Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Da har jeg fått time til bukplastikk!

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-04, 23:45   #1
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Da har jeg fått time til bukplastikk!

Allerede i neste uke skal jeg til pers..
Gruer meg selvsagt, men det skal bli godt å få det gjort.
Får det dekket av det offentlige - skulle vel bare mangle.
Etter et relativt stort vekktap sier det seg selv at det blir endel løshud.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-08-04, 23:53   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Gratulerer !!

Dette er jo spennende ! Du må holde oss informert her. Sikkert flere som kunne tenke seg det her inne, men ikke tør !

Hvor lenge siden er det du nådde målet ditt ? Kjenner et par stykker som har tatt bukplastik. Det er helt fantastisk hva de kan få til. Den ene går i bikini og det syns ikke engang (arret mener jeg - det syns jo at skinnet er vekke - hu er så stram og fin atte !)

Lykke til !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-08-04, 23:58   #3
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Jeg har slanket meg litt over et år.
Vekta har vist et vekttap på et kilo per uke, ganske jevnt hele tiden.
Det har vært både spennende og lærerikt dette året.
Man vet det meste om slanking etter å ha gjennomgått dette.
Legen lovte meg stram og fin mage som en tenåring - og det gleder jeg meg til!

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 05:42   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Å så spennende! Lykke til!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 09:00   #5
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

GRATULERER - tenk, nå skjer det virkelig! Kjenner at jeg er spent på dine vegne - og skulle gjerne ha sett resultatet. Men du forteller vel, gjør du ikke?


Lykke til - veldig spennende - gleder meg med deg!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 09:47   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Hadde vært veldig intressant å sett bilde FØR og ETTER operasjonen....


LYKKE TIL!!!!!

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 11:09   #7
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Lykke til!!Det må jo være kjempedeilig at du endelig har nådd målet ditt,og at du får fjernet løshuden,og det på statens regning!Gratulerer!!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 12:43   #8
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Det blir vel tatt før og etter-bilder her, kan jeg tro.
Så får jeg dele dem med dere etterhvert..!

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 15:33   #9
Tweety
Nytt Medlem
 
Tweety sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 1
Tweety er på en erverdig vei

Heia du! Gleder meg særdeles på dine vegne ja Jeg skulle gjerne visst hvordan du fikk dekket denne operasjonen, altså hvordan du går frem. Skal du opereres på en privat klinikk, siden du har fått time så raskt? Håper på litt info fra deg. Lykke til!!

Tweety er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg, fortrinnsvis Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 16:47   #10
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Gratulerer med dine 55Kg ned. det må jo være årsbeste i Norge. Og lykke til med operasjonen.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 31-08-04, 17:00   #11
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Fantastisk, Kanel! Det var belønningen sin det tenker jeg! Som overgår både penger, flaxlodd og aromaterapi! (Som vi dødelige blir belønnet med... ).

Jeg har sikkert sagt det hundre ganger før, men: Du har verdens deiligste nick!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 01-09-04, 06:52   #12
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Tweety

Heia du! Gleder meg særdeles på dine vegne ja Jeg skulle gjerne visst hvordan du fikk dekket denne operasjonen, altså hvordan du går frem. Skal du opereres på en privat klinikk, siden du har fått time så raskt? Håper på litt info fra deg. Lykke til!!


Jeg måtte først ha henvisning fra min fastlege og det gikk greit, for jeg behøvde ikke vise han magen engang.
Jeg hadde på forhånd kikket på www.frittsykehusvalg.no for å vite hvor jeg kunne få det gjort snarest, og dessuten nært hjemstedet.

Så fikk jeg brev fra sykehuset og innkalling til konsultasjon etpar uker senere.
Her var jeg veldig nervøs og redd for at legen skulle kaste et blikk på magen og bedyre at dette får du nok ikke igjennom
Men legen var grei han, kikket på magen og operasjon, det skulle jeg få.

Ble satt på venteliste og har ventet fire måneder, det er jo ikke allverden.
Jeg skal opereres på et offentlig sykehus.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 01-09-04, 17:12   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Oj så spennende!! Jeg har faktisk tenkt mye på deg i det siste, hvordan det går med deg og operasjonsplanene.
Lykke til!!!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-09-04, 23:17   #14
turid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Akershus
Alder: 50
Innlegg: 149
turid er ny på veien

Ser de på vekttap? BMI? Eller skinnet i seg selv?

Hilsen nyskjerrige turid

__________________
Hilsen Turid

På vei tilbake til seg selv..
turid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet fase 2 Svar med sitat
Gammel 02-09-04, 14:07   #15
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Lykke til med bukplastikken. Det unner jeg deg virkelig. Håper de tar pent vare på deg på sykehuset, ellers kan du si at Carbokillern kommer å SETTER SEG PÅ DEM!! Og jeg er ennå STOR altså!!!

