Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Det er Meny'en sin det!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-02-10, 18:05   #1
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Det er Meny'en sin det!

Var innom min nærmeste Meny i dag, og hadde en hyggelig samtale med en i ferskvaren (sjefen mest sannsynlig).
Han tok inn ketolysepølser i fjor på forespørsel, og hadde tenkt å ta inn flere pølser til årest grillsesong! Det var til og med plass i hyllene til de Han sa at han husket meg fra i fjor... jeg kan ikke akkurat si at jeg husket han men hyggelig var det nå.

Rimelig fornøyd var han nå også på at de hadde tatt inn ketolysepulver. Hæ?? sa jeg. Det er det vel ikke noe som heter/er??? Og ble "dratt rundt " hele butikken da for at jeg skulle se. Jo men sann, både bakemiks, soyaprotein, vintaminer, stix, bok og dvd stod på hyllene

Så, nå gleder jeg meg til påske,- da blir det ketolysegrillpølsemiddag!!! NAM!

Så det er bare å oppfordre "sin" Meny til å ta inn produktene.

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 19:06   #2
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Det er Meny'en sin det!

Ah i Drammen?

Jeg kjører innom der relativt ofte, hvilken Meny var det?

  Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 19:28   #3
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Det er Meny'en sin det!

Åssiden
og jo flere vi er som etterspør jo bedre er det!

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 19:48   #4
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Det er Meny'en sin det!

Kundeservice

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 20:30   #5
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Det er Meny'en sin det!

OK, flotters!

  Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 20:30   #6
Tulla 81
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Tigerstaden
Alder: 42
Innlegg: 192
Tulla 81 er på en erverdig vei

Sv: Det er Meny'en sin det!

Et lite tips fra meg.
Meny på Ringnes Park i Oslo har pølser uten noe karber fra "Jacobs utvalgte". Det er choriso og bratwürst. De er kjempegode, men koster 45 for 4 pølser. Litt dyrt, men jeg klarer meg med 2 stk til middag og da er det jo ok.

God kveld!

Tulla 81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent kosthold Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 20:46   #7
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Det er Meny'en sin det!

Så flott, takk for tips!! Jeg skal garantert på Meny på Åssiden i morgen. Satt akkurart her og lurte på om jeg skulle bestille boka ++ på nett. men jeg er så uttålmodig at jeg vil begynne med en gang.

Jeg har gått på en litt hjemmesnekret variant av Ketolyskuren og Atkins etter det jeg har lest her på forumet, men nå skal jeg begynne skikkelig.

HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 10:27   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Det er Meny'en sin det!

Åh, Menyen på Ringnes Park er virkelig en flott butikk, altså!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:21   #9
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Det er Meny'en sin det!

Observerte at Meny på Sletten i Bergen har også bakemix, proteinpulver, magnesium og sink-krom. Hadde ikke tid til å se eller spørre etter lavkarbopølser, men det skal jeg huske neste gang.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:43   #10
fesmak
Medlem
 
fesmak sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: skedsmo
Innlegg: 346
fesmak er på en erverdig vei

Sv: Det er Meny'en sin det!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

åh, menyen på ringnes park er virkelig en flott butikk, altså!

hvor i oslo ligger den

__________________

Marsmål 31 mars = 87,2kg: (6.mars)90,2kg. Nå 88,7kg.
Delmål 2 juni er 83kg
fesmak er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg fri Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 11:46   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Det er Meny'en sin det!

Opprinnelig lagt inn av fesmak, her.

hvor i oslo ligger den

Ringnes Park vel . Hehe. Den ligger øverst på Grünerløkka. I Sannergata er det vel. Samme bygget som den nye kinoen.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:19   #12
Lillevoff
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 186
Lillevoff er ny på veien

Sv: Det er Meny'en sin det!

Jeg oppdaget i går at min Meny også hadde soyamel, til en betydelig hyggeligere pris en soyabakemiksen til Ketolysekuren. Disse bør vel fint kunne brukes om hverandre?

