Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvilke butikker har lavkarbobrød?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-06-16, 19:58   #1
Tetra
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2013
Hvor: Med kjæresten <3
Alder: 37
Innlegg: 138
Tetra er på en erverdig vei

Hvilke butikker har lavkarbobrød?

Hvilke butikker har lavkarbobrød?
Tenker da på det ferdistekte som skal ligge vedsiden av de vanlige brøda?
Ingers rugbrød ellerno sånt?

__________________



Tetra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-16, 20:37   #2
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke butikker har Lavkarbobrød?

Ingers rugbrød er ikke lavkarbo, lavkarbobrødet heter rett og slett Ingers lavkarbobrød. Men hvem som selger det vet jeg ikke.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-06-16, 10:28   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke butikker har Lavkarbobrød?

Meny selger Ingers lavkarbobrød. Rema 1000 har Lavkarbo/fedonbriks (rundstykke), men har ikke sett det på min lokale Rema i det siste så usikker på om det fortsatt er i sortimentet. RIMI/ica hadde noe som het proteinbrød (vanlig brød, ikke det som likner pumpernikkel), som etter min smak var det beste brødet, men usikker på om de fortsatt selger det etter at Coop tok over.

Edit: nei, dessverre selges ikke proteinbrødet i butikkene lengre, men jeg vet man kan få det levert på døren. http://www.abcnyheter.no/penger/okon...skaper-i-norge


Sist redigert av Cyan : 17-06-16 kl 10:36.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 17-06-16, 11:46   #4
sylwester
Seniormedlem
 
sylwester sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 719
sylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snillsylwester er virkelig snill

Sv: Hvilke butikker har Lavkarbobrød?

Nærbakst sitt proteinbrød har 7,9g karbo/100g og jeg spiser den kun enkelte helger. 2 skiver er typisk 50g til sammen så det blir 4g. De har samme type i rundstykker der hvert rundstykke er 80g som blir 6,4g karbo/stk. Begge kan du få levert på døra dagen etter bestilling på morgenlevering.no

Det beste er uansett å lage brødet selv. Jeg er veldig glad i Karins brød med de skivene jeg har av det ligger jeg på 1g per skive som betyr at jeg kan spise dette brødet hver dag om jeg vil. Det skal nevnes at dette ikke føles like brødaktig som Nærbakst sin, men det fungerer bedre for de ketogene diettene som Ketolysekuren.

Det å kalle Ingers lavkarbobrød for lavkarbo er å trekke strikken noe. Det er tross alt 39% karbohydrater så den fungerer igrunn til kun til de liberale kostholdsfilosofiene som f.eks. Lindbergdietten og ikke de ketogene diettene. Den inneholder 21,7g karbo/100g. Samme mengden med brød som jeg pleier å spise blir da 10,9g og da er det ikke noe rom for grønnsaker.

__________________
Normalvektig siden 22.06.21
sylwester er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Statens (LCHF før det) Svar med sitat
Gammel 22-06-16, 19:53   #5
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.440
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke butikker har lavkarbobrød?

Coop har et som kalles Fiber&Frø som kan spises på ikke for streng lavkarbo.

Ingers ser jeg på Kiwi

Rema har sluttet å føre Fedon-brødet


Jeg har et Fiber&Frø på lur i fryseren. Og tar en skive om dagen når det er hensiktsmessig. Men foretrekker å spise "middag" i stedenfor eller vafler med diverse pålegg. Syns også medbrakt Fiber&Frø er fint når jeg er på besøk der folk ikke skjønner LCHF...

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-06-16, 13:48   #6
Butterfly83
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1.069
Butterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvelButterfly83 er en juvel

Sv: Hvilke butikker har lavkarbobrød?

Jeg anbefaler også Proteinbrød fra Nærbakst. Det er det beste lavkarbobrødet etter min mening Jeg bestiller på morgenlevering.no. Helt supert

Butterfly83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 11:44   #7
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hvilke butikker har lavkarbobrød?

Meny/Kiwi her på Sørlandet har ikke hatt Ingers-brødet siden januar i år, men jeg har sett det hos Spar/Eurospar. Ser også ut til å være slutt på lavkarbobrød-bakemiksene i de fleste butikkene også. Så da har Fiber og Frø fra Coop blitt redningen.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-16, 13:31   #8
lavkarbojomfru
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2016
Innlegg: 62
lavkarbojomfru er på en erverdig vei

Sv: Hvilke butikker har lavkarbobrød?

Lavkarbo brødmix:
https://kolonial.no/produkter/21826-...mix-glutenfri/

Lavkarbo knekkebrød:
https://kolonial.no/produkter/15474-...bo-knekkebrod/

lavkarbojomfru er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Selger de biffsnadder i butikker? Tropicana Lavkarbo generelt 3 22-08-14 08:57
Fysiske butikker med lavkarbo-mat k1kk1 Lavkarbo generelt 21 05-06-14 10:03
Hvilke lavkarboprodukter får man i vanlige butikker? Qwerty66 Spørsmål og svar 19 12-10-11 23:05
Butikker i Bergen? Gange Spørsmål og svar 9 06-04-10 22:01
hvilke butikker har sjokolader fra cachet, og virginias? Calvin Spørsmål og svar 0 12-04-08 15:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no