Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Tacolefser. Oppskrift, anyone?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-03-11, 14:30   #1
cehovla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 17
cehovla er på en erverdig vei

Tacolefser. Oppskrift, anyone?

I dag skal vi lage taco siden min kjærestes datter kommer på besøk. Jeg er i min første uke med lavkarbo og kunne tenkt meg å spise noenlunde det samme. Har funnet tacokrydder oppskrift så mangler da bare evt taco lefser eller chips. Er det noen som har noen gode oppskrifter der ute? Ha en herlig helg

cehovla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 14:43   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Taco lefser. Oppskrift anyone?

Hei,
Anbefaler at du tar deg en tur innom denne samletråden: Tex-Mex mat

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 18:11   #3
TigerTove
Seniormedlem
 
TigerTove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Vestfolds dype skoger
Alder: 36
Innlegg: 3.474
TigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjentTigerTove begynner å bli godt kjent

Sv: Tacolefser. Oppskrift, anyone?

jeg bruker salatblad i steden for lefse jeg

TigerTove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Stabilt blodsukker :) Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 22:51   #4
cehovla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 17
cehovla er på en erverdig vei

Sv: Tacolefser. Oppskrift, anyone?

Jeg fant et tips jg likte godt, Kavli ost med jalapenos.. la de på bakepapirkledde kopper og inn i ovnen. Kjempe gost Det kan virkelig anbefales

cehovla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 00:14   #5
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Tacolefser. Oppskrift, anyone?

Kavli-ost kan brukes. Selv foretrekker jeg first price-osten i ferdige skiver (aner ikke hvorfor, liker ellers norvegia...). Steker den i mikro'n til de blir sprø. Kan formes som skjell UMIDDELBART etter steking (pass på - varmt!) eller bare knekkes i biter, sånn liker jeg dem. De kan også krydres om man vil det!

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 00:16   #6
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Tacolefser. Oppskrift, anyone?

Lagde meg forresten en form for lefser en gang, skulle prøve å lage skjell i ovnen, av arla finello mozzarella-ost eller noe, var borte, det var den osten de hadde. Den ble ikke sprø, men smeltet og ble nokså seig. Funka greit som lefse det Ü

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-03-11, 07:33   #7
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Tacolefser. Oppskrift, anyone?

til neste gang anbefaler jeg deg mama lupes tortilla lefser. må bestilles fra utlandet. knallgode. smaker som fullkornstortilla.

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-04-11, 11:04   #8
cehovla
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 17
cehovla er på en erverdig vei

Sv: Tacolefser. Oppskrift, anyone?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

til neste gang anbefaler jeg deg mama lupes tortilla lefser. må bestilles fra utlandet. knallgode. smaker som fullkornstortilla.

Takk Skal se om ikke jeg finner disse

cehovla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pai-oppskrift? mokki Spørsmål om matvarer og oppskrifter 2 15-09-09 16:21
Oppskrift? buttegull Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 16-02-09 18:58
Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå? Impulsiw Spørsmål og svar 51 28-01-09 14:03
En oppskrift? Tusta85 Oppskrifter 18 18-01-08 10:17
Tacolefser. polvott Lavkarbo generelt 2 26-05-06 22:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no