Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-06-04, 22:15   #301
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Jeg har vært på mange korpsturer - og av en eller annen grunn SANG vi alltid så mye på disse turene......

Man kan si hva man vil om alkoholen
- men allikevel så holder vi på den!
I fra Afrika til langt inni Polen
har den vært vår aller beste venn!
Selv om du er sur og gretten
- eller grinete på livets vei....
Ja, så tar vi oss en knert!
Og så blir livet mere verdt!
- og det blir solskinn på vår vei......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 26-06-04, 22:58   #302
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

En jente og moren hennes gikk en tur og så sa jenta:
- Mor, mor, se hva jeg fant! Og tok opp en tyggegummi fra bakken. Da sa moren:
- Esj du må ikke ta opp ting fra bakken! Etter en stund da de hadde gått et stykke sa jenta:
- Mor, mor, se hva jeg fant! Og tok opp en smokk fra bakken. Da sa moren:
Esj du må ikke ta opp ting som ligger på bakken! Så glei moren. Da sa hun til jenta:
- Hjelp meg opp! Og da sa jenta:
Du sier jo at jeg ikke skal ta opp ting som ligger på bakken.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto
Gammel 28-06-04, 11:06   #303
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Barneoppdragelse er ikke lett

Etter at Gud hadde skapt himmel og jord, skapte han (som vi alle vet) menneskene, Adam og Eva. Det første Gud sa til dem var:
- Nei!!
- Nei hva da? spurte Adam.
- Nei, du får ikke spise av den forbudte frukten, sa Gud.
- Forbudt frukt? Har vi forbudt frukt her? Eva! Vi har forbudt frukt!
- Hva? Nei, det har vi vel ikke, svarte Eva.
- Jo, det har vi så visst det.
- Spis ikke av den frukten! kom det bryskt fra Gud.
- Hvorfor ikke?
- Fordi jeg er Faderen og det er jeg som bestemmer, svarte Gud og undret seg over hvorfor han ikke hadde sluttet med å skape når han var ferdig med elefantene.

Noen minutter senere så Gud at Adam tok frukt fra Det forbudte treet, og Gud ble sint.

- Sa jeg ikke at dere ikke fikk ta av den forbudte frukten? tordnet Gud.
- Mmmm, mumlet Adam med munnen full av forbudte godsaker.
- Hvorfor tok dere av den forbudt frukten? ville Gud vite.
- Vet ikke, svarte Eva.
- Det var hun som begynte, skrek Adam.
- Nei, det var det slett ikke!! skrek Eva tilbake.
- Johooo…
- NEI!!

Nå hadde Gud Fader fått nok, og han bestemte seg for å straffe dem. Straffen skulle være at Adam og Eva selv skulle få barn, og dermed skapte Gud vesener som den dag i dag er som monstre å regne.

Det finnes et snev av trøst i denne historien: Dersom du med møye og stort besvær har forsøkt å lære dine barn sunn fornuft, forsøkt å gi dem den visdom de behøver for den videre ferdsel gjennom livets seilas, og de ennå ikke har skjønt tegningen, bli ikke fortvilet -- når selv Gud hadde slike bekymringer, hva er det som får deg til å tro at du skulle slippe unna?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 28-06-04, 13:26   #304
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Regn, regn, regn...jaja på en måte så er det greit også. jeg hadde så mange planer i dag, på hjemmedagen min, at jeg følte jeg hadde det litt for travelt. Bla hadde jeg tenkt å få gjort litt i hagen i dag. Legge noen kantstein i en sving rundt det nye "fjellhagebedet" og legge netting over jordbærene. Jordbæråker .. to rader , men det er bær der og de skal ikke kråker eller trost få.

JEG VIL HA DEM!!!! Så derfor netting.

Så har jeg kjøpt inn noen bambusstenger til å binde opp litt blomster og grener her og der....men , en annen dag kanskje.
Så iom regn, fikk jeg litt bedre tid. Rusker opp litt inne og har satt ALLE inneplantene ut i regnværet...vaske seg litt så det er jo på en måte litt plantejobbing det og

Litt tid fikk jeg til å kose meg med forumet også...herlig.
Kos dere folkens....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-06-04, 14:53   #305
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Herved går jeg løs på det kjedeligste innlegget i denne tråden så langt...
Jeg har rett og slett ingenting fornuftig å si... Jeg har PMS, jeg VIL ha skjokolade NÅ, men jeg skal være flink å gå å lage meg mat istedet (ok, kansje jeg kan spise sjokoladen mens jeg lager mat... Det krevs da virkelig endel energi å lage seg et anstendig måltid! )

Da tror jeg at jeg har fyllt dette innlegget med 50 or, og sender stafettpinnen videre... For vi skal da grille..

