Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-11, 21:49   #1
Minaa
Juniormedlem
 
Minaa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 33
Minaa er på en erverdig vei

Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Må berømme Nerthus for veldig bra kommentarer i en artikkel på NRK hvor Fedon Lindberg går ut mot lavkarbo:

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7815309

(Regner med at det er samme Nerthus som er her inne )

__________________


Minaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:13   #2
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Minaa, her.

Må berømme Nerthus for veldig bra kommentarer i en artikkel på NRK hvor Fedon Lindberg går ut mot lavkarbo:

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7815309

(Regner med at det er samme Nerthus som er her inne )

Ja hun er kjempeflink! Godt gjort at det går an å være så saklig i det selskapet der!

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:14   #3
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Kjempebra Nerthus
Synd Fedon ikke svarer!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:16   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Nerthus er fabelaktig og hun er VÅR!!!!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:35   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Jepp, it's me... Takk for gode ord folkens, setter stor pris på de alle sammen!

Blir så engasjert!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:39   #6
Rioja
Medlem
 
Rioja sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 94
Rioja har en fantastisk aura rundt segRioja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Fantastisk bra skrevet Nerthus!!!
Jeg kjenner at jeg digger deg!

__________________


Rioja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:41   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Rioja, her.

Fantastisk bra skrevet Nerthus!!!
Jeg kjenner at jeg digger deg!

TAKK! Uff, blir litt rørt her jeg...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 22:47   #8
Minaa
Juniormedlem
 
Minaa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 33
Minaa er på en erverdig vei

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Det er vel fortjent. Kan ikke huske å ha lest så gode kommentarer tidligere. De er saklige, velformulerte, informative osv! Jeg fikk følelsen av at de er skrevet av en person som vil lære bort men ikke belære og det mener jeg er viktig i denne lavkarbodebatten.

__________________


Minaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:09   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Veldig godt skrevet, Nerthus . Jeg håper Fedon leser det, for jeg er enig i at han skuffer med en del av det han sier.


Sist redigert av Huldr : 04-10-11 kl 02:09.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:25   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Tja, kanskje han gjør det også?

Jeg så han jo på puls i kveld, og han også brukte ord og uttrykk som "lavkarboretninger som heter sånn som atkins og sånne..." - som om han ikke vet om de forskjellige lavkarboretningene... han jobber jo i lavkarbo/lav GI bransjen, og burde jo holdt seg oppdatert på "konkurrenter" om man kan si det slik

Synes forresten Hexeberg, mann til Sofie gjorde en strålende innsats på puls - mens ernæringsrådets mann oppfattet jeg som litt mer "blek" bokstavelig talt

Positivt med for en gang skyld et mer balansert program, der programleder ikke syntes og helle mot det ene eller det andre, men heller var flink til å stille kritiske spørsmål når det var nødvendig.

Jeg er sikker på at om noen vil starte en serie med "spis deg frisk og slank med lavkarbo" som inneholder kostholdsråd og trening vil det bli knallsuksess Anyone?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:25   #11
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Nerthus ruler!!

Men må igjen gnåle litt om at han da virkelig ikke går ut mot lavkarbo...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:32   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nerthus ruler!!

Men må igjen gnåle litt om at han da virkelig ikke går ut mot lavkarbo...

Takk, det setter jeg veldig stor pris på!

Du har igjen rett, han går ut mot ekstrem lavkarbo, men det hadde jo vært greit og få definert hva som menes med ekstrem lavkarbo. Her inne - etter min mening - betyr det ekstremt lite kh, ketogent og ned mot skaldeman 50+. Samtidig mener jeg jo at her inne er det mye informasjon om denne typen lavkarbo, og hva man må passe på.

Muligens mener Fedon ekstrem uten tanke på at man kan bli underernært om man ikke er veldig bevisst på hva man bør spise?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:35   #13
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Godt jobbet!

Og jeg kan ikke skjønne at noen tør høre på Fedon, mannen som i lang tid (og fremdeles?) mente fruktose er tingen.

