Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Flinke til å spise grønt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-01-14, 08:19   #1
Katja76
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2014
Innlegg: 29
Katja76 er på en erverdig vei

Flinke til å spise grønt?

Jeg ser at jeg ikke er alene om å like snacks-variantene best på ED. Lurte derfor på hvor flinke dere andre er til å spise grønnsaker til måltidene? Det passer jo ikke like godt til vaniljekjeks liksom...

Lagde forresten en ratatouille av hermetiske tomater, løk, paprika, squash og hvitløk i dag + litt balsamicoeddik og krydder. Den var ikke dum altså. Spiste den sammen med pasta, men den funker vel så bra alene.

Katja76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 10:43   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flinke til å spise grønt?

Jeg vet jeg kommer til å spise masse grønnsaker. En av utfordringene mine på ketolyse var at jeg ikke kunne spise nok grønnsaker. .
Agurk og selleri i staver er f.eks godt til frokost. Sukkererter, rå blomkål osv er god som snacks. Salat er en selvfølge til lunsjen. Og suppene kommer jeg nok til å bruke som saus til wok, og spice opp skikkelig, siden jeg ikke klarer suppe sånn generelt.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:05   #3
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Flinke til å spise grønt?

Jeg spiser grønnsaker til minst to måltider til dagen. Dersom jeg skal ha et søtt måltid, tar jeg grønnsakene som "hovedmåltid" og den søte ED saken til dessert.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 15:40   #4
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Flinke til å spise grønt?

Jeg spiser masse grønnsaker til middag hver dag, og så tar jeg innimellom grønnsaker til mellommåltid. Jeg spiser liksom ikke kjeks og sukkererter samtidig, men først det ene så det andre. Prøver å bruke en del forskjellige grønnsaker slik at jeg ikke går lei.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor mye fett, protein, grønt etc bør en spise? Toppsi Ketolysekuren 4 29-04-10 23:28
Lav GI uten grønt? Hva kan jeg spise? Megvel Lavkarbo generelt 12 30-11-09 10:22
Noen som er flinke å oversette fra engelsk til norsk? cilemora Lavkarbo generelt 13 26-10-07 19:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no