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-06-04, 15:00   #306
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Et lite innlegg til fra meg da.

Vi skal til Island i august. Fire dager. Det skal bli spennende. Jeg har egentlig aldri hatt det som noe reisemål, uvisst av hvilken grunn, men nå blir det. Samboer'n hadde lyst når noen venner foreslo en tur, så kan jo ikke si nei da. Hyggelig blir det sikkert. Og når vi først er der blir det sikkert en fin opplevelse med den Blå lagune osv. Litt "anderledesland".

Jeg liker jo å reise

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-06-04, 15:02   #307
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hvis ikke jeg hadde tatt meg en tur innom her for å skrive dette innlegget, så hadde anne stått som siste innllegger på de ti siste trådene... SÅ nå må du skyndte deg igjen Anne, slik at du får meg bort igjen fra listen...

*løper ut og fortsetter med maten*

Har forresten holdt meg unna sjokoladen så langt... *stolt*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-06-04, 15:11   #308
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Skrivetrollet....eller heksa har overtatt. Det var jo så få her inne en stund, så hva skal en stakkar gjøre for å skape litt bevegelse da

Nå lover jeg derimot å gi meg. Jeg skal skal skal støvsuge i annen etg før jeg går ut...Det var mer fristende å være her ser du.
Tenker litt mens jeg sitter her da. Legger litt planer for kosthold og trim til høsten og sånn....
Ha det..

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-06-04, 15:20   #309
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Beste måten å få igang bevegelse på er å starte bevegelse selv. det har du helt rett i

Nå har jeg overstått den største prøvelsen: Maten er ferdig og jeg har ikke rørt sjokoladen! Føler meg veldig flink.
SÅ nå skal jeg spise, og sette meg selv i bevegelse ned og hente poden i barnehagen...
Hadde tenkt å gå, men det høljer ned... Skulle nesten tro vi var i Bergen...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-06-04, 15:55   #310
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Dette blir et blodig innlegg Er så frustrert og irritert og full av f... at jeg går i taket snart. Nå har jeg akkurat avsluttet min månedlige periode (i går morges) og i går kveld smalt jeg til igjen!!! Nesten umulig å røre seg og det kjennes ut som lillehjernen er på vei ut.... Hvor ofte er det normalt å ha mensen'a? Og hvor lenge skal jeg godta at det er sånn?? Og menn klager?! De må jo bare barbere seg!!!!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 28-06-04, 16:19   #311
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nå skinner solen og livet blir straks litt lysere.

De regnværsvaskede plantene er tatt inn igjen. Utrolig hvor mange planter en har. Det ser en først når de blir samlet på en plass. Det var godt å få tatt dem et tak. Dusjen er i 2. etg, så et par er for store til å bæres opp, og regn er jo så sunt

Kjenner jeg er litt trøtt nå var tidlig oppe (0500)og kjørte den mellomste av jentene mine og tre venner til Gardermoen. De skulle til Nice en uke.... Heldiggriser.
Ut i solen nå, Anne. Det gjør deg godt

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-06-04, 18:51   #312
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Regn ute.
Finn en pute.
trykk nesen mot en rute.

sol inne
sol i sinne(t)
nyt å være kvinne


Poetisk i dag også jeg.... Prøver å muntre opp meg selv litt jeg...
Som sagt: Det regner fortsatt.... Håper det blir sol i måren...
Så ble det nok et innlegg om (regn) været...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-06-04, 19:54   #313
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sukk, ja nå braker det jammen løs igjen her også. Rakk så vidt å få gjort det jeg hadde planer om i hagen idag. Kanskje like bra det begynte å regne. Ryggen krangler litt i dag.

Fortsetter dette været utover sommeren så emigrerer jeg.....Da drar jeg sydover i august igjen. Jeg vil ha mer sommer, vil, vil,vil.....Ellers så blir det helt sikkert bare innevær og masse spising....sikkert kaker også..for å trøste meg. HUff for noen fremtidsutsikter.

Får ta en tur på kosten min for å se om jeg kan lage litt rabalder, så været snur tror jeg

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-06-04, 20:33   #314
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg vil også skrive et innlegg idag men har litt for mye å tenke på til å være særlig kreativ. Dere har i allfall vært flinke til å produsere inlegg idag. Jeg har har vært på helsestasjonen med minstejenta i dag. Denne gangen var barnet mitt for kort - det er alltid et eller annet. Jeg synes hun er passe lang jeg - det er økonomisk at hun ikke vokser så fort. Spøk tilside - vi skulle være litt obs - kanskje det var laktose eller gluten intolleranse ????!!! Ja, vi er jo igang kosttankegang, vil tar vell den også om det skulle vise seg å være slik.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 28-06-04, 21:43   #315
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg spiser igjen nå jeg...
SÅ koselig å ha noen å dele måltidene med!
Nå spiser jeg tomat gryte med kalkun ,gulrot, squash og litt kålrot. + olje da..
Sjokoladen gikk som dessert etter forrige måltid, så nå har jeg ikke mere...
Men da må jeg jo finne på noe til dessert nå da... Hm... grapefrukt?
Kansje jeg kan trene litt senere, og så unne meg en smoothie. Det var en god ide! ...eller, sånn bortsett fra treningen da...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 28-06-04, 21:50   #316
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Her kommer noen ord fra boka til Kjetil Syverud. a4/svarthvitt.