I tillegg averterer han jo selv for Eurodiett, så dette er kun et publisitetstunt for han.

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 23:45   #14
Elinf
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 68
Elinf er ny på veien

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Fantastisk bra!

noe av det beste jeg har lest om "vår" situasjon i det mediekaoset som er rundt kosthold for tiden!

(Og dette er jo så vanskelig å forklare - sliter selv fort når venner kommer med alle motforestillingene sine. Alt er logisk når jeg leser, men utrolig komplisert å gjengi..).

Tusen takk :-)

Elinf er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, med takk til Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:08   #15
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Muff-muff, her.

Godt jobbet!

Og jeg kan ikke skjønne at noen tør høre på Fedon, mannen som i lang tid (og fremdeles?) mente fruktose er tingen.

I tillegg averterer han jo selv for Eurodiett, så dette er kun et publisitetstunt for han.

???
Dette går kanskje litt langt den andre veien? Fedon har mye bra for seg, ikke all som passer til LCHF.....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:10   #16
Supah
Seniormedlem
 
Supah sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 34
Innlegg: 1.067
Supah er en juvelSupah er en juvelSupah er en juvel

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Må bare si meg enig med de andre her. Fantastisk skrevet Nerthus Du er så flink til å formulere deg. Skulle ønske at flere fikk lese det du skrev, og kanskje få et litt annet syn på lavkarbo.

Sitat:

De aller aller fleste fortsetter og spise en eller annen variant av lavkarbo også etter endt vektnedgang. 99% av de som spiser lavkarbo drikker ikke fløte til mellommåltid, men har som du en skvett i sausen eller litt pisket krem til bær til dessert. 99% av de som spiser lavkarbo skaver ikke smør med ostehøvelen, men er ikke redde for å ha smør på skiva, eller steke maten i smør. 99% av de som spiser lavkarbo spiser store mengder varierte grønnsaker hver dag. Lavkarboforumet oppmuntrer til stort grønnsaksinntak for de som spiser lite karbohydrater ellers - da det avhjelper vekttap og næringsbehovet for kroppen.


Spesielt dette synes jeg er så bra at du sier. Det er så mange myter ute og går om oss late folk som bare sitter i ro og drikker fløte og spiser bacon..

__________________


Supah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:17   #17
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

???
Dette går kanskje litt langt den andre veien? Fedon har mye bra for seg, ikke all som passer til LCHF.....

Hva mener du? Fruktose er slettes ikke sunt for noen, LCHF eller ikke, og mannen mener jo at ketogent kosthold ("ekstrem-lavkarbo") er usunt, samtidig som han selger Eurodiett.

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:22   #18
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Muff-muff, her.

Hva mener du? Fruktose er slettes ikke sunt for noen, LCHF eller ikke, og mannen mener jo at ketogent kosthold ("ekstrem-lavkarbo") er usunt, samtidig som han selger Eurodiett.

Hva jeg mener? Her gjør jo du akkurat det samme som andre kritiserer Fedon for, basert på knapp kunnskap har du nå all kunnskap du trenger for å kunne kritisere Fedons kostholdsfilosofi som nok inneholder noe mer enn dette.
Jeg har levd etter hans kostholdsfilosofi i 5 år, og han er skeptisk til bruken av mettet fett. Det er dette han advarer mot, om enn for lite nyansert. ED inneholder ikke mettet fett. Synes det er ganske så arrogant å kritisere en god og anerkjent kostholdsretning som mange følger her inne.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:30   #19
Muff-muff
Medlem
 
Muff-muff sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: England
Alder: 41
Innlegg: 229
Muff-muff har en fantastisk aura rundt segMuff-muff har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Hva jeg mener? Her gjør jo du akkurat det samme som andre kritiserer Fedon for, basert på knapp kunnskap har du nå all kunnskap du trenger for å kunne kritisere Fedons kostholdsfilosofi som nok inneholder noe mer enn dette.
Jeg har levd etter hans kostholdsfilosofi i 5 år, og han er skeptisk til bruken av mettet fett. Det er dette han advarer mot, om enn for lite nyansert. ED inneholder ikke mettet fett. Synes det er ganske så arrogant å kritisere en god og anerkjent kostholdsretning som mange følger her inne.

