Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Første uke på ED

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-12, 17:31   #1
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Første uke på ED

Ja da var første uke på ED ferdig fase 1...

Resultat :-3,9kg

Går veldig greit og smaker helt ok ,noe er faktisk godt

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 17:47   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED .

Fantastisk!!!!! Gratulerer sååå masse!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 18:12   #3
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED .

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 18:24   #4
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED .

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 18:26   #5
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED .

Gratulerer! Og lykkevtil, kjenner flere som har lyktes gjennom ED. Min datter er en av dem som gikk ned 30 kg, og har klart å holde det etterpå.
Selv gikk jeg på ED light, dvs jeg begynte i fase 3a uten produktene.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 18:33   #6
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED .

Så flott

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 18:39   #7
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED .

Gratulerer så mye med kilo mistet! Og det var jo ikke få heller!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 21:02   #8
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Første uke på ED

Tusen takk alle sammen ,ja det var litt nedgang det ja

Blir spenneNde og se hvordan det går videre.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 19:49   #9
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Første uke på ED

Grattis med pangstart!!

Kan jeg spørre hvilke produkter du liker godt? Det virker som det er så forskjellig hva folk liker best...

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 22:45   #10
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Første uke på ED

tAKK FOR DET

Det jeg liker best:

Soyanøtter
Vanilje sjokoladebar
omelettene
frokostblanding
kakao
kyllingsuppen
vegetarian pai
risotto
brownie(ikke det beste men går ned)

Det jeg ikke likte :

Pannekakene
Grønnsaksuppen
Sjokoladepudding de pakkene var ekkle.
Red fruits bar (blir for søte)
Cappucino(den går ann kald som shake da)

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 11:02   #11
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Første uke på ED

I dag klaska jeg ett egg oppi pannekakerøra og stekte de som vaffler og det var mye bedre.Ble 3 vaffler.Jeg er mett.

I dag er det 15 dag på ED og jeg har gått ned 5,6 kg

Tenkte det kan være til oppmuntring og motivasjon til andre

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 11:34   #12
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED

Fantastisk Bøtt
ED er fantastisk effektiv i starten! 5,6 kg er jo helt fantastisk. Og må jo være utrolig motiverende.
Er det Trude Hetland du går til? Jeg har vært pasient hos henne i mange år, hun er veldig kunnskapsrik og har hjulpet mange.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 11:40   #13
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Første uke på ED

Så herlig.
Ser ut som du liker og ikke liker de samme tingene som jeg likte da jeg gikk på dietten.
Lykke til videre, herlig med pangstart.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 12:22   #14
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 15:38   #15
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Første uke på ED

Wow!!!!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 15:18   #16
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Første uke på ED

Opprinnelig lagt inn av Vibeke-67, her.

Fantastisk Bøtt
ED er fantastisk effektiv i starten! 5,6 kg er jo helt fantastisk. Og må jo være utrolig motiverende.
Er det Trude Hetland du går til? Jeg har vært pasient hos henne i mange år, hun er veldig kunnskapsrik og har hjulpet mange.

Takk for det Ja det er Trude Hetland jeg går til .

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Så herlig.
Ser ut som du liker og ikke liker de samme tingene som jeg likte da jeg gikk på dietten.
Lykke til videre, herlig med pangstart.

Takk for det ,ja noen produkter jeg ikke likte med en gang liker jeg nå.Sånn som brownie synes jeg er god nå

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 15:19   #17
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Første uke på ED

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Wow!!!!


Takk for heiing

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 12:27   #18
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Første uke på ED

Hei !

Har akkurat startet på eurodiett fase 1 igjen etter at det er noen år siden sist. Jeg lurer litt på pastaen...den kan man spise i fase 1 ?? - men hva har man i den ?? Jeg husker ikke...

valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 19-03-13, 16:07   #19
Hirse76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 5
Hirse76 er på en erverdig vei

Sv: Første uke på ED

Gledelig med gode resultater. Min 11 dag på eurodiet, tatt av 3 kg. Skal ned 20 tilsammen. Hvor mange skal du ned totalt? Synes det går greit, men gleder med til fase 2 pastaen er fase 1 mat, kan ha den med hakkete tomater , div grønnsaker og salat, eventuelt også pastasalat

Hirse76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ok se hit da min første dag rolly Ketolysekuren 10 21-08-07 10:38
Første uke er over. Nanni70 Eurodiett 6 26-03-07 12:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no