Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Stått stille 5 dager! Fase 1

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-13, 08:03   #1
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Stått stille 5 dager! Fase 1

Trenger litt hjelp.. Gikk ned litt under 4 kg første 10 dager, nå stått bom stille i 5 dager.. Utrolig demotiverende. Har noen opplevd det samme? Følger programmet og har heldigvis ok energi.

Tusen takk for svar og god helg.

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 11:59   #2
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

Ned fire kg på to uker, og likevel demotivert? På tide med en skikkelig reality check....

Vekttap går i rykk og napp. Du fikk et napp de første dagene, og kroppen henter seg inn litt nå før vekttapet fortsetter. Ingen krise det, helt normalt. Tipper du går ned mer neste uke, hvis ikke går du desto mer ned uken etter det igjen. Det eneste du trenger å tenke på er å spise rett, vekttapet kommer helt av seg selv!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 14:31   #3
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

Skjønner hva du mener, og er enig med deg til vanlig, men eurodiet fase 1 er en spesiell situasjon. Derfor spør jeg. Takk for svar.

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 15:00   #4
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

Ja, Eurodiett har jeg ingen peiling på. Men vekttapet går vel i rykk og napp uansett hvilken reting man følger.

Ha en flott helg da, og mist ikke motet fullstendig. Det går jo egentlig veldig bra...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 17:12   #5
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

Tror du skal slappe helt av, fortsette med det du gjør og unngå vekta noen dager. Stress pleier ikke å ha noen positiv innvirkning på vekta akkurat.. Vent og se hva du har gått ned når fase 1 er over. Jeg gikk ned 6 kg i fase 1, så jeg synes du er veldig godt i gang

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 17:27   #6
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

5 dager stillstand er jo ingenting og helt normalt uansett retning. Fortsett som før du - det går som det sies over her, i rykk og napp.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 17:36   #7
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

Ja, det er helt normalt. Etter 4kg nedgang så trenger sikkert kroppen å følge med litt. Du vil merke at det kan gå i rykk og napp, MEN med vektet flytende gjennomsnitt vil du se en klar trend uansett.

Skaff deg målebånd. Veldig ofte så vil du merke forskjell i midjen selv om du ikke har gått ned noe (i følge vekta).

Lykke til

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 18:03   #8
Gravid 2014
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Innlegg: 19
Gravid 2014 er på en erverdig vei

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

1000 takk for alle svar! Lettere å slappe av nå❤️ God helg!!

Gravid 2014 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ? Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 12:31   #9
Lille34
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Midt-Norge
Innlegg: 385
Lille34 er en juvelLille34 er en juvelLille34 er en juvel

Sv: Stått stille 5 dager! Fase 1

God helg ønskes deg også

__________________



Lille34 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Stått stille en uke Lillelord Spørsmål og svar 5 02-09-12 08:50
Nå har vekta stått stille i 3 uker ... lårannediskon Ketolysekuren 7 05-10-11 07:41
Er i ketose, men vekta har stått stille en uke:( så gla' Lavkarbo generelt 8 21-09-11 18:49
Vekta har stått stille i over 3 mnd nocarbs Spørsmål og svar 16 27-05-11 09:43
Stått stille siden midten av uke 1, uke 5 nå Imse Spørsmål og svar 9 29-04-09 15:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no