Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kuren

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-07, 13:19   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Kuren

Noen som har prøvd KUREN, den skal visst være veldig rensende for tarmene, ala tarmskyld. Det føler jeg kunne vært bra for kroppen min for tiden.....
Eller det vel kanskje ikke noe for oss ketolysefolk

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 13:20   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kuren

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Noen som har prøvd KUREN, den skal visst være veldig rensende for tarmene, ala tarmskyld. Det føler jeg kunne vært bra for kroppen min for tiden.....
Eller det vel kanskje ikke noe for oss ketolysefolk

Nei, men skal absolutt ikke være nødvendig når vi går på lavkarbo. Vi er mye reinere innvendig, avfallstoffer er borte...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 13:23   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Kuren

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Nei, men skal absolutt ikke være nødvendig når vi går på lavkarbo. Vi er mye reinere innvendig, avfallstoffer er borte...

ok ...

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 14:05   #4
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Kuren

Sitat:

Det er en god idé å supplere med mosjon når du vil rydde opp i kroppens avfallsstoffer. Når vi bruker kroppen øker åndedrettet, og gjennom utåndingsluften og ved svetteproduksjonen skiller vi ut overskytende stoffer som vi ikke har bruk for lenger. Derfor er det en god idé å mosjonere, og således fremme den utrensende effekten. Det anbefales også å drikke rikelig med vann eller urtete i forbindelse med KUREN. Spis rikelig med frukt og grønt og reduser inntakelsen av fet mat, rødt kjøtt, kaffe, alkohol og tobakk.

IKKE noe for oss nei!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Xenical samtidig som man følger Atkins kuren? Therese74 Atkins kosthold 12 28-01-13 09:19
Etter det som føles som uker av kuren Lovehandle Ketolysekuren 1 04-10-07 12:40
Vurderer å begynne med denne kuren! Miriam Ketolysekuren 12 09-06-06 21:15
Denne kuren er genial!!! konepone Ketolysekuren 7 22-04-05 17:16
jeg er blitt syk -hva gjør jeg med kuren? monalisa Induksjonen 10 24-01-05 18:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no