Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Drikke seg full på lavkarbo?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-11, 15:43   #26
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av nightly, her.

Det med allergtabletten virker ikke lenger.. De byttet virkestoff fordi det ble kjent at pillene ble brukt for å forhindre fyllesyke.. Så ikke stol på at den skal hjelpe deg

Var det ikke certizin (vet ikke om det er rett skrevet, men, men) som var det stoffet som "hjalp" mot alkoholens mindre ønskede bivirkninger?
Vet at du får allergitabletter både med og uten certizin.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 12:30   #27
nightly
Medlem
 
nightly sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 38
Innlegg: 228
nightly er ny på veien

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Var det ikke certizin (vet ikke om det er rett skrevet, men, men) som var det stoffet som "hjalp" mot alkoholens mindre ønskede bivirkninger?
Vet at du får allergitabletter både med og uten certizin.


Vet ikke hva virkestoffet heter jeg.. Vet bare at Zyrtec byttet det ut med et annet fordi det ble så misbrukt.. Var jo tips i VG til og med om å ta tablettene før fylla...

__________________


"Det finnes mange eksempler på yo-yo-slanking, men minst like mange eksempler på yo-yo-trening. Hjelper ikke å være flink en mnd, hvis du tar et halvt år fri"
Sitat Tommygutt
nightly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 17:20   #28
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Var det ikke certizin (vet ikke om det er rett skrevet, men, men) som var det stoffet som "hjalp" mot alkoholens mindre ønskede bivirkninger?
Vet at du får allergitabletter både med og uten certizin.

Cetrizin er en type allergitabeletter som er like zyritec. Så cetrizin er ikke et virkestoff. Virkestoffet i allergimedisiner heter antihistaminer.
Antihistaminer har vært brukt mot allergi i en mannsalder. Virkningen beror på binding til og blokkering av reseptorer for histamin som frigjøres ved allergireaksjonen.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 20:46   #29
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Jeg blir så dritings og tåler utrolig lite! Så skal jeg feste foretrekker jeg å spise litt karbs først fordi jeg "glemmer" jeg ikke tåler noen ting. Her snakker vi to tre vinglass!

  Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 21:01   #30
trønderjente29
Medlem
 
trønderjente29 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Trøndelag
Alder: 42
Innlegg: 318
trønderjente29 er på en erverdig vei

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.

Jeg blir så dritings og tåler utrolig lite! Her snakker vi to tre vinglass!

forskjell på folk tydeligvis! du hadde vel havnet på sykehus av mitt inntak du da..

__________________
Min journal
trønderjente29 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori a la Grete Roede :) Svar med sitat
Gammel 18-07-11, 21:51   #31
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Cetrizin er en type allergitabeletter som er like zyritec. Så cetrizin er ikke et virkestoff. Virkestoffet i allergimedisiner heter antihistaminer.
Antihistaminer har vært brukt mot allergi i en mannsalder. Virkningen beror på binding til og blokkering av reseptorer for histamin som frigjøres ved allergireaksjonen.

Ok.
Ser på de tablettene jeg har at de inneholder 10 mg cetirizine hydrochloride pr tablett. Trodde at det var det stoffet som "hjalp" mot fyllesyke...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-07-11, 20:25   #32
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Drikke seg full på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av trønderjente29, her.

forskjell på folk tydeligvis! du hadde vel havnet på sykehus av mitt inntak du da..

Ikke om jeg har spist karbs, da tåler jeg masse! Merkelig det der, ikke engang placebo :P

  Svar med sitat
Svar

Emneord
alkohol


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det ok å drikke te på lavkarbo? marit1983 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 29 20-02-11 14:59
FULL stans! Sunda Ketolysekuren 39 04-02-11 18:38
Så ble det full stopp isabella Ketolysekuren 12 12-12-08 09:55
Da er full ketolysepakke i hus Flisa Ketolysekuren 4 22-06-08 16:40
Full forvirring!! mcfrogner Lavkarbo generelt 11 29-07-06 22:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no