Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Omgangssyken og lavkarbo

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-11-10, 17:03   #1
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Omgangssyken og lavkarbo

Hei, som sikker flere har fått med seg, herjer det litt omganssyke i disse tider. Iallefall her hos oss. Jeg har i helgen begynt å bli skikkelig kvalm, og var uvel i hele går. Har ikke lyst på mat, og hvis jeg spisr, blir jeg kvalm med en gang. Jeg har hatt en liten periode der jeg ikke var så fllink med strikt lavkarbo, men siste to uker har jeg vært nede i ca. 10-15 gram dagen. Raste ned i vekt denne uken, før jeg ble uvel. Jeg føler at jeg trenger litt næring, men hva spiser man når man er dårlig på lavkarbo. vet jo at før LCHF spiste jeg litt salt chips når jeg var kvalm, men det går jo ikke nå....Baconcrisp orker jeg ikke tenke på engang....
Er jo deilig å gå ned i vekt, men nå føler jeg meg litt kraftløs, og det pleier jeg ikke på LCHF...(Skal fortsatt ned 16-18kg)

Takker for svar og forslag
Iza

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:06   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Omgangssyken og lavkarbo

Hva med noen salte nøtter eller spekeskinke? Hvis noe smått og salt er å foretrekke, altså.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:08   #3
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Omgangssyken og lavkarbo

Ja, nøtter var kanskje ikke så dumt, men hvilke da? Er ikke så glad i paranøtter egentlig... Ellers får jeg vel bare la være å spise og se om det går over. Takk for tips....får sende mannen i butikken..

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:13   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Omgangssyken og lavkarbo

Meny og lignende butikker har sånne små hermetikkbokser med salte macadamianøtter, de er det mye godt fett i og omtrent 8 karber per 100g. Og så er de dyre da, men gode. Polly har en sølvfarget pose med godt saltede mandler, med enda litt mindre karbs.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:15   #5
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien

Sv: Omgangssyken og lavkarbo

De saltede mandlene hørtes skikkelig gode ut. Meny det også?

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 17:24   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Omgangssyken og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Iza, her.

De saltede mandlene hørtes skikkelig gode ut. Meny det også?

Ja, de har det i alle fall her.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar

Emneord
kvalm, omgangssyke


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Omgangssyken Cammis Spørsmål og svar 7 28-01-09 22:42
Har fått omgangssyken bobbla Ketolysekuren 4 13-01-09 21:40
Omgangssyken Romle Ketolysekuren 3 23-01-08 00:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no