Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Wenche Frølich vil ikke spise lavkarbo. Overraskende ...

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-10-11, 14:11   #1
Klådia
Juniormedlem
 
Klådia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Østlandet
Alder: 47
Innlegg: 41
Klådia er på en erverdig vei

Wenche Frølich vil ikke spise lavkarbo. Overraskende ...

I Rogalands Avis forteller Wenche Frølich at hun aldri ville valgt lavkarbokosthold. Er vel ingen av oss her inne som er overrasket over det...

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article5772174.ece

Hun sier blant annet at på de strengeste lavkarbodiettene med maksimalt 20 gram karbohydrater så får man bare spist et lite eple pr dag, og hva skal man spise resten av dagen da...

De eplene hun spiser må de være svært genmanipulerte...
Et normalt eple veier ca 115 gram, og epler har ca 10 gram karbo pr 100 gram. Skulle gjerne sett bilder av hennes epler, hvor et lite eple veier 200 gram...

Hun uttaler også følgende:
– Du får et helt feil kosthold. Og de negative konsekvensene kommer ikke i dag eller i morgen, men om ti-femten år. Det du spiser nå vil du betale for senere.

Hadde vært spennede med en oppfølgingsartikkel om ca 10 år for å se hvem som er friskest av en lavkarber eller en Wenche Frølich som har sagt at hun kan spise et halvt brød pr dag...

Lena Beatrice har forresten også kommentert artikkelen i bloggen sin:
http://lenabeatrice.net/mat-og-helse...ingsprofessor/


Sist redigert av Klådia : 17-10-11 kl 14:29.
Klådia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 14:26   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Wenche Frølich vil ikke spise lavkarbo. Overraskende...

"Du kan ikke spise frukt og grønt eller korn, for det er det karbohydrater i, og du har allerede brukt opp kvoten din. Da gjenstår kjøtt og fisk og smør"

Hun har satt seg godt inn i det ser jeg

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 14:45   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Wenche Frølich vil ikke spise lavkarbo. Overraskende ...

Ingen stor overraskelse. Men jeg blir litt matt av alle disse ekspertene som ikke vil ofre en kalori på å faktisk lese litt om andre ting en deres egen overbevisning. Er de redde for at det ikke vil gi dem gode argumenter? Isåfall er de jo redde for at de ikke har rett...

Hadde de virkelig vært skråsikre, uten en tvil, så hadde det jo ikke skadet å lese om lavkarbo for så å kritisere på en mer intelligent måte. Men nå vet jo vi at da hadde de ikke kommet noen vei

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 14:47   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Wenche Frølich vil ikke spise lavkarbo. Overraskende ...

Ja, nå ble jeg trist.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ikke akkurat lavkarbo, Wenche ... Frøken Scott Lavkarbo generelt 25 29-03-11 10:01
Wenche Frølich i dagens Dagbladet aliasdictus Generell diskusjon 31 31-03-10 20:57
Lavkarbo og overraskende mens, igjen Castanja Fysisk og mental helse 11 05-09-09 12:31
Dålig nårsk av Wenche Frølich donjuanwannabe Generell diskusjon 5 29-02-04 21:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no