kommer ett snev av reisefeber til meg , men veldig enig med deg at frem til ferie må det bli fult fokus.

Oppdateringer på "lovlig" mat er alltid bra

Ha en flott fastelavenssøndag uten boller

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:16   #223
Vektplatå
Juniormedlem
 
Vektplatå sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 18
Vektplatå er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Sånn. Da tror jeg at jeg har klart å oppdatere nye matlister. Det var vanskelig, men smosje er ikke aktiv lenger - hun har ikke vært pålogget siden mars 09, så da laget jeg bare nye innlegg. Står vist mye nytt i de nye bøkene som har kommet ut etterhvert (særlig i 2007 og 2008), også har jo legen sagt ting og skrevet ting på internett også. Hmm..

Min store skuffelse var at kålrot/kålrabi ikke er lov i det hele tatt. Æsj. Jeg er veldig glad i kålrabi, men jeg får i hvert fall tilbake gulroten i fase 2. Kålrabi kommer jeg nok til å spise igjen i fase 3, selv om det ikke er anbefalt, men men. Den tid den sorg, jeg har aldri merket noe søtsug pga. kålrabi - og det er jo en av hovednegative effektene man skal være oppmerksom på når man spiser den type mat. Ikke har jeg gått opp i vekt av kålrabi heller - det er jeg helt sikker på! Hehe.. Den kommer tilbake i fase 3! Da har jeg en "gulrot" til målvekta mi! Hihi..

Sjokoladefondant og kjærlighetsmiddag hørtes kjempekos ut!!!

God natt alle sammen!
-Vektplatå

__________________
Vektplatå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:58   #224
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

NEI STEIKE!!!! Er ikke kålrot lov????? Det står jo alle steder jo... Nå ble jeg lei meg, det er jo det eneste jeg har klart og bruke som mellommåltid. Har jo spist endel av det også jeg... Banne banne banne!!
Men så flott at du har oppdatert da, har ikke fått kikket enda, men det skal jeg hvertfall nå! Montro om jeg får noen andre sjokk..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 21:59   #225
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Noen som starter i disse dager?

Og ja..sjokoladefondant aften hørtes da riktig så trivelig ut!

Reisefeberen begynner og melde seg her også innimellom..DET BLIR SÅ DIIIGG!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no