Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Jukse-iskrem på 15 sekunder

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-08, 19:15   #26
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

jeg har bare tatt litt cottage cheese og frosne bær og splenda jeg...vrooom= is. Skal prøve denne og ja!

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 15:47   #27
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Akkurat laget en porsjon av denne.

Blir nok en til senere i dag.

Brukte frosne jordbær så droppa isbiten.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 22:26   #28
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Åh, denne isen var virkelig god! Har laget en stor porsjon i dag, og spist nesten alt selv.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-05-09, 15:02   #29
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Himmel og hav ... Jeg måtte teste en porsjon nå og det er noe av det beste jeg har smakt. Ble shake da, så jeg tok litt i en skål og satte resten i fryseren litt. Sønnen min på et år fikk også smake og var helt vill. Munnen på vidt gap og sa høyt NAM NAM og smattet som besatt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 21:07   #30
Linsy
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Bodø
Innlegg: 3
Linsy er på en erverdig vei

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Lykke
Dette var jo bedre enn vanlig is jo..ikke siste gang jeg lager dette, det er helt sikkert

Linsy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 21:12   #31
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

I går laget jeg en tykkere variant der jeg hadde en hel pose frosne bringebær oppi og bare hadde oppi nok fløte (etter å ha tilsatt egg) til at det ble en tykk iskrem. Nydelig! "Frøene" i bringebærene er litt irriterende så jeg vil bruke blåbær eller jordbær neste gang. Og isen smelter ekstreemt fort ... Men den er helt utrolig god.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 01:20   #32
Jeiform
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Drammen
Innlegg: 72
Jeiform er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Håper det er lov å humpe gamle tråder :-)

Jeiform er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-06-13, 01:21   #33
Jeiform
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Drammen
Innlegg: 72
Jeiform er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av Jeiform, her.

Håper det er lov å humpe gamle tråder :-)

Ipadden min er skitten!! Mente bumpe!!

Jeiform er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-14, 15:16   #34
Sivensvans
Seniormedlem
 
Sivensvans sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.112
Sivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastiskSivensvans er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Denne fortjener å bli dyttet på! ;-)

Sivensvans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Minst mulig stivelse i maten min, takk! :) Svar med sitat
Gammel 23-07-14, 17:06   #35
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Tråden fortjener absolutt å dyttes på i denne tropevarmen.

Jeg gjør min veldig enkel; like mye gresk yoghurt som frosne bringebær og stevia etter smak(vaniljestevia er godt). Det blir litt ekstra karber av yoghurt, men den oppveier så mye for smaken at det er verdt det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-07-14, 14:46   #36
Fitforfight73
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2014
Hvor: Stavanger
Innlegg: 40
Fitforfight73 er ny på veien

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

åhh, wow!! Denne var jo magisk! :-) Jeg brukte Sukrin, siden det er det jeg har.

__________________
September 2012- August 2014: - 14 kg.
Delmål: 85 kg innen 2014.

Life is to short to be in bad mood.
Fitforfight73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-07-14, 19:00   #37
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av Fitforfight73, her.

åhh, wow!! Denne var jo magisk! :-) Jeg brukte Sukrin, siden det er det jeg har.

Må teste jeg også!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 14-03-19, 19:42   #38
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Bumper opp for Fullfres.
Denne kan lages med og uten egg.

En grei start er å måle opp 50-100g frosne bær og like mye fløte(om du ikke har egg i) og nen dråper stevia. Blir det for tyk tilsetter du bittelitt mere fløte .Bruk gjerne stavmikser og miksebegeret som hører til.

OBS! Smelter fort og må spises med en gang.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-03-19, 19:49   #39
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Jeg lager med kokosmelk og stevia, nydelig!

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 14-03-19, 19:58   #40
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg lager med kokosmelk og stevia, nydelig!

Å, ja, det er det lenge siden jeg har laget med. Bringebær og kokosmelk er en bra kombinasjon! Hmm, må begynner jeg å lengte etter sommer her.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-03-19, 20:42   #41
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Å, ja, det er det lenge siden jeg har laget med. Bringebær og kokosmelk er en bra kombinasjon! Hmm, må begynner jeg å lengte etter sommer her.

Jeg er veldig glad i blåbær når jeg ikke er veldig strikt på kh

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 02-07-19, 03:17   #42
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Jukse-iskrem på 15 sekunder

Denne fortjener en sommer-bump!

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Iskrem med sjokobiter Iset Kake/dessert og snacks 30 27-03-11 20:31
Cookies 'n Cream Iskrem Iset Kake/dessert og snacks 41 24-03-11 14:41
Hjemmelaget iskrem Muskat Kake/dessert og snacks 14 07-03-11 13:58
Vil lage fettfattig iskrem med fiskeblod! Iset Nyheter / media 11 29-06-06 10:21
Var det noe som hadde lyst på iskrem ?? Nille Livets lyse side 6 14-11-04 15:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no