Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-10-11, 22:35   #1
tiger2010
Juniormedlem
 
tiger2010 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 28
tiger2010 er på en erverdig vei
Angry

Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Det er 100 år siden jeg har vært inne på forumet her, men nå ble jeg så provosert at jeg måtte lufte ventilen!

http://www.seher.no/879364/anna-anka...rbo-er-galskap

Jeg har aldri likt Anna Anka, men nå var det spikern i kista!!!!

Fysj for ei dame... Uttale seg om ting hun tydeligvis ikke har peiling på

tiger2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 22:36   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Det får vi vel bare ta som en bekreftelse på at vi gjør noe rett

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:26   #3
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Hun er til å spy av rett og slett. Hun øsnsker oppmerksomhet. Selvsagt er alt hun sier riktig. Ikke så lenge siden hun sa hvordan damer skuller leve i et ekteskap, ikke lengere etter var dama skil Såååå.. Hun må jo da ha gjort noe feil ? Hun legger bare svenskene i et enda dårlige syn. Jeg bryr meg ikke om hva hun sier, for hun snakker om ting hun ikke har peil på. Er lei hele dama rett og slett. Og ikke er hun mye flott egentlig heller. Må være slitsomt å leve slik som henne også rett og slett.

Hvordan gikk det med svensken som gikk rundt og sa at alle i regjeringen var dumme?
svar: Han fikk to års fengsel for å ha røpet en svensk statshemmelighet.

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:30   #4
Dolsi
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 1.081
Dolsi er en juvelDolsi er en juvelDolsi er en juvel

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Ikke noe å bry seg med den gåsa der.
Sikker på at hun bare spiser noen salatblader hver dag for å holde seg så mager

Dolsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 23:33   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Neida, hun spiser brusk, siden haien for det meste består av det og aldri har kreft

Hun og alt hun sier er nok en act

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 11:27   #6
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Dette avsnittet stod i Vg i går på en artikkel der de sa at 41% vil velge lavkarbo. Anna Anka som "ekspert"-kommentator?!? Nytt lavmål, til og med for VG som ikke hadde så langt å synke.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 11:33   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

*ler så jeg griner* Lavkarbofolket er desperate!? Er det noen som er depserat så er det da den dama der!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 12:15   #8
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

At Anna Anka er negativ til lavkarbo gjør meg bare enda mer sikker på at lavkarbo må være riktig.

Ikke klarer jeg se at det var så mange karbohydrater i den omeletten hun proklamerte for heller men. Kanskje hun ikke vet hva lavkarbo er ? (Det var riktignok en fettfri omelett)

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 12:24   #9
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Vel - folk som lar Anne Anka være sin ekspert ... må gjerne gjøre det. (Og skylde seg selv etterpå.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 12:56   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Jeg må si at det mest sjokkerende med den artikkelen var at Anna Anka bare er førti. Jeg trodde bestemt hun var en velholdt sekstiåring. Og jeg sier ikke dette for å prøve å være morsom.

Folk som tar Anna Anka på alvor bekymrer jeg meg svært lite for.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 14:20   #11
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg må si at det mest sjokkerende med den artikkelen var at Anna Anka bare er førti. Jeg trodde bestemt hun var en velholdt sekstiåring. Og jeg sier ikke dette for å prøve å være morsom.

Folk som tar Anna Anka på alvor bekymrer jeg meg svært lite for.

Vi hadde en diskusjon om Anna Anka sin alder her en dag, på skolen (av alle steder). Jeg trodde hun var opp i mot seksti og dette måtte jo googles. Så når vi da fant ut at hun er førti år gammel

Hun er kanskje tynn, men frisk? Pen? Not at all.

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 14:33   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Vi hadde en diskusjon om Anna Anka sin alder her en dag, på skolen (av alle steder). Jeg trodde hun var opp i mot seksti og dette måtte jo googles. Så når vi da fant ut at hun er førti år gammel

Hun er kanskje tynn, men frisk? Pen? Not at all.