all kjærligheten i verden

all kjærligheten i verden
hvor ble det av den, egentlig?
den hvor man gir
uten å vente på retur
har den gått i dvale
i en hule
eller har folk bare
sluttet¨å synge om den
bygge hus til den
skrive malerier om den
gå naken i parken
for den
kanskje den er her
midt i blant oss
uten at vi merker det
uten at vi tenker på
lever den
tar den for gitt
stakkars all kjærligheten
i verden
så mye og
helt helt alene

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 28-06-04, 23:04   #317
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Unanswered prayers
(sang av Garth Brooks )


Just the other night
At a hometown football game
My wife and I ran into
My old highschool flame
And as I introduced them
The past came back to me
And I couldn't help but think ofThe way things used to be
She was the one
That I´d wanted for all times
And each night I´d spend prayin´That God would make her mine
And if He'd only granted me
This wish I'd wished back then
I'd never ask for anything again
Sometimes I thank God
For unanswered prayers
Remember when you're talkin'
To the man upstairsThat just because He doesn't answer
Doesn't mean He don't care!
Some of God's greatest gifts areunanswered prayers...!
She wasn't quite the angel
That I remembered in my dreams
And I could tell that time had changed me,
And her eyes too, it seemed
We tried to talk about the old days
There wasn't much we could recall
I guess the Lord knows
What He's doing after all
And as she walked away
Well I looked at my wife
And then and there I thanked the good LordFor the gifts in my life
Sometimes I thank God
For unanswered prayers
Remember when you're talkin'
To the man upstairs
And just because He may not answer
Doesn't mean He don't care!
Some of Gods greatest giftsare unanswered....Some of Gods greatest gifts are all too often unanswered...Some of God's greatest gifts are
Unanswered Prayers!

--- ---

Ubesvarte bønner – av Garth Brooks

Her en kveld på en fotballkamp i hjembyen. Traff min kone og jeg min gamle flamme fra videregående. Når jeg introduserte dem kom fortiden tilbake til meg. Og jeg kunne ikke la være å tenke på hvordan ting var før.

Hun var den ene. Den jeg ville ha for all tid. Og hver kveld ba jeg om at Gud ville gjøre henne min. Og om han hadde bare innvilget meg dette ønsket jeg ønsket da, så ville jeg aldri bedt om noe mer igjen.

Noen ganger takker jeg Gud for ubesvarte bønner. Husk når du snakker med ham der oppe at bare fordi han ikke svarer, betyr det ikke at han ikke bryr seg. Noen av Guds største gaver er ubesvarte bønner...!

Hun var ikke helt den engelen jeg husket i drømmen min. Og jeg merket at tiden hadde forandret meg. Hennes øyne også, virket det som. Vi prøvde å snakke om gamle dager, men det var ikke mye vi klarte å huske.

Jeg antar at Herren vet hva han gjør tross alt.

Og mens hun gikk videre så jeg godt på min kone. Der og da takket jeg den gode Herren for gavene i livet mitt. Noen ganger takker jeg Gud for ubesvarte bønner. Husk på når du prater med ham der oppe, at bare fordi han ikke svarer så betyr det ikke at han ikke bryr seg.

Noen av Guds største gaver er ubesvarte... Noen av Guds største gaver er altfor ofte ubesvarte... Noen av Guds største gaver er ubesvarte bønner!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av HP : 29-06-04 kl 08:54.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 29-06-04, 09:31   #318
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

LANDSTREFF!!! tenkte jeg.
Og SÅ våknet jeg.

Nå syns du kanskje ikke det er det mest fasinerende du har hørt hittil, men det var nå det jeg tenkte på da. I drømmene mine. Tenk det da - lavkarbolandstreff! Hadde jo vært morsomt Men så begynte jeg å filosofere over hva eller hvem jeg skulle se etter.... De som kjenner meg, vet at jeg tenker mye i "tegneserie-striper" og bilder, og dette ble en særdeles fornøyelig morgenkvist.... For bildene på netthinnen raste forbi i en hel..... fart....