Igjen: Han anbefaler fruktose - det er hva jeg kritiserer. Han refererer til noe som "ekstremt", selv om hans Eurodiett er like ekstrem - mettet fett eller ikke (med mindre det er kun han som definerer dette ordet?).

At du følger hans kostholdsråd og lever godt med det er fint for deg, men jeg har da all rett til å kritisere han om jeg ønsker - selv her inne. Det får være grenser for sensur.

Muff-muff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 00:33   #20
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

NERTHUS du er fabelaktig! Fy flate så bra du svarer!!! TAKK for at du er stemme for oss som ikke er så flinke til å ordlegge oss som det du er!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 09:16   #21
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Nerthus.
Herlig at noen griper fatt i alle de usaklige kommentarene som flyr rundt hodene våre for tiden.
Du gjør det på en måte som får de som kommenterer spydig til å virke som sure små barn som ikke får viljen sin og vet best ¨åkke som¨.
Den mest saklige av alle som diskuterer på det forumet er du som forsvarer lavkarbo og lever på det selv. Bare der syns jeg at det burde ringe en bjelle for olanordmann.....
Du er en flott talskvinne for oss alle her inne.

Varm beundringsklem

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 09:55   #22
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Jeg digger deg Nerthus!

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 09:58   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Bee, her.

Jeg digger deg Nerthus!

Samme her! Jeg synes det er så fint å lese hvordan du klarer å både ha hjerte og hode med i kommentarene dine.

Ellers må jeg si at jeg fortsatt ler av den kommentaren om at å ikke gå ned i ketose er like sannsynlig som å løpe en runde rundt sola. Ja, da vet jeg hva jeg har å gjøre i dag.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 10:16   #24
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Eurodiett er, så vidt jeg vet, noe man må 1. til legen for å få begynne med og 2. fortsette å gå til legen, for å få fortsette med, så ser ikke helt problemet.

Han sier jo at det han kaller for "ekstrem lavkarbo" bør følges opp av lege, så å utelukke det helt gjør han ikke.

Jeg synes nå han overdriver litt, for synes til og med trenden her inne er at fler og fler finner ut at man ikke nødvendigvis måååååå i ketose for å få utbytte av lavkarbo. Noen må jo det, og det er jo også han tydeligvis åpen for

Men synes nå det er overdrevet å stemple han som antilavkarber fordi at han sier at det har tatt litt av også Han sier jo til og med at ALLE burde spise mer lavkarbisk og det er noe mer radikalt, synes jeg da. Selvom jeg er enig.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 10:25   #25
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Bra kommentarer om lavkarbo på NRK.no

Opprinnelig lagt inn av Muff-muff, her.

Og jeg kan ikke skjønne at noen tør høre på Fedon, mannen som i lang tid (og fremdeles?) mente fruktose er tingen.

I tillegg averterer han jo selv for Eurodiett, så dette er kun et publisitetstunt for han.

Jeg tør høre på han fordi at hans råd har gjort like mye for min familie, min kropp, min helse osv, som f.eks ketolyse har gjort for mange andre? Men det går jo ann og burde være obligatorisk, uansett kostholdsretning, å studere litt selv og velge bort eller legge til enkelte aspekter. Har ikke fått i meg et korn fruktose på disse årene.

Man kan snu det og ikke skjønne bæret av at noen tørr følge rådene til de som sier at aspartam er greit.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lei av kommentarer fra andre! SnellaB Generell diskusjon 14 13-08-11 05:31
Positive kommentarer Etherena Ketolysekuren 10 12-10-10 18:10
Negative kommentarer Janevel Lavkarbo generelt 19 14-04-10 21:35
Ønsker kommentarer... ajn Lavkarbo generelt 3 16-07-05 23:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no