Det blir sikkert kjempegøy med "ny mage", og tenk... du må sikkert ned et par buksestørrelser når dau-kjøttet blir borte også.

Skulle forresten gå å få kvantumsrabatt på det der. Så kan vi melde oss på alle vi som har hengemager etter både unger, keisersnitt og vekttap. Så kan de ta oss på løpende bånd. Hadde ikke vært så dumt.

Lykke, lykke til!!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 15-09-04, 07:11   #16
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Carbokiller


Det blir sikkert kjempegøy med "ny mage", og tenk... du må sikkert ned et par buksestørrelser når dau-kjøttet blir borte også.



Lykke, lykke til!!!

Nå bruker jeg fra før str 36 så jeg håper virkelig jeg ikke ender opp i barneavdelinga..

Nå er det ellers slik at operasjonen ble utsatt fjorten dager, så jeg går her enda med min mage, sommerfugler i magen og gruer meg stadig mer..

Skal legges inn rett over helga, så om en uke ligger jeg nok på sykehuset og studerer min nye flate mage!

Ellers har jeg ikke veldig mye løshud, til tross for et stort vekktap, huden har gått veldig fint tilbake av seg selv.
Jeg har sett mange som er mye verre, og de har "bare" gått igjennom graviditeter.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-09-04, 09:04   #17
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Haha.... ja kanskje du ender opp i barneavdelingen? Nei, får da ikke håpe det. Synd at timen er utsatt. Det er så ergelig når man endelig er innstillt på det. Men sånn er sykehussystemet. Vi krysser fingre fortsatt for deg her inne, og håper alt går fint!!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-04, 09:02   #18
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Nå er det bare to dager igjen!
Har spist mengder med cvitamin, solhatt og curamed - alle er jo så forkjølet og folk hoster og harker rundt meg.
Jeg vil jo ikke ha operasjonen utsatt nok en gang på grunn av forkjølelse.
Kjenner ikke noe til det enda, så jeg holder meg nok frisk.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 19-09-04, 13:44   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Lykke til i morgen !!
Ikke glem å komme innom for å fortelle etterpå da !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 19-09-04, 17:46   #20
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Nå er det bare to dager igjen!
Har spist mengder med cvitamin, solhatt og curamed - alle er jo så forkjølet og folk hoster og harker rundt meg.
Jeg vil jo ikke ha operasjonen utsatt nok en gang på grunn av forkjølelse.
Kjenner ikke noe til det enda, så jeg holder meg nok frisk.

Cvitamin er bra for helingen av operasjonssåret også, mener jeg å ha lest. Lykke til!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 19-09-04, 18:14   #21
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Lykke til. Skal holde fingrene krysset for at du får en god narkose, en rask restitusjon og et svært vellykket resultat!! Tvi-tvi!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-09-04, 17:43   #22
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Lykke til med operasjon, Kanel.
Kom snart innom en tur og fortell hvordan det er med deg da....
Regner med du skal inn i morgen...eller ble du innlagt i dag tro.Hm?
Ja jeg har tenkt på deg i dag og skal tenke på deg i morgen.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 07:38   #23
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Blir innlagt idag..-Bagen pakket og magen er vond.
Har vært på do flere ganger allerede...Gruer meg ikke så til i morgen, mest til sykehuslukta som kjennes straks man er innenfor sykehusets vegger.

Vet dere,...egentlig har jeg skikkelig sykehusskrekk og er den pysa når det gjelder slik.

Mannen er blek og stille, og mamma var innom igår også hun var engstelig.
"Var nå dette nødvendig da? Legge seg inn til operasjon når man er frisk og rørig?"

Skal komme tilbake med en fyldigere rapport når jeg kommer hjem igjen, regner med det blir god tid til sånt!

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 08:08   #24
ryli
Danseløve
 
ryli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 46
Innlegg: 890
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Lykke til Kanel!!!
Aldri morsomt å ligge på sykehus, men tenk så fin du blir når du er ferdig.

fra Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 08:31   #25
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Jeg krysser alt jeg har, unntaget beina (blir litt vanskelig å gå da) og tror at dette går kjempefint! Og er du redd så SI IFRA!! Da får du mye mer omsorg og pleie. De kan til og med gi den litt ekstra påfyll på likegladpillen/sprøyten hvis du er engstlig før operasjonen. For ingen vil ha en livredd pasient som de skal legge i narkose.

Sender mange gode vibber )))))))) og tenker på deg!
klem

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no