Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > LCHF

Mensen, vekt og LCHF

LCHF Low Carb High Fat – Lavkarbokosthold slik Annika Dalquist, Sofie Hexeberg og Dr. Andreas Eenfeldt anbefaler

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-09-11, 13:42   #1
Sorgfri
Medlem
 
Sorgfri sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 70
Sorgfri er på en erverdig vei
Cool

Mensen, vekt og LCHF

Hei!

Nå har jeg holdt på i snart en uke med LCHF, har vært veldig flink og nøye på hva jeg har spist. Men har ikke gått ned noe som helst enda?
Fikk mensen i går, kan det ha noe å si?

Grunnen til at jeg lurer på nedgang så raskt er at jeg har forsøkt 2 ganger før, og da har jeg gått ned en kilo eller to på få dager...

__________________




I ferd med å bli lettere!
Sorgfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolysekur :-) Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 14:14   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensen, vekt og LCHF.

De fleste står stille eller går opp i forbindelse med mensen!

__________________

Sist redigert av Kitt : 02-09-11 kl 14:41.
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 14:39   #3
ftdmia
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 34
Innlegg: 155
ftdmia er på en erverdig vei

Sv: Mensen, vekt og LCHF.

Hei hei. De første dagene vil man ikke miste noe særlig kroppsvekt, men gjerne miste en del vann (fordi man spiser mindre enn vanlig, ergo spiser man mindre salt enn vanlig, ergo binder kroppen mindre vann) - men hvis du da har mensen som ofte kan gjøre deg litt oppblåst osv, så kan det "veie" opp for det, og du vil veie det samme etter en uke. Men det har ingenting å si! Det er fettet som skal av, ikke vannet. Så ikke tenk på det Hvis du fremeles ikke har gått ned i vekt etter ytterligere 1-2 uker, så må du gjerne tweake litt på kostholdet.

__________________
Loading Swag...
████████████████ 100%
ftdmia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen filosofi i denne gården Svar med sitat
Gammel 03-09-11, 11:42   #4
L von A
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 5
L von A er på en erverdig vei

Sv: Mensen, vekt og LCHF

Jeg går alltid opp ett kilo når jeg har mensen, slår aldri feil

__________________
L von A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:04   #5
InaNN
Nytt Medlem
 
InaNN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo, Frogner
Alder: 34
Innlegg: 5
InaNN er på en erverdig vei

Sv: Mensen, vekt og LCHF

Går man ned med en gang det er over igjen da eller? har også lagt på meg en kilo denne uken, og holdt på å miste litt motivasjon helt til jeg så denne lenken. Jeg gikk ned 3 kilo på 2 dager typ, så å gå opp igjen da var ikke noe gøy!

__________________


InaNN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:28   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mensen, vekt og LCHF

Jeg går den igjen i løpet av et par dager i hvert fall. Merker at jeg tisser mye i forhold til hvor mye jeg drikker og vips! er vannvekten borte igjen!

Og du, hos jenter kan vekten gå opp og ned med ganske mye både ved eggløsning og mensen og andre greier, så det er ingen grunn til panikk og demotivasjon før du evnt ser jevn oppgang over uker!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:31   #7
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Mensen, vekt og LCHF

Jeg spretter opp en tonn dagen før og går ned de i løpet av første dagene etter. Nå gidder jeg ikke veie meg mer på den tiden av måneden.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:40   #8
InaNN
Nytt Medlem
 
InaNN sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo, Frogner
Alder: 34
Innlegg: 5
InaNN er på en erverdig vei

Sv: Mensen, vekt og LCHF

Godt å høre! da skal jeg også droppe å veie meg neste gang.
-Takk=)

__________________


InaNN er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan unngå/stoppe å gå ned i vekt med LCHF? Mariann S Livets lyse side 11 14-08-11 13:53
Går dere opp eller ned i vekt uka før mensen? Anyone Spørsmål og svar 11 09-06-11 10:18
Dere som går opp i vekt under mensen, når går man det ned igjen? Sophie Generell diskusjon 3 25-08-09 22:34
Mensen vil vel nattinatt Ketolysekuren 6 27-07-09 13:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no