Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Overheng – er det mulig å trene det bort?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-11, 08:04   #26
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Mitt motto er at et STORT SMIL dekker over alle kroppslige 'lyter', i tillegg så gjør man også andre glade med det

Så sant, så sant!

Men jeg er redd det smilet blir en smule anstrengt om man har store sår med sopp og lukt under overhenget!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:10   #27
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Så sant, så sant!

Men jeg er redd det smilet blir en smule anstrengt om man har store sår med sopp og lukt under overhenget!

Uff.... Da har man litt mer å stri med enn at magen ikke blir helt stram og har strekkmerker og sånt altså.... Og de som trenger bukplastikk og må forholde seg til 'overstrenge' regler for å få det invilget, de trenger nok mer enn å bare smile vekk saken, ja. Så det var slettes ikke sånn ment.

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:14   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk, her.

Uff.... Da har man litt mer å stri med enn at magen ikke blir helt stram og har strekkmerker og sånt altså.... Og de som trenger bukplastikk og må forholde seg til 'overstrenge' regler for å få det invilget, de trenger nok mer enn å bare smile vekk saken, ja. Så det var slettes ikke sånn ment.

Skjønte det!
Men ville bare få med at sånn operasjoner ikke nødvendigvis kun er for skjønnhetens skyld!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 09:44   #29
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Men uansett om ein har plager med heng her eller der, så kan det vel vere bra med lavkarbo. Eg hadde ein del plager m fukt og sopp - ikkje så veldig mykje sår under magefolden fordi magen berre hang litt da han var kjempediger, no som han er 30 kg mindre heng det naturlegvis meir, og meir lyt det vel bli - men under jurstellet. Det har eg absolutt null av no etter at eg har kutta karbo frå kosthaldet.

Så det er noko eg trøystar meg med, i alle fall, at sjølv om eg får hengande slengande laushud av ei anna verd når eg er ferdig (og nei, utan lotto-millionar vil eg nok aldri har råd til å operere på eige budsjett) så kanskje eg i det minste får mindre problem m sopp ol enn dei som et vanleg mat.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 11:51   #30
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Overheng – er det mulig å trene det bort?

Har selv mistet valkene under brystene, men har bryster som kunne tilhørt bestemor. Kløe, utslett og ofte stram lukt både mellom pattene og under - veldig frustrerende. Mulig at de vil gjøre noe med det når jeg har gått ned over 35 kg? Har jo nådd den såkalte 10-kg's grensa som jeg vet de opererer med, altså høyde-90=vekt akseptabel for plastisk kirurgi - i alle fall i Nord-Norge.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukrin, splenda, natreen osv – hva er best? Nesly Ketolysekuren 48 21-04-11 22:59
Slærkete bekken, – magnesiummangel? nellie Spørsmål og svar 24 14-01-11 19:43
Trene bort kh i ketose? Nike Ketolysekuren 5 07-07-08 23:20
trene? cindy Ketolysekuren 2 08-01-08 11:55
Brekkbønner i kremet tomatsaus – godt tilbehør xtra Middag 0 07-01-08 14:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no