Om hun er pen eller ikke er egentlig ikke så interessant, men hun ser jo faktisk utrolig mye eldre ut enn det hun er, men sånn skjer vel når man berøver kroppen for et minimum av fett ... Jeg synes det er skremmende at hun selv anser seg som et ideal. Hun må jo være maks påvirket av skjønnhetstyranniet i Hollywood. Jeg har bare så vidt sett noen episode av den serien hun var med i. Jeg syntes mest av alt synd på henne. Nå skal ikke jeg overanalysere henne, men på meg virker det som om hun prøver å overkompensere for en tøff start på livet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 14:35   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Og jeg vet det er litt teit å komme med karakteristikker av folk jeg ikke kjenner personlig, men jeg må si det er et eller annet med henne som er proporsjonalt fascinerende/frastøtende. Og hun stikker seg jo fram og lager leven og framstår i grunn som ganske uortodoks og ekstrem for en sindig skandinaver, så begynner man å tenke sitt, forsåvidt ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:54   #14
Trindy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 8
Trindy er på en erverdig vei

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Er vel greit å lire av seg sånne ting når man har penger nok til å bli fettsugd ved behov

Trindy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 19:57   #15
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Gidder ikke å bry meg om hva den pokkers anda kvakker om

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 19:55   #16
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Det var en liten artikkel om henne i siste Maison mat & vin og hun er jo nære på å spise lavkarbo selv, men det skjønner hun sikkert ikke.

Hun spiser i alle fall mye wok med kylling og grønnsaker sier hun, også cottage cheese med frukt, havabbor med asparges og fetaost og ungene får gjerne matpakker med mozzarellabiter og frukt... Hun spiser i tillegg litt brød og litt potet ser det ut til, men lite fett. Ser ikke ut som et veldig ille kosthold dette da.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 20:08   #17
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det var en liten artikkel om henne i siste Maison mat & vin og hun er jo nære på å spise lavkarbo selv, men det skjønner hun sikkert ikke.

Hun spiser i alle fall mye wok med kylling og grønnsaker sier hun, også cottage cheese med frukt, havabbor med asparges og fetaost og ungene får gjerne matpakker med mozzarellabiter og frukt... Hun spiser i tillegg litt brød og litt potet ser det ut til, men lite fett. Ser ikke ut som et veldig ille kosthold dette da.

Høres nesten melkepaleo ut - iallfall dersom hun skyr ferdigprodukter.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 05-10-11, 20:14   #18
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Anna Anka har sagt og ment mye om det meste men alt som kommer ut av hennes munn tar iallefall jeg med en klype salt. Morsomt å høre på i små porsjoner, men en hel kveld eller helg med hun....... nja jeg tror jeg hadde stått over....beklager Anna

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 06-10-11, 14:32   #19
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Jeg leste ett eller annet sted at Anna Anka bor i suite på hotell Continental og har SPESIALDIETT. Lite desperat, hun der.

Vel, hun lager jo trimvideoer og tjener på det, selv skal hun altså ha spesialdiett på et av Norges beste hoteller. Hva sier det?

Selv har jeg slitt med endel fysiske plager og et komplisert beinbrudd som har krevd flere operasjoner, og det har gjort meg mer stillesittende enn jeg ønsker. Jeg gikk opp 10 ekstra kilo. Takk være lavkarbo, så har jeg blitt kvitt de 10 igjen, uten å sulte i disse da årene det var vanskelig for meg å trene.

For de av oss som har noen plager og fysiske skavanker i tillegg til endel ekstra kilo å dra på, så funker ikke resepten til Anna Anka.
Det er ikke bare å si opp og hopp, det er ikke gjennomførbart for alle.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 06-10-11 kl 14:39.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 07-10-11, 08:40   #20
Sorella
Medlem
 
Sorella sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 261
Sorella er ny på veien

Sv: Anna Anka uttaler seg om lavkarbo

Hvis hun betaler er jeg klar med kandidat som har levd lavkarbo i ti år allerede nå
Lavkarbo er jo ikke akkurat noe nytt

__________________
Sorella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Anna Dahlqvist på NRK kl 21.30 gunlan Lavkarbo generelt 21 04-02-11 19:57
Anna Dahlquist på morgentv på NRK knh Lavkarbo generelt 7 13-11-10 12:57
Anna J.D. Jacobssons kokebok Veggpryd Lavkarbobøker 13 08-09-09 19:20
Anna Gavalda aslaug Andre bøker 3 09-08-09 11:09
Thinspiration og pro anna Icerus Nyheter / media 5 24-04-07 20:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no