__________________
Start 01.09.2009
Delmål 1,2 & 3: -9kg oppnådd 02.11.2009, -9kg oppnådd 01.04.2010! -7kg oppnådd 07.10.2010!
Delmål 4:


Lillevoff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 13:26   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Det er Meny'en sin det!

Opprinnelig lagt inn av Lillevoff, her.

Jeg oppdaget i går at min Meny også hadde soyamel, til en betydelig hyggeligere pris en soyabakemiksen til Ketolysekuren. Disse bør vel fint kunne brukes om hverandre?

Bortsett fra at soyamel er mer karborikt enn soyaproteinpulver. Men du kan spare penger på å kjøpe soyaprotein på helsekost eller treningsstudio eller fra Proteinfabrikken e.l. Mye større kvanta, men det har i alle fall pleid å være hyggeligere priser.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 18:11   #14
HapiLatte
Juniormedlem
 
HapiLatte sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 55
Innlegg: 35
HapiLatte er på en erverdig vei

Sv: Det er Meny'en sin det!

Da har jeg vært på meny og kjøpt bok, sticks, bakemiks og vitaminer. Eller det vil si jeg så først når jeg kom hjem at det var tre typer tabletter, jeg fikk kun med meg magnesium. Trenger jeg virkelig så mange tabletter? - jeg er ikke noen glad i det.

Så nå er jeg litt mer ordentlig i gang. Gøy med sticks, greit å se at den var mørke lilla. Takk igjen for tips.

__________________


HapiLatte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 18:29   #15
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Det er Meny'en sin det!

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte, her.

Da har jeg vært på meny og kjøpt bok, sticks, bakemiks og vitaminer. Eller det vil si jeg så først når jeg kom hjem at det var tre typer tabletter, jeg fikk kun med meg magnesium. Trenger jeg virkelig så mange tabletter? - jeg er ikke noen glad i det.

Så nå er jeg litt mer ordentlig i gang. Gøy med sticks, greit å se at den var mørke lilla. Takk igjen for tips.

Er en veldig fordel å bruke tablettene som er anbefalt til kuren, regner med at Torkil har en grunn til å anbefale dem ....
Å måle på stiksen skal gjøre minst 2 timer etter kveldens siste måltid. Mørk lilla KAN bety at du får i deg for lite væske, greit å ga i bakhodet

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 22:28   #16
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Det er Meny'en sin det!

Krom og sin-selen tolket jeg som de viktigste, magnesiumen hjelper bl.a mot uroligheten enkelte får i beina.

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 22:30   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Det er Meny'en sin det!

(Utdrag fra Etter slankekuren, Torkil Andersen)

Sitat:
"Magnesium:
Her har vi enda et viktig mineral av stor betydning for energiomstningen i kroppen. Mer enn 300 kjente enzymer er avhengig av magnesium for å fungere optimalt. Flertallet av disse deltar i de kjemiske prosessene som er avgjørende for forbrenningen av karbohydrater og fettstoffer. Av alle mineralene er magnesium antagelig det viktigste for kroppens energiprodukjsjon. Magnesium har viktige effekter på hjerte-og karsystemet. Det virker avslappende på musklene i blodårene og medfører senkning av blodtrykket. Magnesium motvirker rytmeforstyrrelser, for eksempel hjerteflimmer. " Sitat slutt.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min meny for i dag ... Synspunkter? Fishi2009 Lavkarbo generelt 1 15-12-09 00:13
Dagens meny Bubble Spørsmål og svar 0 16-08-09 13:42
Er dette en bra meny? gaffel Ketolysekuren 1 28-07-09 16:57
Meny for dagen? Tonjefjompen Spørsmål og svar 5 18-06-09 16:09
Grei meny? imy Mer enn 30 kg overvekt 3 13-05-09 12:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no