Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Kvinner, abort og lavkarbo "detaljer"

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-08-11, 23:00   #1
Noenkiloformye
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 284
Noenkiloformye er på en erverdig vei
Red face

Kvinner, abort og lavkarbo "detaljer"

Kroppen min oppfører seg litt rart, og jeg lurer da på om noen her har opplevd det samme.
Hadde en medisinsk abort for 2 måneder siden. Har etter det hatt den månedlige 2 ganger, og begge har vært rare. Den første var jeg forberedt på.
Problemet er at det virker som om tanta ikke helt vil gi slipp, og plutselig får jeg blodig utflod i noen min. Kan dette være pga hormoner etter aborten eller kan det være at hormonene mine er litt på bærtur etter lavkarbo start? Begynte lavkarbo midt i det første "tante oppholdet" .
Er litt ekkelt, spesielt pga smertene som oppstår under et tanteopphold

Noenkiloformye er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kombinasjonen "fest" og "lavkarbo"? hailtothethief Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 17-03-11 07:59
Er det noen som praktiserer "spisedag",eller "karbo-måltid"? Borealis Lavkarbo generelt 4 02-11-10 14:14
Nettkurset på ketolyse.no -noen som har prøvd? "Startpakke" eller "Full pakke"? tonemor Ketolysekuren 1 29-08-08 10:59
Bøkene "Atkins for livet" og "Slank med ketolysekuren" selges! Agurk Lavkarbobøker 2 07-01-08 14:21
hva er minst "skadelig/usunt" av salt snop/"potetgul"? cilemora Lavkarbo generelt 7 01-01-08 01:41


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no