Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Nikko" eller "Nikken" magnetplate ?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-06, 22:45   #1
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

"Nikko" eller "Nikken" magnetplate ?

Har noen hørt om dette ?
Mor og stefar kom hjem fra ferie nettopp. De hadde fått låne en Nikko magnetplate av noen de traff der, og giktsmertene stefar sleit med (spesielt ryggen) ble sååååå mye bedre med en gang. De fikk kjøpe plata av ferievennene, men ble interessert i flere produkter fra samme leverandør.

Det skal være et firma som heter Nikko og det skal ligge i/på Sande utenfor Tønsberg. Finner bare et firma på Elverum og det er det ikke.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-03-06, 23:33   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Nikko magnetplate ?

Ikke Nikken?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 09:16   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: "Nikko" eller "Nikken" magnetplate ?

Jo kanskje det er Nikken ? Skal søke på det jeg....
Takk Lise

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 09:53   #4
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: "Nikko" eller "Nikken" magnetplate ?

Har en sånn Nikken krage med noe magnetgreier. Jeg kan ikke si at det har hjulpet noe for meg, men har hørt om andre det har hjulpet for.

...men det er ekstremt overpriset. Den magnetkragen jeg har koster nesten 1000,- kr! Og hvis du har lyst kan du få en luftrenser til 8000,-. Nei takk.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 11:13   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: "Nikko" eller "Nikken" magnetplate ?

Jeg har en kamerat som er fysioterapeut som har brukt det mye på jobben med kjempegode resultater på spastisitet hos slagpasienter blant annet.

Jeg har brukt madrassen deres, men jeg har bedre effekt av tempurmadrassen. Ellers, så har jeg en mag-boy som hjelper godt når jeg har hodepine, og såler i skoene mine som faktisk hjelper endel.

Svogeren min fikk store kneproblemer i militæret, og kunne ikke gå i trapper eller noe, og han kjøpte seg såler og knebandasje, og kunne fint løpe opp og ned trappen.

Min mor prøvde en sånn liten rund magnet på brystet (kansje den heter nikko når jeg tenker meg om?), og hun ble verre. Og det er faktisk et tegn på at den virker. Hun slappet av, og hun har stressutløst astma, og hver gang hun gir slipp på spenninger, så utløser det stress i kroppen hennes som igjen gir forverret astma. (Dvs at hun kan ikke bruke den alene, men i en trapeutisk situasjon, så er det ok, for da er det noen der som har kontroll og hjelper henne til å slappe av og puste osv.).

Ellers, så er jo den der massasjerullen helt himmelsk. Helt himmelsk.(Vel å merke etter den har vært brukt på ryggen et par ganger så musklene er blitt vant til å bli overkjørt av en traktor. )

Produktene virker nok på veldig mange, men de som ikke har behov merker jo selvsagt ingen ting. Bakdelen er prisen som themonk sier.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 22-03-06, 12:08   #6
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Nikko" eller "Nikken" magnetplate ?

Har brukt produktene deres i to år og har kjemperesultater, spesielt med vond rygg - ryggplate og belte er helt uunværelig. En nabo av meg som sliter med leddsmerter investerte også i en rekke av produktene deres og har helt enestående resultater. Likeledes andre som har fått hjelp med migrene, snorking, allergi m.m. På bakgrunn av dette har jeg blitt distributør - har mange historier om noen er intr.- ønsker dere mer info så send meg gjerne en privat mail - er vel ikke så lurt med det her.

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 12:34
And eller kylling med vanilje ala La Rèunion Nille Middag 5 30-04-06 23:46
Ziggy eller andre; jeg tenkte å lage denne delfiakaka idag: Iset Lavkarbo generelt 23 03-12-05 19:57
Reglene for induksjonen HP Induksjonen 0 13-02-04 23:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no