Og hvis noen vil vite noe om hvordan de så ut i hodet mitt - så må dere legge inn innlegg her

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-06-04, 09:40   #319
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Klart jeg vil vite hvordan du ser for deg meg, Fedonisten Ikke så vanskelig å vite kanskje med den fine avatar'n jeg har fått av HP. Passer ganske godt iflg enkelte

Skulle av og til ønske jeg lignet enda mer, for da kunne jeg ha laget litt ugagn her og der hvor jeg mener noen fortjener en "smekk". Enkelte skulle fått litt mer enn en "smekk" også...men det er en annen historie


Sist redigert av Anne : 29-06-04 kl 13:55.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 29-06-04, 09:51   #320
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Anne:

Bildet av en heks har jeg blitt påført, og får det ikke bort. Tror ikke hun er akkurat det, og stiller nok heller på en Miele støvsuger enn på et kosteskaft til daglig. Kanskje en bestemor av samme format som ”Mrs. Doubtfire” fra filmen med samme navn? Begge versjonene var i hvert fall makeløse – og ga meg mye latter. Det tror jeg Anne også kan. Har sikkert med seg PC på landstreffet også – så hun kan klare å svare på et innlegg i minuttet. Har nok svart belte i tastaturknotting….

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...


Sist redigert av Fedonisten : 29-06-04 kl 10:02.
Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-06-04, 09:59   #321
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Ikke sikkert jeg ville hatt med med PC på landstreff, men jeg ville sikkert hatt med mobilen, og jeg er rå på tekstmeldinger Samboer'n vil at jeg skal kjøpe meg ny nå, for tastene er utslitt. da vil han jeg skal kjøpe en jeg kan sende bilder med...Tenk så dyrt det vil bli å ha mobil for meg da.

Jeg er et skrivetroll!!!!
Jo da Mr. Doubtfire kan jeg akseptere, men ikke helt meg da
Og hekser bruker helst mopp ikke Miele...

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 29-06-04, 10:01   #322
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Nille

Fargerik – nesten litt bohemaktig (men mye mer elegant!!) kvinne som nyter sine cigarillos med munnstykke må vite. Slørete øyne under TUNGE øyelokk og trutmunn som bare BER om å bli foret med karbohydrater. Laaaange ben og spankulerer på irriterende høye heler uten problemer. Topplokket kan åpnes, og tar du en titt inn i hodet er det et stort sammensurium av karbohydratinnhold, flyavganger, golfballer, brokkoli og blomkål og tusen andre ting som flyter rundt i en mengde vann. Til og med en liten Robert flyter rundt med armringene sine!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-06-04, 10:10   #323
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg får ta på meg rollen som fyllmasse jeg da, Fedonisten, så du får mulighet til å lage "tegneserier" her inne. Dette kan jo bli riktig spennende etterhvert, du må love meg å presisere at disse herlige beskrivelsene står for din regning Jeg er redd jeg ikke har råd til noe søksmål fra noen som føler de har blitt avslørt offentlig

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 29-06-04, 10:18   #324
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

ALTSÅ - som Anne sier; disse beskrivelsene jeg kommer med her er tatt ut av en drøm jeg hadde i sovende/våken tilstand i dag tidlig. INGEN er vondt ment, og det er forskjellig hvor tydelige bildene er etter som hvor lenge jeg har fulgt personene bak "navnene".

Altså - jeg skriver for å komme nærmere en grillfest, og orker ikke skrive om været. Derfor drømmene mine ...... Nestemann ut er.....

Carbokiller

Minner litt om den ”gakkgakken” som irriterer vettet av Donald Duck når han er i jungelen og skal ta bilder av de søte små ”hummingbirds”. Den gakkgakken som hele tiden sier ”taratatataratataria – tarata – ihk – ihk – ihk” mens den spretter rundt og er alle steder på en gang. Bildet kommer IKKE fordi hun ER irriterende på noensomhelst måte, men fordi hun evner å være så mange steder og fremkalle så mange følelser hos meg. Nesten skummelt. Tror dette bildet må ha kommet som et resultat av det nye ordet KETONISERT. Og når hun ikke er ketonisert, sitter hun i en god stol med svulmende muskler, et stort glass rødvin, drømmende i blikket og hakker på en god gammel Remington. Sikkert på en gresk strand – og det er solnedgang. Historien er sannsynligvis tåredryppende eller hysterisk morsom – for i denne kroppen gjemmer hele spekteret seg.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 29-06-04, 10:29   #325
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det er du som er forfatter , regisør og har hele settet, så det er vel ikke verdt å blande seg inn i figurene dine. Jeg har allerede begynt å se en hel remse med figurer og jeg tror at dette grillpartyet kommer til å bli en særdeles oppmuntrende fest. Tenk så mange "personligheter" som er her inne....uten at vi vet det selv nesten

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no